Studentet.info
 Kėrko      Antarėt      Aktivitet



Faqe: (72) « E para ... 69 70 [71] 72   ( Kalo tek postimi i parė i palexuar ) Reply to this topicStart new topicStart Poll

> PYETJE PERGJIGJEJE
Anubisi-E
Postuar nė: 12.05.2011, 12:24
Quote Post


Pacifist
*****

Posti: Antarė
Postime: 9660
Antari Nr: 14168
Bashkangjitur: 07.03.2008



 Citim (AeRtOn @ 12.05.2011, 13:05)
Njė njeri e pyeti Resulullahun salallahu alejhi ue selem: “A tė marrim abdest nga tė ngrėnit e mishit tė deles?” Resulullahu salallahu alejhi ue selem tha: “Kush do, le tė marrė abdest e kush do, le tė mos marrė.” E ai pyeti sėrish: “E a tė marrin abdest nga tė ngrėnit e mishit tė devesė?” Resulullahu salallahu alejhi ue selem tha: “Po, merr abdest nga tė ngrėnit e mishit tė devesė.”


Aerton & te tjerėt,

ju faliminderit tė gjithėve qė jeni munduar tė mė pėrgjigjeni nė dyshimin tim.
Po tani kam edhe 2 pyetje tjera:
1. Nese gjatė larjes, harron tė marrėsh gusėl, a llogaritesh se je i paster?
2. Mua shpesh me ndodh qė kur marr abdes, te me nisen hundet me gjak. Pastaj pres nje kohe qe te ndalet gjaku dhe marr perseri. Pyetja: a lejohet qe heren e dyte te marr "me bute" uje ne hunde... sepse perndryshe, me nisen hundet prap me gjak???

smil3dbd4d99c6eaa.gif



P.S. Pėr pjesėn qė tė citova.
Tani kjo me duket pak kontradiktore. Dhe pse shume gjera ne fe duhet te jene keshtu, as PO as JO. Kush eshte pjesa e sakt ketu? Dhe nese duhet te marresh abdes nese han mish devje, atehere PSE?


----------------------------------------
Beati pacifici!
PM
Top
Hornets
Postuar nė: 12.05.2011, 13:12
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 11129
Antari Nr: 21937
Bashkangjitur: 29.03.2009



 Citim (Anubisi-E @ 12.05.2011, 13:24)

2. Mua shpesh me ndodh qė kur marr abdes, te me nisen hundet me gjak. Pastaj pres nje kohe qe te ndalet gjaku dhe marr perseri. Pyetja: a lejohet qe heren e dyte te marr "me bute" uje ne hunde... sepse perndryshe, me nisen hundet prap me gjak???[/b]
smil3dbd4d99c6eaa.gif

Po sa kam ndegjuar lejohet nese nuk ke zgjidhje tjeter, me mire ashtu abdes sesa per shkak te gjakderdhjes te te humbas namazi.


----------------------------------------
Just mine <3 Honey <3<3<3


Please dont leave me <3
PM
Top
Ermedin
Postuar nė: 12.05.2011, 16:16
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 4878
Antari Nr: 24396
Bashkangjitur: 25.01.2010



 Citim (Anubisi-E @ 12.05.2011, 13:24)
Nese gjatė larjes, harron tė marrėsh gusėl, a llogaritesh se je i paster?

Pastrimin e tėrė trupit (guslin), mund ta bėsh nė dy
mėnyra, edheatė: vetėm si detyrim (farz) ose
detyrim tė zbukuruar (praktikė pejgamberike, sunnet).

Taj as farzin nuk e bojsh dmth. as bismilahun, as pastrimin
e gojės deri nė fyt, as pastrimin e hundės e pastaj tėrė trupin.
Kjo dtth. se taj duhet tė marrish, nė fakt nėse harron nuk e kije.
Po, guslin qė kur hyn nė banjo, bone nijetin, boni kėto tė parat e
mrapa gjithė ditėn si tė dush fėrkohu (mė fal nė shprehje). smil3dbd4d4e4c4f2.gif

Me sunnete, besoj e dish, nuk ka nevojė. Tė paktėn guglloje pakėz. smil3dbd4e398ff7b.gif



