Studentet.info
 Kėrko      Antarėt      Aktivitet



Faqe: (11) 1 [2] 3 4 ... E fundit »  ( Kalo tek postimi i parė i palexuar ) Reply to this topicStart new topicStart Poll

> HADITHE
Strider
Postuar nė: 06.07.2009, 16:46
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 9705
Antari Nr: 8466
Bashkangjitur: 16.07.2007



Disa Hadithe te Resulullahit a.s

--------------------------------------------------------------------------------

Porosia 1.

Pejgamberi a.s na bėnė me dije se njeriu gjithmonė ėshtė nėn kontrollin e All-llahut
Fuqiplotė andaj ai nuk duhet tė bėjė keq
Prej Ebu Derdasė r.a. transmentohet se Pejgamberi alejhis-selam i ka thėnė:
"Puno pėr All-llahun sikur ti e sheh Atė,numeroje veten nė radhėt e tė vdekurve ,kij kujdes,
mbrohu nga lutja e tė demtuarit sepse kur i dėmtuari i lutet All-llahut kundėr teje, lutjet
e tij ngrehen tek All-llahu sikur flaka e zjarrit."
Transmeton Ibni Asakir prej ibni Derdasƫ.

Porosia 2.

Nga kjo porosi besimtari kupton se zullumqarin duhet penguar nga zullumi.
Prej Enesit r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. ka thėnė:
"Ndihmo vellaun tėnd kur ai bėn dėm, ose kur i bėhet dėm. Njė njeri tha: O i dėrguar i
All-llahut, do tė`i ndihmoj kur i bėhet dėm, por si tė`i ndihmoj kur ai bėn dėm. Pejgamberi
a.s. tha: Do ti`a pengosh nga tė bėrit dėm (tjerėve), atėherė e ke ndihmuar dhe ajo ėshtė
ndihma jote ndaj tij."
Transmeton Buhariu.

Porosia 3.

Pejgamberi a.s. me kėtė porosi na tėrheq vėmendjen qė tė jemi tė kujdesshėm e mos tė na
mashtrojė dunjaja.
Prej Ebu Seid El-Hudrit r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. ka thėnė:
"Dunjaja ėshtė e ėmbėl dhe e gjelbėr. Nė tė vėrtetė All-llahu juve ju ka bėrė mėkėmbės nė
tė, Ai ju pėrcjell, ju sheh se si punoni. Andaj keni frikė dunjanė dhe frigohuni nga kurtha
e grave sepse sprovimi i parė i Beni israilėve ka qenė prej grave."
Transmeton Muslimi.

Porosia 4.

Me kėtė porosi Pejgamberi a.s na bėn me dije se qdonjėri qė kėrkon nė emėr tė All-llahut mos
ta refuzojmė.
Prej Ibni Omerit r.a transmetohet se Pejgamberi a.s. ka thėnė:
"Kur dikush kėrkon ndihmė nė emėr tė All-llahut atė ndihmoje, kur lyp diqka nė emėr te
All-llahut atij jepni, kush ju fton pėrgjigjuni ftesė sė tij, kush ju bėn ndonjė tė mirė
kompenzoni atij. Po qė se s`keni me qka tė kompenzoni atėherė lutuni pėr tė, ngase lutja do
tė konsiderohet kompenzim."
Transmeton Ebu Davudi dhe Nisaiu me sened tė vėrtetė.

Porosia 5.

Pejgamberi a.s. me kėtė porosi na bėnė me dije se pėr namaz duhet ecur qetė e jo duke
vrapuar.
Prej Ebu Hurejres r.a transmetohet se ka thėnė:
Kam dėgjuar Pejgamberin a.s duke thėnė: Kur jeni nisur pėr nė namaz e tė tjerėt kanė
filluar, ju mos vraponi, por ecni qetė. qka tė arrini, falni e ato rekate qė u kanė kaluar
plotsoni.
Muttefekun Alejhi.

Porosia 6.

Pejgamberi a.s. me kėtė porosi na bėnė me dije qė tė kemi kujdes pėr plotėsimin dhe
drejtimin e safėve (rreshtave) gjatė namazit.
Prej Ibni Omerit r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. ka thėnė:
Para se tė filloni namazin:
- Drejtoni radhėt,
- Ngjitni supet me njėri tjetrin,
- Plotėsoni vendin e lirė nė saf,
- Lironi vend atij qė don tė hyjė nė saf,
- Mos i leni vend shejtanit ndėrmjet jush
- Kush e plotėson safin, All-llahu ėshtė me atė, e kush e kėput safin All-llahu e kėput
lidhjen me tė.
Transmeton Ebu Davudi me sened tė vėrtetė.

Porosia 7.

Nga kjo porosi mėsojmė se sunnetet e rėndomta dhe namazet e tjera nafile duhet falė nė
shtėpi.Prej Ebu Dher-rit transmetohet se Pejgamberi a.s. ka thėnė:
"O njerėz faluni nė shtėpitė tuaja, ngase namazi nė shtėpi ėshtė mė i pranuar dhe mė i
vlefshėm pėrpos farzeve."(sepse farzet ėshtė mė mirė tė fallen nė Xhami).
Transmeton Daremiu.



Porosia 8.

Nga kjo porosi mėsojmė se dita e xhuma ėshtė dita mė e vlefshme pėr ti`a dėrguar salavat
Pejgamberit a.s.
Prej Aus bin Ausit r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. ka thėnė:
"Dita mė e lavdėruar ėshtė dita e xhuma, andaj sa mė shumė mė qoni salavat ngase salavati
juaj mė paraqitet mua."
Transmeton Ebu Davudi me sened tė vėrtetė.

Porosia 9.

Pejgamberi a.s. me kėtė porosi na bėnė me dije se besimtari mė shum duhet tė punojė se sa tė
bėjė pyetje e tė polemizojė.
Prej Ebu Hurejres r.a. transmetohet se ka thėnė:
"E kam dėgjuar Pejgamberin a.s. duke thėnė:
- Nga gjėrat qė ju kam ndaluar largohuni,
- gjėrat qė ju kam porositur zbatoni sa tė keni mundėsi.
Ata qė ishin para jush u bėnė helaq (u zhdukėn), sepse bėnin shumė pyetje dhe kundėrshtonin
Pejgamberėt e vet."
Transmetojnė Buhariu dhe Muslimi.

Porosia 10.

Pejgamberi a.s. me kėtė porosi na bėnė me dije se besimtari gjithmonė duhet pasur frikė nga
hidhėrimi i All-llahut dhe tė pėrpiqet tė bėjė vepra tė mira.
Prej Ebi Dher bin Xhenade dhe Muadh bin Xhebelit r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. ka
thėnė:
- Frigohu prej All-llahut kudo qė tė jeshė,
- nėse bėn ndonjė vepėr tė keqe, pas saj bėne njė tė mirė do ti`a shlyesh atė (tė keqen),
- dhe ndaj njerėzve sillu me sjellje tė mirė.
Transmeton Tirmidhiu.

Porosia 11.

Pejgamberi a.s. me kėtė porosi pėrfshin disa vepra me tė cilat besimtari meriton shpėrblimin
e All-llahut, Xhennetin.
Prej Ebi Hurejres r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. ka thėnė:
- Ndani ushqimin (tė varfėrve)
- Pėrshėndetni njėri tjetrin me selam
- Mbani kontakte tė mira me farefisin tuaj
- Falni namaz natėn kur njerėzit flejnė
Do tė hyni nė Xhennet tė sigurt duke mos u frikėsuar dhe do ti`ju pėrshėndesin Melekėt me
selam.
Transmeton Ahmed Ibni Habbani etj.



Porosia 12.

Nga kjo porosi mėsojmė se besimtari duhet tė jetė i kujdesshėm pėr emėrtimin e fėmijės sė
vet.
Prej Ebi Derdasė r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. ka thėnė:
"Ditėn e Gjykimit do tė thirreni sipas emrit tuaj dhe tė prindėrve tuaj, andaj emėrtoni
fėmijėt tuaj me emra tė mirė."
Transmetojnƫ Ebu Davudi dhe Hibbani.

Porosia 13.

Nga kjo porosi mėsojmė se besimtari duhet ti ketė gjashtė (6) veti tė qmuara qė tė fitojė
Xhennetin.
Prej Ajjad bin Samit r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. ka thėnė:
Mė garantoni pėr gjashtė gjėra qė t`jua garantoj Xhennetin.
- Kur tė flitni, thoni tė vėrtetėn.
- Kur tė premtoni zbatojeni premtimin.
- Kur t`ju lihet diqka emanet, qone nė vend.
- Ruani nderin tuaj (nga prostitucioni).
- Ruani sytė tuaj nga tė shikuarit haram.
- Ruani duart tuaja (nga tė bėrit keq).
Transmeton Bejhakiu.

Porosia 14.

Nga kjo porosi mėsojmė se besimtari duhet tė jetė i ndershėm i sjellshėm dhe fisnik.
Prej Ebu Hurejres r.a transmetohet se Pejgamberi a.s. ka thėnė:
- Kush beson All-llahun dhe Ditėn e Gjykimit le ta nderojė mysafirin.
- Kush beson All-llahun dhe Ditėn e Gjykimit le tė mbajė lidhje tė mira me farefisin e tij.
- Kush beson All-llahun dhe Ditėn e Gjykimit le tė t***ė fjalė tė dobishme ose le tė heshtė.
Transmetojnė Abdullah bin Imam dhe Ahmedi nė Zevaidin e tij me sened tė mirė.

Porosia 15.

Nga kjo porosi mėsojmė se besimtari duhet tė jetė mirėnjohės ndaj tė mirave tė All-llahut
dhe tė sillet mirė ndaj njerėzve.
Prej Ebu Dherit r.a. transmetohet se ka thėnė:
Miku im (Pejgamberi a.s.) mė ka porositur tė mos i shikoj ata qė janė mė lartė se unė (me
pasuri, pozitė, shėndet etj.), por ti shikoj ata qė janė mė poshtė se unė.
Mė ka porositur ti dua tė ngratėt dhe tė rrij me ta.
Mė ka porositur tė sillem mirė me tė afėrmit dhe ti vizitoj ata, edhe nėse ata mė kthejnė
shpinėn.
Mė ka porositur qė tė them tė vėrtetėn, po edhe nėse ajo ėshtė e hidhur.
Po ashtu mė ka porositur qė sa mė shumė tė them:
LA HAULE VE LA KUVVETE IL-LA BIL-LAH, sepse ajo ėshtė njė arkė me gjėra tė qmuara nga arkat
e Xhennetit.
Transmetojnė Taberaniu dhe Ibni Hibbani nė Sahihun e tij.