Mashallah, si bismilahu ashtu edhe puna qė fillon me kėtė sa ndikon,
edhe shkencėrisht tek ne ama ne jemi moskokėēarės nė sende...
http://www.studentet.info/modules/ipboard/...showtopic=42374



Anibuse, kjo e fundit ėshtė pėr kejt narodin, nauk personalisht, ok!? smil3dbd4e4c2e742.gif

Ky postim ėshtė ndryshuar nga Ermedin nė 12.05.2011, 16:21
PM
Top
dasaaa
Postuar nė: 12.05.2011, 18:23
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 18006
Antari Nr: 16746
Bashkangjitur: 09.08.2008



 Citim (Morali @ 11.05.2011, 23:14)
Selam Pa Ke kuptime por tregoj nga ashabet e pejgamberit s.a se omerin r.a nuk e kan len me dal imam se nuk ka mund te kendoj kuran aq shum qe ka qar.po flas per kohen kur ka qen gjall pejgamberi s.a dhe ebu bekri r.a

Tash
A e prish
A nuk e prish


----------------------------------------
Kurrė mos e ngatėrro personalitetin tim me sjelljen time, sepse personaliteti ėshtė i imi ... kurse sjellja ime, mvaret shumė edhe prej teje!
PMUsers WebsiteIntegrity Messenger IM
Top
dasaaa
Postuar nė: 12.05.2011, 18:24
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 18006
Antari Nr: 16746
Bashkangjitur: 09.08.2008



 Citim (Morali @ 11.05.2011, 23:16)
Dasaa e cilet jan Vaxhibet e abesit.

Ti ndjeki farzet dhe synetet e abdestit,e vagjibet nuk kan ka shkojn smil3dbd4e398ff7b.gif


----------------------------------------
Kurrė mos e ngatėrro personalitetin tim me sjelljen time, sepse personaliteti ėshtė i imi ... kurse sjellja ime, mvaret shumė edhe prej teje!
PMUsers WebsiteIntegrity Messenger IM
Top
dasaaa
Postuar nė: 12.05.2011, 18:28
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 18006
Antari Nr: 16746
Bashkangjitur: 09.08.2008



Siq po shihet pak ashum u perzi tema
Po nejse nuk ekeni hap ndoshta faqen e par me pa se per qka u hap.

Un qka jam pergjigj jam pergjigj ne baz te medhehebit HANEFI edhe pse qysh pe sho mase miri eshte qe une nuk dote pergjigjem ma.

Edhe njo mos te harroj,mos jemi tu u ngut ne pergjigjeje,jem tu dhan pergjigjeje me pak njohuri.


----------------------------------------
Kurrė mos e ngatėrro personalitetin tim me sjelljen time, sepse personaliteti ėshtė i imi ... kurse sjellja ime, mvaret shumė edhe prej teje!
PMUsers WebsiteIntegrity Messenger IM
Top
want3d
Postuar nė: 12.05.2011, 19:07
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 4854
Antari Nr: 9176
Bashkangjitur: 28.08.2007



 Citim (AeRtOn @ 12.05.2011, 13:05)
Gjėrat qė e prishin abdestin
Gjėrat qė e prishin abdestin

1- Ēdo gjė qė del prej dy vrimave, qoftė urinė, nevojė e madhe ose erė. Allahu subhanehu ue teala thotė: “Nėse jeni xhunubė, atėherė pastrohuni (lahuni)! Nė qoftė se jeni tė sėmurė, ose nė ndonjė udhėtim, ose ndonjėri prej jush vjen prej vendit tė nevojės, ose keni kontaktuar me gratė dhe nuk gjeni ujė, atėherė mėsyje (merrni tejemum) dheun e pastėr dhe me tė fėrkoni fytyrat dhe duart tuaja.”1
Resulullahu salallahu alejhi ue selem thotė: “Allahu nuk e pranon namazin tuaj nėse nuk merrni abdest, pasi ta prishni abdestin.” Njė njeri nga Hadrameuti i tha: “E ē’ėshtė prishja e abdestit?” Ebu Hurejra radijallahu anhu tha: “Dalja e gazrave me zė ose pa zė.”2
E nė kėtė pikė hyn edhe lėngu el-medhijj dhe el-vedijj. Abdull-llah Ibn Abbasi radijallahu anhu thotė: “El-menijj, el-medhijj, el-vedijj. Sa i pėrket menisė, duhet tė lahemi krejt pas saj, kurse sa i pėrket el- medhisė dhe el-vedise, pas daljes sė tyre duhet larė organi dhe duhet marrė abdest si pėr namaz.”3

2- Gjumi i thellė. Pa marrė para sysh a je ulur nė prapanicėn tėnde ose jo. Transmeton Saffvan Ibn Assali dhe thotė: “Resulullahu salallahu alejhi ue selem, kur ishim udhėtarė, na urdhėronte qė mos t’i nxjerrim mestet tona tri ditė dhe tri net, nėse kryenim nevojėn e madhe ose tė vogėl, ose flinim, pėrveē nėse bėheshim xhunubė.”4
Nė kėtė hadith Pejgamberi salallahu alejhi ue selem barazoi gjumin me kryerjen e nevojės sė madhe dhe urinimin.
Aliu, Allahu qoftė i kėnaqur me tė, thotė: “Resulullahu salallahu alejhi ue selem ka thėnė: “Syri ėshtė lidhėsi i qeses, ai qė fle le tė marrė abdest.”5
Do tė thotė se pėrderisa njeriu ėshtė i zgjuar, kontrollon daljen e nevojės dhe tė gazrave, por kur e zė gjumi, nuk mund t’i kontrollojė.6

3- Humbja e vetėdijes, qoftė me pije dehėse, ose nga sėmundja, ngase humbja e vetėdijes ėshtė mė e rėndė sesa gjumi. Nė kėtė pajtohen tė gjithė dijetarėt.

4- Tė prekurit e organit pa leckė (direkt) me epsh.
Nė lidhje me kėtė ēėshtje kemi mendime te dijetarėt islamė. Arsyeja e mospajtimit ėshtė se pėr kėtė kemi dy hadithe qė nė shikim tė parė mund tė mendohen se janė kontradiktore.

1. Hadithi i parė:
Resulullahu salallahu alejhi ue selem thotė: “Kush e prek organin e tij le tė marrė abdest.”7

2. Hadithi i dytė:
Muhamedi salallahu alejhi ue selem me njė rast pyetet: “A duhet tė marr abdest pasi e preku organin tim?”, e Muhamedi salallahu alejhi ue selem iu pėrgjigj: “A nuk ėshtė ai njė pjesė e trupit tėnd?”8

Si sqarim i kontradiktės qė duket nė shikim tė parė nė mes tė kėtyre dy haditheve, mund tė themi: Nėse prekja e organit bėhet me epsh, atėherė prishet abdesti, ngase kjo prekje nuk i ngjan prekjes sė ndonjė pjese tė trupit. Nėse ndodh qė kjo prekje tė jetė pa epsh, atėherė i ngjason prekjes sė gjymtyrėve tė trupit dhe hyn nė hadithin: “A nuk ėshtė ai njė pjesė e trupit tėnd?”9
Allahu e di mė sė miri!

5- Ngrėnia e mishit tė devesė. Resulullahu salallahu alejhi ue selem thotė:
“Merrni abdest pasi tė keni ngrėnė mish deveje e mos merrni abdest pasi tė keni ngrėnė mish deleje.”10
Transmeton Xhabir Ibn Semure, Allahu qoftė i kėnaqur me tė, e thotė: “Njė njeri e pyeti Resulullahun salallahu alejhi ue selem: “A tė marrim abdest nga tė ngrėnit e mishit tė deles?” Resulullahu salallahu alejhi ue selem tha: “Kush do, le tė marrė abdest e kush do, le tė mos marrė.” E ai pyeti sėrish: “E a tė marrin abdest nga tė ngrėnit e mishit tė devesė?” Resulullahu salallahu alejhi ue selem tha: “Po, merr abdest nga tė ngrėnit e mishit tė devesė.”11

Ēfarė nuk e prish abdestin

Ekzistojnė disa gjėra pėr tė cilat mund tė mendohet, ose disa nga ulematė e nderuar kanė thėnė se e prish abdestin, por nė fakt nuk ėshtė ashtu.