Porosia 16.

Pejgamberi a.s. na mėson qė adhurimin tonė tia kushtojmė vetėm All-llahut tė lartmadhėruar.
Prej Abdullah bin Omerit dhe Abdullah bin Asit r.a. transmetohet se Muadh bin Xhebeli kur ka
dashur tė udhėtojė i ka thėnė Pejgamberit a.s.
O i Dėrguar i All-llahut, mė kėshillo.
Pejgamberi a.s. ka thėnė:
- Adhuro All-llahun e mos i shoqėro Atij asgjė. Muadhi tha: O i Dėrguar i All-llahut, mė
kėshillo. Pejgamberi a.s.tha:
- Kur tė bėsh ndonjė mėkat, menjėherė bėn njė vepėr tė mirė. Ai tha: O i Dėrguar i
All-llahut, mė kėshillo edhe mė. Pejgamberi a.s.tha:
- Bėhu i qėndrueshėm nė tė drejtė dhe ki sjellje tė mirė.
Transmeton Ibni Hibbani nė Sahihun e tij. Po ashtu Hakimi, i cili t***ė se isnadi i hadithit
ėshtė i vėrtetė.

Porosia 17.

Nga kjo porosi mėsojmė se pajtimi mes njerėzve ėshtė njė vepėr e vlefshme.
Prej Enesit r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. Ebi Ejjubit i ka thėnė:
A dėshiron tė lajmėroj pėr njė tregti qė me tė do tė shpėtosh nga dėnimi e do tė meritosh
kėnaqėsinė dhe shpėrblimin e All-llahut? Ai tha: Po (Pejgamberi a.s. tha): Pajtoi njerėzit
kur ata mes vete hidhėrohen dhe afroi kur ata largohen.
Transmeton Taberaniu.




--------------------------------------------------------------------------------

Porosia 18.

Nga kjo porosi mėsojme se dhikri (te permendurit All-llahun), qeteson zemren dhe shpirtin e
muslimanit.
Prej Ibni Omerit r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. ka then:
Perpos dhikrit mos folni shume, sepse te folurit shum, ashperson zemren. Njerezit me large
All-llahut jane ata qe kane zemer te ashper.
(Zemer e ashper eshte ajo, ne te cilen nuk ndikon keshilla, Kurani e as ndodhite te cilat
zbusin zemren e njeriut).
Transmetojne Tirmidhiu dhe Bejhekiu.

Porosia 19.

Nga kjo porosi mėsojmė se besimtari gjithmonė duhet tė jetė i drejtė.
Prej ibni Mes`udit r,a transmetohet se Pejgamberi a,s ka thėnė:
Keni kujdes qė gjithmonė tė jeni tė drejtė, sepse e drejta qon drejtė mirėsisė, mirėsia qon
nė Xhenet,dikush prej njerėzve vazhdon duke folur dhe punuar drejt deri sa tė shkruhet tek
All-llahu i drejtė, po ashtu keni kujdes qė ti shmangeni gėnjeshtrės, sepse gėnjeshtra qon
nė punė tė ndyra, e ato qojnė nė zjarr.
Njeriu vazhdon tė gėnjej derisa tė shkruhet tek All-llahu gėnjeshtar.
Transmetojnė Buhariu, Muslimi, Ebu Davudi dhe Tirmidhiu.


Porosia 20.


Nga kjo porosi mesojme se hixhreti (shperngulja me e mire eshte largimi nga gjunahet).
Prej Ummi Enesit r.a transmetohet se ajo i ka thene Pejgamberit a.s;
O i Derguar i All-llahut, me keshillo. Pejgamberi a.s tha;
Largohu prej gjunaheve, do te besh shpernguljen me te mire.
Zbato farzet, sepse ato jane xhihadi me i vlefshem, permende
All-llahun gjithmon, sepse ti nuk mund te besh ndonje pune me te dashur tek All-llahu,
perpos te permendurit e Tij sa me shume.
Transmeton Taberaniu me sened te mire.


Porosia 21.

Nga kjo porosi mesojme se besimtari gjithmone duhet nxituar drejt puneve te mira para se te
behet vone.
Prej Ebu Hurejres r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. ka thene:
"Nxitoni ne pune (te mira) para se te ndodhe ndonjera nga shtate gjerat e veshtira:
- Valle, a mos pritni varferine e t`ju shtyje te harroni (punet e ahiretit)
- apo pasurine e cila ju shtyne te azdiseni e te beheni zullumqar,
- apo ndonje semundje qe tju shkaterroje shendetin tuaj,
- pleqerine e cila ju humb (fuqin),
- apo vdekjen qe ju rri ne pritje,
- apo Dexhallin, me e keqja qe mund te ndodhe,
- ose, valle, mos po pritni Diten e Kijametit, e cila eshte me e eshtire dhe me e hidhur."
Transmeton Tirmidhiu.


Porosia 22.

Pejgamberi a.s. me kete porosi na terheq vemendjen qe te nxitojme drejt puneve te mira qe te
shpetojme nga telashet qe mund te na godasin.
Prej Ebu Hurejres r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. ka thene:
"Nxitoni ne pune te mira para se te ndodhin trazira, qe do te jene sikur erresira e
mesnates, dikush do te zgjohet ne mengjes muminin (besimtar), ndersa ne mbremje mbetet pa
iman, do ta shet fene e vet per ndonje interes tekesaj bote"
Transmeton Muslimi.