1. Prekja e femrės
Ulematė e medhhebit shafi kanė thėnė se prekja e femrės e prish abdestin nė pėrgjithėsi, qoftė me epsh apo pa epsh. Kurse medhhebi hanbeli e kanė kushtėzuar qė kjo tė jetė me epsh.
Ata kanė argumentuar me ajetin:
“...nėse ndonjėri prej jush vjen prej vendit tė nevojės, ose i keni prekur gratė dhe nuk gjeni ujė...”12 Ajeti ėshtė i qartė se nėse preket gruaja, abdesti prishet.
Ky mendim nuk ėshtė i qėndrueshėm, pasi argumentimi me ajetin nuk ėshtė me vend.
Qėllimi i ajetit kėtu nuk ėshtė prekja e gruas, por ėshtė pėr qėllim kontakti seksual ashtu si sqarojnė komentuesit e Kuranit.13
Pastaj kemi njė numėr hadithesh ku vėrtetohet se Muhamedi i prekte gratė e tij dhe shkonte nė xhami pėr t`u falur pa pėrsėritur abdestin. Madje transmetohet nga Aishja se Muhamedi e puthte atė, pastaj dilte pėr nė xhami pa marrė abdest.14
Prandaj prekja e femrės nuk e prish abdestin, qoftė me epsh apo pa epsh, dhe ky ėshtė mendimi i dijetarėve hanefi dhe i shumė tė tjerėve qė kanė ardhur mė vonė. Por duhet tė kihet kujdes, posaēėrisht nga tė rinjtė, tė cilėt ngacmohen mė shpejt, qė tė kenė kujdes kėtu, pasi nėse rrjedh medhiu, atėherė abdesti prishet.

2. Gjaku dhe qelbi
Ėshtė vėrtetuar se ka ixhma nėse gjaku del nga dy vrimat (sebilejn), atėherė ai e prish abdestin, pa marrė parasysh a ėshtė shumė apo pak, kurse nėse gjaku rrjedh nga ndonjė vend tjetėr ka mendime te ulematė.
Mendimi i parė: Mendimi i hanefive, i hanbelive dhe i shumicės sė ulemave ėshtė se gjaku i cili rrjedh nga trupi e prish abdestin.
Ata kanė argumentuar me kėto argumente:
a) Ata kanė argumentuar me njė numėr hadithesh, sikurse hadithi: “Duhet marrė abdest nga ēdo gjak qė rrjedh.”15
b) Thėnia e Aliut radijallahu anhu kur i numėroi gjėrat qė e prish abdestin: “Pėr shtatė gjėra pėrsėritet abdesi; (ndėr to) gjaku qė rrjedh.”16
c) Gjithashtu ata kanė thėnė se gjaku ėshtė ndyrėsirė dhe pasi del nga trupi, atėherė ėshtė i njėjtė sikurse ndyrėsira qė del nga dy vrimat (sebilejn).

Vėrejtje: Medhhebi i hanbelive kushtėzon qė sasia e gjakut tė jetė e shumtė pėr tė prishur abdestin, kurse hanefitė janė mė rigoroz, megjithėse edhe ata thonė se njė pikė ose dy pika qė rrjedhin nuk e prishin abdestin.17

Mendimi i dytė: Mendimi i shafive dhe i malikive ėshtė se gjaku dhe qelbi nuk e prishin abdestin. Ata argumentuan me kėto argumente:
a) Nė esencė nuk lejohet tė thuhet se gjaku dhe qelbi e prishin abdesin pa argument tė qėndrueshėm (Beraetu aslije), kurse hadithet qė pėrmenden pėr kėtė si argumente nga pala tjetėr tė gjitha janė tė dobėta, prandaj edhe nuk ėshtė e saktė thėnia se gjaku dhe qelbi e prishin abdestin.
b) Vėrtetohet nė hadithe tė shumta se sahabėt nuk e kanė konsideruar rrjedhjen e gjakut nga gjėrat qė e prishin abdesin, ndėr to;
- Vėrtetohet me njė rast se njė ensari ishte duke u falur dhe goditet me shigjetė nga larg dhe plagoset, por ai vazhdon namazin derisa goditet me tri shigjeta. Ėshtė shumė e qartė se njeriu kur plagoset, gjaku fillon t`i rrjedhė dhe po tė ishte e njohur te sahabėt se gjaku e prish abdestin, atėherė ai do ta ndėrpriste namazin.18
- Nga Ibėn Abasi vėrtetohet se i dilte gjak nga hunda dhe ai e pastronte gjakun, pastaj vinte dhe vazhdonte namazin (pa pėrsėritur abdestin).19
- Numri i transmetimeve arrin tevaturin se sahabėt dhe selefi nė pėrgjithėsi faleshin ashtu tė plagosur e duke u rrjedhur gjaku dhe nuk vėrtetohet se ndonjėri nga ata pėrsėriste abdestin pėr shkak tė gjakut. Vėrtetohet se Hasan el Basriu ka thėnė: “Muslimanėt vazhdojnė tė falen duke qenė tė plagosur.”20
- Ibn Omeri vėrtetohet se shpėrtheu puērra nė fytyrė, pastaj fali namaz pa pėrsėritur abdestin. Gjithashtu edhe Omeri vazhdoi namazin duke i rrjedhur gjaku derisa e humbi vetėdijen.21
c) Argumentimi duke bėrė analogji me ndyrėsirat qė dalin nga dy vrimat nuk ėshtė i qėndrueshėm, pasi kjo ėshtė nė llogari tė haditheve tė tjera dhe ndyrėsira e gjakut nuk ėshtė nė tė njėjtėn rang me urinėn dhe nevojėn e madhe.
Prandaj mendimi mė i saktė nė kėtė ėshtė se gjaku nuk e prish abdestin, Allahu e di mė sė miri.

4. Tė qeshurit me zė nė namaz

Disa kanė thėnė se tė qeshurit me zė nė namaz e prish namazin dhe abdestin dhe pėr kėtė kanė argumentuar me disa hadithe tė dobėta. Por e sakta ėshtė se tė qeshurit me zė prish namazin, kurse abdestin jo.

http://forumi.kurandhesunet.net/fikh(21)/g...tin(17332).html


Aerton, kjo qe ke sjellur eshte pergjigje e sakte dhe e vertete.Ai qe thote e kam ni hoxhen e mahalles hoxhen e podrumit hoxhen e tavanit bla bla pa e sjellur asnje argument per ate qe e mbron postuesi,atij skemi cka ti bejme,ka vendu syza te zeza para vetes edhe nuk lexon argumentet qe ke sjell per kete ceshtje.

Per disa te tjere nje keshille: Allahu subhanehu ue teala thote: Mos iu qas asaj qe nuk ke njohuri, se me te vertete te pamurit te degjuarit dhe zemra, per te gjitha keto ka pergjegjesi.Me shume vlersohet ajo pergjigje qe thote NUK E DIJ, sesa te sjelles ndonje pergjigje nga hamendja apo veq qe ke degju.
Hadithi tjeter qe tregon per ata qe qka te degjojne e tregojne:Mjafton si genjeshter te thuash cdo send qe e degjon


----------------------------------------
Nese mendon se arsimimi kualitativ kushton shtrejt, atehere provoje injorancen

LEXIMI demton rende INJORANCEN!
PMUsers WebsiteIntegrity Messenger IMMSN
Top
Anubisi-E
Postuar nė: 12.05.2011, 21:15
Quote Post


Pacifist
*****

Posti: Antarė
Postime: 9660
Antari Nr: 14168
Bashkangjitur: 07.03.2008



 Citim (Ermedin @ 12.05.2011, 17:16)
Pastrimin e tėrė trupit (guslin), mund ta bėsh nė dy
mėnyra, edheatė: vetėm si detyrim (farz) ose
detyrim tė zbukuruar (praktikė pejgamberike, sunnet).