Porosia 23.


Nga kjo porosi mesojme se te larit e xhenazes perkujton ahiretin.
Prej Ebu Dherrit r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. ka thene:`
"Une ty te keshilloj me nje keshille, nese ti e mban ne mend (dhe vepron me te) shpresohet
te keshe dobi prej saj.
- Vizitoi varrezat se ato te perkujtojne ahiretin,
- laj te vdekurin sepse te parit e trupit te vdekur (te shtangur) dhe larja e tij EshtE njE
keshille, mesim i madh,
- fale namazin e te vdekurve, se ndoshta me te zbutet zemra dhe pikellohet, kurse i
pikelluari eshte nen meshiren e All-llahut,
- qendro afer te ngrateve, ulu me ta dhe kudo qe ti takosh pershendeti me selam.
- Rri me ata dhe ushqehu bashke me njerezit e sprovuar, nese don te jeshe modest ndaj
All-llahut
- Vesh rrobe te trasha, te ashpra qe te mos depertoje tek ti mendjemadhesia dhe
vetmashtrimi.
- Po ndonjehere, zbukurohu kur te adhurosh Zotin tend, per te qene i bukur dhe i paster
gjate ibadetit, e jo per krekosje para njerezve."
Transmeton Ibni Maxhe.

Porosia 24.


Nga kjo porosi mesojme se besimtari duhet te jape nga pasuria e tij kur ai eshte i nevojshem per te.
Prej Xhundub bin Xhenadeh r.a. transmetohet se ai e ka pyetur Pejgamberin a.s.:
"O i Derguar i All-llahut, cila sadaka (lemoshe) eshte me e vlefshme? Ai u pergjigj: Ajo te
cilen e jep njeriu kur ai vet ka nevoje, e ia jep te varfrit fshehurazi."
Transmeton Darimiu.

Porosia 25.


Nga kjo porosi mesojme se te kerkuarit dituri, mesimi dhe studimi jane me te vlefshme se sa
falja e namazit nafile.
Prej Ebu Dherrit r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. i ka thene:
"O Ebu Dherr, te mesosh nje ajet nga libri i All-llahut (Kur`ani) esht me e dobishme se sa
te falesh njeqind rekate (nafile namaz). Te perpiqesh qe te perfitosh disa nga dituria do te
ishte me mire se sa te falish njemije rekate (nafile)."
Transmeton Ibni Maxhe.


Porosia 26.


Nga kjo porosi mesojme se ne dhikrin e All-llahut ka shperblim poashtu ne heshtje nga fjalet
e keqija ka shpetim.
Prej Ebu Dherrit r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. i ka thene:
"Te keshilloj: te ruhesh nga hidherimi i All-llahut, nese don te jesh i shpetuar? Lexo
Kur`an, ben dhiker, (permende All-llahun) sa me shume do te permendesh lart ne qiej, dhe do
te kesh drite ne toke.
Po ashtu te porosis qe mos te flasish shume, perpos kur fjala eshte e dobishme, perndryshe
vazhdo ne heshtje, sepse ajo debene djallin dhe te ndihmon ne punet e fese."
Transmeton Bejhekiu.

Porosia 27.


Nga kjo porosi mesojme se kur jemi rehat e mire nuk duhet harruar All-llahun por gjithmone
Ate duhet lutur.
Prej Ebi Derdase r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. atij i ka thene:
"Lutju All-llahut dhe adhuro ate kur je ne rehati, nese deshiron qe Ai te te pergjigjet kur
do te jesh ne veshtiresi."
Transmeton Hakimi ne "Mustedrek" prej Ebi Derdase.

Porosia 28.

Pejgamberi a.s. me kete porosi na meson qe gjithmon te jemi te pregatitur, te afte dhe te
qendrueshem.
Prej Ebu Hurejres r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. ka thene:
"Besimtari i forte eshte me i mire dhe me i dashur tek All-llahu se i dobti, por qdonjeri
eshte i dobishem.
Shpejto ne ate qe ke dobi, kerko ndihme prej All-llahut dhe mos u ben i pa afte (mos u
dorezo).
Nese te godet diqka (e pa deshirueshme), mos thuaj: sikur ta kisha bere kete e kete do te
ishte keshtu e keshtu, ngase thenia sikur ( ta beja kete) hap deren e shejtanit."
Transmeton Muslimi.

Porosia 29.

Nga kjo porosi mesojme se besimtari gjithmone duhet te jete i paster, i disponuar dhe duhet
ti shmanget shpifjes se vellezerve te vet.
Abdullah bin Mes`udi r.a. t***e:
"Me ka keshilluar Pejgamberi a.s. dhe me ka thene: O Abdulla, kur te jesh duke agjeruar
parfumosu,
behu i disponuar, mos u trego i hidheruar, i merrolur, pergjigju fteses se muslimaneve se
ate e ke obligim, perpos nese ke arsye nuk mban pergjegjsi. Falja namazin e xhenazes atij qe
vdes prej miletit tone (muslimaneve), po edhe sikur te jete mekatar i madh. O Abdullah sikur
ti shkosh All-llahut me mekate te medha sikur kodra, do ta kesh me lehte sesa te shpifesh,
te deshmosh rrejshm kunder ndonje besimtari."
Transmeton Taberaniu.

Porosia 30.