Taj as farzin nuk e bojsh dmth. as bismilahun, as pastrimin
e gojės deri nė fyt, as pastrimin e hundės e pastaj tėrė trupin.
Kjo dtth. se taj duhet tė marrish, nė fakt nėse harron nuk e kije.
Po, guslin qė kur hyn nė banjo, bone nijetin, boni kėto tė parat e
mrapa gjithė ditėn si tė dush fėrkohu (mė fal nė shprehje). smil3dbd4d4e4c4f2.gif

Me sunnete, besoj e dish, nuk ka nevojė. Tė paktėn guglloje pakėz. smil3dbd4e398ff7b.gif



Mashallah, si bismilahu ashtu edhe puna qė fillon me kėtė sa ndikon,
edhe shkencėrisht tek ne ama ne jemi moskokėēarės nė sende...
http://www.studentet.info/modules/ipboard/...showtopic=42374



Anibuse, kjo e fundit ėshtė pėr kejt narodin, nauk personalisht, ok!? smil3dbd4e4c2e742.gif

Shaum ma ngatrove be.... a smund te thojshe vec PO ose JO?!?!?
:P shaka.

Flm Ermedin, dmth, pa gusel sje i paster, e kuptova!


----------------------------------------
Beati pacifici!
PM
Top
AeRtOn
Postuar nė: 13.05.2011, 11:09
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 3865
Antari Nr: 6944
Bashkangjitur: 15.04.2007



 Citim (want3d @ 12.05.2011, 20:07)
Aerton, kjo qe ke sjellur eshte pergjigje e sakte dhe e vertete.Ai qe thote e kam ni hoxhen e mahalles hoxhen e podrumit hoxhen e tavanit bla bla pa e sjellur asnje argument per ate qe e mbron postuesi,atij skemi cka ti bejme,ka vendu syza te zeza para vetes edhe nuk lexon argumentet qe ke sjell per kete ceshtje.

Per disa te tjere nje keshille: Allahu subhanehu ue teala thote: Mos iu qas asaj qe nuk ke njohuri, se me te vertete te pamurit te degjuarit dhe zemra, per te gjitha keto ka pergjegjesi.Me shume vlersohet ajo pergjigje qe thote NUK E DIJ, sesa te sjelles ndonje pergjigje nga hamendja apo veq qe ke degju.
Hadithi tjeter qe tregon per ata qe qka te degjojne e tregojne:Mjafton si genjeshter te thuash cdo send qe e degjon

Wanted, nga teskti qe kisha postuar, vetem per nje gje jam ne dyshim...per punen e marrjes se abdestit pas ngrenies se mishit te deves. Njeher e kam lexuar rastin e mishit te deves..(me permiso nese gaboj)...

Kane qene ulur profeti me shoket e tij...dhe duke ngrene mish te deves eshte afruar koha e namazit, te gjithe ata kane pasur abdest, mirepo njeri nga ata, gjate te ngrenit, leshon gazra..profeti e ndegjon..dhe qe te mos e turperoje para shokeve, thot, "te gjithe ata qe kane ngrene mish te deves, le te marrin prap abdest...(pa mos dhene asnje sqarim shtese)....

Ky postim ėshtė ndryshuar nga AeRtOn nė 13.05.2011, 11:10


----------------------------------------
“Dikur thonin se palestinezėt luftojnė si heronj, e tani thonė se heronjtė luftojnė si palestinezė.”
— Norman Finkelstein
PM
Top
trandafile
Postuar nė: 13.05.2011, 18:58
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 2202
Antari Nr: 25727
Bashkangjitur: 05.12.2010



Ne krijuam qiejt e tokėn dhe gjithė ēka ka ndėrmjet tyre brenda gjashtė ditėsh dhe Ne nuk ndiem lodhje.. (50;38)
[COLOR=red]
A dine dikush te ma sqaroj , perse ne K'uran ne disa ajete hasim nė: "Ne'', si ne citatin e siper postuar.

Pse eshte shumesi : "Ne'' dhe jo njejesi, nuk po prejudikoj ose dicka e tille thjesht kam nevoje te di me shume ne kete aspekt.

Nese dikush di dicka me shume rreth kesaj paraprakisht falemderit!


----------------------------------------
Pėrgjithmonė SHQIPE e KRENARE:))))

A jeni edhe ju?!