Nga kjo porosi mesojme se besimtari nuk duhet harruar ahiretin, po ashtu nuk duhet ti
nenqmoje te tjeret. Prej Ebu Bekrit r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. i ka thene:
"O Ebu Beker, kur te shohish njerezit duke bere gara pas dunjase, ti kerko ahiretin dhe
permende All-llahun prane qdo guri dhe druri, All-llahu do te permend ty kur do ta
permendish Ate,
mos nenqmo askend prej muslimaneve sepse ate musliman qe ju e shihni (konsideroni) pa vlere,
ai tek All-llahu mund te jete i vlefshem."
Transmeton Dejlemiu prej Aliut.


--------------------------------------------------------------------------------

Porosia 31.
Nga kjo porosi mesojme se Pejgamberi a.s ka qene i kujdesshem per ti mesuar besimtaret.
Prej Ebu Bekrit r.a. transmetohet se ka then:
"Me ka urdheruar Pejgamberi a.s. qe qdo mengjes dhe mbremje, po edhe para se te fleje te
them: ALL-LLAHUMME FATIRIS-SEMA-VATI VEL ERD ALIMUL GAJBI VESH-SHEHADE.
O Zoti im, (Ti je) krijues i qiejve dhe tokes, Ti e din te fshehten dhe te dukshmen."
Transmeton Bejhekiu.

Porosia 32.
Nga kjo porosi mesojme se besimtari duhet te doje per te tjeret ate qe don per vete dhe te
jete i kenaqur me ate qe All-llahu i ka dhuruar.
Prej Ebi Derdase r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. i ka thene:
"O Ebi Derda, me fqiun sillu mire nese don te jeshe besimtar,
deshiro per njerezit ate qe deshiron per vete do te jeshe i shpetuar,
kenaqu me ate qe All-llahu ka caktuar per ty dhe do te jesh njeriu me i pasur."
Transmeton Haraiti prej Ebi Derdase.

Porosia 33.

Nga kjo porosi kuptojme se Pejgamberi a.s gjithmone na ka mesuar se ku mund ta gjejme
shpetimin dhe nga cilat pune duhet te shmangemi.
Prej Ebu Hurejres r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. i ka thene:
"A ka kush i merr prej meje disa fjale, (mesime) i zbaton dhe ua meson te tjereve?
Une thashe: Une o i Derguar i All-llahut, (ai) me mori per dore, numeroi pese dhe tha:
O Ebu Hurejre, ik nga te ndaluarat do te jesh personi qe me se miri ke adhuruar All-llahun.
Kenaqu me ate qe All-llahu ka caktuar per ty, do te jeshe me i pasuri nder njerƫzit.
Sillu mire me fqiun, te jeshe besimtar, duaje per njerezit ate qe don per vete qe te jeshe i
shpetuar,
mos qesh shume se te qeshurit shume ta mbyt zemren."
Transmeton Tirmidhiu.

Porosia 34.

Nga kjo porosi mesojme se duhet te jemi te kujdesshem per kohen e namazeve, per prinderit
dhe te luftojme ne rruge te All-llahut
Prej Abdullah bin Mes`udit r.a. transmetohet, se ka thene:
E kam pyetur Pejgamberin a.s. se cila pune eshte me e mire? Pejgamberi a.s. tha:
"Namazi ne kohen e vet, rrespekti ndaj prinderve dhe lufta ne rrugen e All-llahut."
Transmeton Seid bin Mensur ne Sunenin e tij.

Porosia 35.

Pejgamberi a.s. ne kete porosi ka cekur njezet e tre pika te cilat jane te nevojshme per qdo
besimtare.
Transmetohet prej Muadh bin Xhebelit r.a. se ka thene:
"Me mori Pejgamberi a.s. per dore dhe me tha:
O Muadh te keshilloj te kesh frike All-llahun,
te thuash te verteten,
te zbatosh premtimin,
te qojsh ne vend emanetin,
mos tradhtosh,
te meshirosh jetimin,
te mbrohesh prej hakut te fqiut,
te fshehish hidherimin,
te flasish me urtesi,
ti pershendetesh te tjeret me selam,
te rrespektosh udheheqesin (e drejte),
kupto Kur`anin,
duaje ahiretin,
frikesohu prej llogarise,
pak shpreso,
puno shume (pune te mira),
kursesi mos te fyesh ndonje musliman,
mos beso genjeshtarin,
mos shpall te drejtin genjeshtar,
mos kundershto imamin e drejte,
mos shkakto trazira ne siperfaqen e tokes.
O Muadh: permende All-llahun prane gdo guri dhe druri,
pendohu per qdo mekat,
per te fshehurin fshehurazi e per te dukshmin haptazi."
Transmeton Bejhekiu.


Porosia 36.

Kjo porosi sihariqon thirresit ne rruge te All-llahut.
Prej Muadhit r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. ka thene:
"O Muadh: Po te behesh ti shkaktar e te u dhezohet (ne Islam) nje njeri prej
mosbesimtareve, do te jete me e dobishme per ty sesa te kesh ca deve te kuqe."
Transmeton imam Ahmedi.


Porosia 37.

Me kete porosi Pejgamberi a.s na meson se si te shprehim nenshtrimin tone te plote ndaj
All-llahut Fuqiplote. Prej Ebij Amarete bin Azib r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. ka
thene:
Kur te biesh ne shtrat thuaj:
ALLAHUMME ESLEMTU NEFSIJ ILEJKE, VE VEXHEHTU VEXHHI ILEJKE,VE FEVEVTU EMRIJ ILEJKE, VE
ELXHE`TU DHAHRI ILEJKE, RAGBETENVE REHBETEN ILEJKE, LA MELXHEE VELA MENXHEE MINKE IL-LA
ILEJKE, AMENTU BI KITABIKEL-LEDHII ENZELTEH VE BI NEBIJJIKE EL-LEDHI ERSELTE.
"O Zoti im, shpirtin tim Ty ta dorezoj, kah Ti kthehem, Ty te mbeshtetem, Ty te frikohem dhe
ne Ty shpresoj, s`ka shpetim dhe strehim perveq se te Ti. I besoj librit Tend (Kur`anit) qe
e zbrite, dhe Pejgamberit qe Ti e dergove.
O Ebi Ammare nese ti vdes gjate kesaj nate, vdes me iman (besim)te vertete, e nese zgjohesh, zgjohesh me te« mira.
Muttefekun alejh.

Porosia 38.

Pejgamberi a.s. me kete porosi na terheq verejtjen qe tiu shmangemi shtate mekateve te cilat
jane shume te demshme per besimtarin.
Prej Ebu Hurejres r.a. transmetohet se Pejgamberi a.s. ka thene:
Ruhuni nga shtate mekatet te cilat ju qojne ne zhdukje, (shoket e tij) thane:
E cilat jane ato o i Derguar i All-llahut ?
Pejgamberi a.s. tha:
Te berit rival, ortak All-llahut,
sihri (magjia)
mbytja e njeriut te cilin akt All-llahu e ka ndaluar, perpos nese ajo behet me te drejte ,
ngrenia e kamates,
ngrenia e pasurise se jetimit,
te ikurit nga fronti i luftes dhe
shpifja ndaj femres se ndershme muslimane.
Transmetojne Buhariu dhe Muslimi.


Porosia 39.

Kjo porosi na ben te kuptojme se besimtari nuk duhet te fleje« para se te deshmon njesimin e
All-llahut dhe te kerkoje nga Ai qe« ta mbroje nga sherri i njerezve dhe i xhineve.
Prej Ukbe bin Amirit r.a. transmetohet se Pejemberi a.s. ka thene:
"O Ukbe bin Amir a deshiron qe ti mesoj ty tre sure (kaptna) te cilat kane qene te zbritura
ne Tevrat, Inxhil, Zebur dhe ne Kur`anin e Madherishem? Une thashe (t***e Ukbe): Po, o i
Derguar i All-llahut. Pejgamberi a.s. mi kendoi: KUL HUVALL-LLAHU EHAD, KUL EUDHU BI RABIL
FELEK dhe KUL EUDHU BI RABIN-NAS. Pastaj tha:
O Ukbe mos i harro keto, dhe mos te fleshe asnje nate para se tei lexosh keto sure.
Ukbe t***e: Une kurre si kam harruar dhe kurr skam fjetur para se ti kƫndoj keto sure."
Transmeton imam Ahmedi.

Porosia 40.

Nga kjo porosi mesojme se namazin duhet ta falim me kujdes te veqante, te ruhemi nga te
folurit keq dhe te jemi te kenaqur me ate qe All-llahu ka caktuar per ne.
Prej Ebi Ejub El-Ensariut r.a. transmetohet e ky Pejgamberit a.s. i ka thene:
O i derguar i All-llahut, me keshillo:
Pejgamberi a.s. ka thene:
Kur te falish namaz fale sikur ate e ke namazin e fundit, (sikur pas atij namazi do te
vdesish),
mos fol fjale qe pastaj te detyrohesh te kerkosh falje per te dhe assesi mos lakmo ne ate qe
e kane te tjeret.
Transmeton imam Ahmedi ne Musnedin e tij


--------------------------------------------------------------------------------

DURIMI (SABRI)



Transmeton Ebu Seid S'ad ibėn Malik ibėn Sinan El Hudriu, radijall-llahu anhu, se disa njerėz prej Ensarėve kėrkuan diē prej Pejgamberit, sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem, e ai iu dha, ata pėrsėri kėrkuan dhe ai pėrsėri iu dha derisa u harxhua gjithė ajo qė pati, pastaj Pejgamberi, sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem, iu tha: Tė gjitha tė mirat qė i posedoj nuk do t'i magazinoj pėr t'iu privuar nga ato, mirėpo ai i cili pėrmbahet (nga lypja) Allahu e bėn tė pėrmbajtur, atij qė i mjafton ajo qė e posedon, Allahu e pasuron, ai i cili duron Allahu ia shton durimin, se asnjėrit nuk i ėshtė dhėnė ndonjė gjė mė e mirė se durimi."

Allahu, subhanehu ve teala, t***ė:

"O ju besimtarė, bėni durim; bėhuni tė qėndrueshėm kundėr armikut, rrini tė pėrgatitur dhe, qė tė shpėtoni, ruajuni dėnimit tė All-llahut."

Po ashtu t***ė:

''-..ndėrsa durimtarėve u jepet shpėrblimi i tyre pa masė!”



ErRagib t***ė: Sabri etimologjikisht d.m.th. tė pėrmbajturit nė vėshtirėsi kurse ne terminologji do tė t***ė: pėrmbyllja e vetes brenda vijave qė i ka caktuar logjika dhe sheriati.