-5-
PM
Top
R666
Postuar nė: 13.05.2011, 19:14
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 478
Antari Nr: 26359
Bashkangjitur: 01.04.2011



 Citim (trandafile @ 13.05.2011, 19:58)
Ne krijuam qiejt e tokėn dhe gjithė ēka ka ndėrmjet tyre brenda gjashtė ditėsh dhe Ne nuk ndiem lodhje.. (50;38)
[COLOR=red]
A dine dikush te ma sqaroj , perse ne K'uran ne disa ajete hasim nė: "Ne'', si ne citatin e siper postuar.

Pse eshte shumesi : "Ne'' dhe jo njejesi, nuk po prejudikoj ose dicka e tille thjesht kam nevoje te di me shume ne kete aspekt.

Nese dikush di dicka me shume rreth kesaj paraprakisht falemderit!

Domethėnia e pėremrit "Ne", siē pėrdoret nė Kuran

"Kjo ėshtė njė tipar i stilit letrar nė arabisht, qė personi mund t'i referohet vetvetes me pėremrin nahnu [Ne], nė shenjė respekti apo lavdie. Ai, po ashtu, mund tė pėrdorė fjalėn ene [Unė], qė tregon njė vetė, apo vetėn e tretė huwe [Ai]. Tė tria kėto stile pėrdoren nė Kuran, ku Allahu u drejtohet arabėve nė gjuhėn e tyre". [Fetaua el-Lexhne el-Da'imeh 4/143]


"Allahu, qoftė i lavdėruar e i lartėsuar Ai, nganjėherė i referohet vetvetes nė njėjės, me anė tė emrit apo me pėremėr, dhe nganjėherė nė shumės, si nė frazėn:'Vėrtet, Ne tė kemi dhėnė njė fitore tė qartė' [el-Fet'h, 1] dhe tė tjera fraza tė ngjashme. Por, Allahu asnjėherė nuk i referohet vetvetes nė dysi, sepse shumėsi i referohet nderit qė Ai e meriton dhe mund t'i referohet emrave dhe cilėsive tė Tij, kurse dysia i referohet njė numri tė veēantė [dhe asgjė mė shumė], dhe Ai ėshtė larg nga kjo". [el-Akide el-Tedmurije e Shejh-ul-Islam Ibn Tejmije, f.75]


Kėto fjalė, inna [Vėrtet Ne] dhe nahnu [Ne], si dhe tė tjera forma tė shumėsit mund tė pėrdorėn nga njė person, qė flet nė emėr tė njė grupi, apo mund tė pėrdoren nga njė person pėr qėllime nderi dhe lavdi, siē veprohet nga disa mbretėr, kur japin ndonjė deklaratė apo ndonjė vendim nė tė cilin thonė:'Ne kemi vendos..." Nė tė tilla raste, vetėm njė person po flet, por shumėsi pėrdoret pėr respekt. Ai qė ėshtė mė meritor pėr respekt se tė tjerėt, ėshtė Allahu, qoftė i lavdėruar e i lartėsuar Ai. Kėshtu, kur Ai thotė nė Kuran inna [Vėrtet Ne] dhe nahnu [Ne], kjo bėhet nė shenjė respekti dhe lavdie, jo pėr tė treguar shumėsi numrash. Nėse njė ajet i kėtij tipi shkakton hutim, atėherė ėshtė me rėndėsi t'u kthehemi ajeteve tė qarta pėr sqarim. Dhe, nėse njė i krishterė, pėr shembull, kėmbėngul pėr t'u thirrur nė ajetet si 'Vėrtet, Ne, jemi Ne qė e zbritėm Dhikrin [dmth Kuranin]' [el-Hixhr, 9], pėr tė dėshmuar shumėsinė hyjnore, kėtė pohim mund ta hedhim poshtė me anė tė ajeteve tė qarta si

'Zoti yt ėshtė njė Zot. Kurrkush nuk meriton tė adhurohet, pėrveē Tij, Pėrdėllestarit, mė tė mėshirshmit', dhe

'Thuaj: Ai ėshtė Allahu, njė' [el-Ikhlas, 1]

dhe tė tjera ajete, qė mund tė interpretohen vetėm nė njė mėnyrė. Kėshtu, hutimi do tė largohet pėr kėrkuesin e sė vėrtetesės. Sa herė qė Allahu pėrdor shumėsin pėr t'iu referuar vetvetes, kjo bazohet nė nderin dhe respektin qė Ai e meriton dhe nė numrin e shumtė tė emrave dhe tė cilėsive tė Tij, si dhe nė numrin e madh tė trupave dhe tė engjėjve tė Tij". [el-Akide el-Tedmurijeh e Shejh-ul-Islam Ibn Tejmije, f.109]


----------------------------------------
.¤ *ØØ*¤.øø...ø.¤\
\♥ All-llahu Ekber ♥\
.\ø.¤ *ØØ*¤.øø.ø.¤*
..\
☻/
/▌
/ \
PM
Top
Hornets
Postuar nė: 13.05.2011, 23:58
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 11129
Antari Nr: 21937
Bashkangjitur: 29.03.2009



tash gjaku a e prish apo jo abdesin???

Une sinqerisht gjith e kam dit qe e prish edhe kete e kam mesuar si femije normal pasi medhebi hanefi mesohej tek ne, pastaj diku e pata lexu se nuk e prish se ishte rasti me ate ushtarin musliman qe ka qene roje naten e e kan plagos me shigjet por ky e ka vazhdu namazin, por dikush me tha se nese te ndodh gjate namazit mund ta vazhdosh dmth si e ka bere ky e nese ndryshe sado pak qe te del gjak e prish.

Qysh po thuni me ja bo?


----------------------------------------
Just mine <3 Honey <3<3<3


Please dont leave me <3
PM
Top
Boss76
Postuar nė: 14.05.2011, 00:13
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 968
Antari Nr: 19012
Bashkangjitur: 15.12.2008



 Citim (trandafile @ 13.05.2011, 19:58)
Ne krijuam qiejt e tokėn dhe gjithė ēka ka ndėrmjet tyre brenda gjashtė ditėsh dhe Ne nuk ndiem lodhje.. (50;38)
[COLOR=red]
A dine dikush te ma sqaroj , perse ne K'uran ne disa ajete hasim nė: "Ne'', si ne citatin e siper postuar.

Pse eshte shumesi : "Ne'' dhe jo njejesi, nuk po prejudikoj ose dicka e tille thjesht kam nevoje te di me shume ne kete aspekt.

Nese dikush di dicka me shume rreth kesaj paraprakisht falemderit!

Nese don ma shum te dish pse eshte e shkruar, Ne'' duhet ti lexojsh emrat e All-llahut xh.sh edhe kuptimin e tyre aty e gjen pergjigjen e sakt. http://www.bajgora.com/komentime/esmaulhusna.html


----------------------------------------
Kevther
Ne, vėrtet, tė dhamė ty shumė tė mira. Andaj ti falu dhe prej kurban pėr hir tė Zotit tėnd. E s'ka dyshim se urrejtėsi yt ėshtė farėsosur.
PMUsers Website
Top
trandafile
Postuar nė: 14.05.2011, 13:23
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 2202
Antari Nr: 25727
Bashkangjitur: 05.12.2010



R666&Boss76, falemnderit per pergjigjje smil3dbd4e4c2e742.gif


----------------------------------------
Pėrgjithmonė SHQIPE e KRENARE:))))

A jeni edhe ju?!

-5-
PM
Top
Artell3
Postuar nė: 14.05.2011, 15:19
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 1400
Antari Nr: 25638
Bashkangjitur: 20.11.2010



 Citim (Hornets @ 14.05.2011, 00:58)
tash gjaku a e prish apo jo abdesin???


Po e prish.. abdesin..
-Nese nga trupi rrjedh gjak ose qelb;
-Ne qoft se vjellim me gojen plot;
-Nese fleme ose humbim vetedijen,qofte edhe per nje moment te shkurter;
-Nese qeshim me ze ne namaz.

Keto gjera e prishin abdesin.


----------------------------------------
Life isn't about finding yourself,life is about creating yourself..!




PM
Top

Topic Options Faqe: (72) « E para ... 69 70 [71] 72  Reply to this topicStart new topicStart Poll

 

Postimet janė nė pronėsi tė vet postuesve, redaksia jonė nuk mer asnjė pėrgjegjėsi per permbajtjen e tyre!

© 2004-2017 Studentet.info™ | Kopjimi ėshtė i lejuar nėse theksohet burimi | Developed by: Just5 Studio