Ibėn Haxheri gjatė definimit tė sabrit t***ė: Sabri ėshtė pengimi i vetes - fjalėve apo veprave - nga hakmarrja nė raste dėmtimi. Ndonjėherė pėrdoret edhe me kuptimin "butėsi" (hilm). Disa dijetarė kanė thėnė: durimi gjatė mundimeve ėshtė xhihad ndaj egos. Allahu, subhanehti ve teala, e ka bėrė natyrėn e shpirtit (egos) qė tė ndiej dhimbje e ngashėri nėse dėmtohet me fjalė ose vepra; pėr kėtė arsye Pejgamberi, sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem, e gjeti veten nė gjendje shumė tė rėndė kur ia mveshėn atij padrejtėsinė gjatė ndarjes sė plaēkės sė luftės, mirėpo ai u sjell me butėsi ndaj akuzuesit dhe bėri durim sepse e dinte shpėrblimin e madh qė fitojnė durimtarėt dhe se Allahu, subhanehu ve teala, u jep tė mira tė panumėrta. Durimtari ka shpėrblim mė tė madh se ai qė shpenzon pasurinė e tij nė rrugė tė Allahut, sepse shpėrblimi i tė dytit shumėfishohet deri nė shtatėqind herė edhe pse e mira ne esencė shpėrblehet me dhjetė tė ngjashme pėrveē nėse Allahu dėshiron qė ta shumėfishoj.

Nė hadithin e sipėrpėrmendur vihet nė pah vlera e madhe e sabrit si dhe nxitja nė tė. Sabri ėshtė cilėsi e lavdėruar, virtyt i dėshiruar, moral i rrallė, pėrfundimin e ka tė lakmuar, pasojat e kėnaqshme, ėshtė dobiprurės i madh, shans pėr tė menduar nė atė qė tė sjell dobi; tė ngadalėson nė marrjen e qėndrimeve derisa dobia tė jetė e vėrtetuar dhe rezultati i siguruar.

Sabri ėshtė tre llojesh:

1. sabri ndaj vėshtirėsive qė i hasim gjatė kryerjes sė obligimeve fetare.

2. sabri ndaj asaj qė ėshtė e ndaluar nė fenė e Allahut duke lėnė pas shpine mėkatet, kėnaqėsitė e ndaluara, si dhe pėrpjekja qė tė mos iu afrohemi atyre, nėnshtrimi i epshit dhe frenimi i tij pėr tė mos rėnė nė amoralitete. Allahu, subhanehu ve teala, t***ė:

E kush iu frikėsua paraqitjes para Zotit tė vet dhe ndaloi veten prej epsheve, Xhenneti ėshtė vendi i tij."

4. sabri nė fatkeqėsitė e dhimbshme, tragjeditė befasuese dhe nė sprovimet e ndryshme pa marrė parasysh shkaqet.

Muslimani ėshtė i obliguar qė tė bėjė durim nė kryerjen e obligimeve fetare dhe nė tė kapurit pėr fenė e Allahut, Allahu, subhanehu ve teala, t***ė:

"O ju qė keni besuar, kėrkoni ndihmė me durim e me tė falur:

"Se vėrtetė All-llahu ėshtė me durimtarėt.", poashtu t***ė:

"O ju qė besuat, kur tė konfrontoheni me ndonjė grup, pėrqendrohuni dhe pėrmendni ēdo herė All-llahun qė tė arrini fitoren e dėshiruar."

Sabri ndaj peripecive nė rrugėn e da'ves (thirrjes islame) ėshtė prej virtyteve tė Pejgamberėve, alejhim selam, lidhur mė kėtė Allahu, subhanehu ve teala, t***ė:

"Ti (Muhamed) duro, ashtu sikurse duruan tė dėrguarit e vendosur", sepse me sabėr dhe bindje arrihet grada mė e lartė nė fe "prija" - imamllėku, siē t***ė Allahu, subhanehu ve teala:

"Dhe prej tyre Ne bėmė prijės qė me urdhrin Tonė udhėzojmė, pasi qė ata (qė i bėmė prijės) ishin tė durueshėm dhe ndaj argumenteve Tona ishin tė bindur." Kėshillimi i njėri tjetrit pėr tė bėrė sabėr ėshtė prej karakteristikave tė shoqėrisė islame, Allahu, subhanehu ve teala, t***ė:

"E pastaj tė bėhej prej atyre qė besuan, qė kėshilluan njėri-tjetrin pėr durim dhe qė kėshilluan pėr mėshirė [pėr ndihmė)." Thėnė nė pėrgjithėsi ai i cili bėn sabėr duke kėrkuar me kėtė Fytyrėn e Allahut, subhanehu ve teala, pėrfundimi i tij ėshtė Xhenneti, Allahu, subhanehu ve teala, t***ė:

"Edhe ata qė patėn durim (ndaj tė kėqijave) pėr tė fituar kėnaqėsinė e Zotit tė tyre dhe qė e falėn namazin, dhe nga ajo me ēka Ne i furnizuam ata kanė dhėnė fshehtas e haptas dhe me tė mire e largojnė tė keqen. Te tillėt kanė pėrfundim mė tė mirė. (Pėrfundimi i mirė ėshtė) Xhennete tė Adnit (vende tė pėrjetshme) ku do tė hyjnė ata; edhe prindėrit,gratė dhe fėmijėt e tyre tė cilėt kanė qenė vepėrmirė ata do t'i vizitojnė engjėjt duke hyrė nė secilėn derė. U thonė, Selamun alejkum me durimin tuaj gjetėt shpėtimin; sa pėrfundim i lavdishėm ėshtė ky vend."

Dije se njerėzit qė mė sė tepėrmi sprovohen janė:

Pejgamberėt, pastaj ata me ngjashmit e mė tė ngjashmit. Ēdonjėri sprovohet sipas tė kapurit tė tij pėr fenė, nėse nė tė kapurit e tij ėshtė i fortė, sprovimi ėshtė mė i fortė, nėse nė tė kapurit e tij pėr fenė ka dobėsi atėherė sprovohet sipas asaj dobėsie. Vazhdimisht njeriu do tė sprovohet derisa tė lirohet tė ecė mbi tokė pa asnjė mėkat."

Shembujt qė flasin pėr sabrin e pejgamberėvė janė tė shumtė. Ibrahimi dhe Ismaili, alejhima selam, pranuan urdhrin e Allahut me zemėrgjerėsi dhe sabėr derisa Allahu ia lehtėsoi Ismailit duke i dhėnė njė kurban. Nuhi, alejhi selam, pėrjetoi nga populli i tij shumė pengime dhe mospėrfillje mirėpo duroi e Allahu, subhanehu ve teala, i fundosi nė ujin e vėrshuar tė gjithė pėrveē atyre qė besuan. Po ashtu Jakubi, Jusufi, Ejjubi, Musai, Zekerijjau, Jahja, Isai; alejhim selam, u sprovuan dhe duruan.

Zotėriu i tė gjithė njerėzve, Muhamed ibėn Abdullahu, sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem, pėrjetoi vėshtirėsi tė mėdha nga populli i Taifit. Mendjelehtit, fėmijėt dhe robėrit e kėtij populli e gjuajtėn mė gurrė derisa ia pėrgjakosėn kėmbėt, si dhe para kėsaj dhe pas ai pėrjetoi mundime tė shumta nga kurejshitėt pabesimtarė, mė pastaj nė Medine bėri sabėr dhe luftoi derisa vuri themelet e shtetit mė tė madh qė e njohi njerėzimi dhe themelet e shoqėrisė mė tė mirė nė tokė



Shejhul Islam Ibėn Tejmije, rahimehull-llah, t***ė: Allahu, subhanehu ve teala, ka pėrmendur nė Kur'an braktisjen e bukur (hexhėr), faljen e bukur tė gabimeve dhe durimin e bukur dhe nė lidhje me kėto ėshtė thėnė: Braktisje e bukur ėshtė ajo qė bėhet pa cenim, falje e bukur kur ajo bėhet pa qortim kurse sabėr i bukur kur nuk ka ankime te krijesat. Ahmed ibėn Hanbelit duke qenė nė shtrat tė vdekjes i ėshtė lexuar se Tavusi ka urrejtur kėlthitjet e vdekjes dhe ka thėnė: tė klithsh donė tė t***ė tė ankohesh te njerėzit, pas kėsaj ai (Ahmedi) nuk ka kėlthitė deri sa ka vdekur. Sa i takon ankimeve te Krijuesi kjo gjė nuk e mohon sabrin e bukur siē tregon Allahu, subhanehu ve teala, fjalėt e Jakubit, sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem, nė Kur'an:

"Ai (Jakubi) tha: "Jo, ēėshtjen ua lehtėsoi epshi juaj. (mua nuk mė ka mbetur tjetėr) Durim i mirė, ėshtė shpresė qė All-llahu do tė m'i sjellė tė gjithė; Ai ėshtė mė i dijshmi, mė i urti!", "Ai (Jakubi) tha:

"Unė hidhėrimin tim dhe pikėllimin tim, ia parashtroj All-llahut, e unė di pėr All-llahun atė qė ju nuk dini".

Abdulaziz bėn Revvad ka thėnė: Tre gjėra janė prej thesarit tė Xhennetit: fshehja e fatkeqėsisė, sėmundjes dhe lėmoshės.

Abdullah ibėn Muhamed elHerevij ka thėnė: Prej margaritarėve tė mirėsisė ėshtė fshehja e fatkeqėsisė.

Aun ibėn Abdullahu ka thėnė: Mirėsia nė tė cilėn nuk ka aspak tė keqe ėshtė tė falėnderosh Allahun duke qenė rehat dhe tė durosh gjatė fatkeqėsisė.


--------------------------------------------------------------------------------

“Kur njė njeri t***ė: ‘Ėshtė shkatėrruar njerėzia', ai ėshtė mė i shkatėrruari.”
“Ta blasfemosh (shashė) muslimanin ėshtė mėkat, kurse ta vrasish ėshtė mosbesim (kufr).”
“Njeriut i mjafton gėnjeshtra, sikur t'i rirrėfente tė gjitha ato qė i dėgjon.”
“Turpi sjell vetėm mirėsi.”
“Besimtari nuk mund tė jetė ofendues, mallkues, sharės dhe degradues.”
“Kush beson nė All-llahun dhe nė Ditėn e Gjykimit, le tė fletė mirė ose le tė heshtė.”
“Nuk ėshtė trim ai qė fiton nė (mundje), por trim ėshtė ai qė e pėrmban veten nga zemėrimi.”
“Pėr njeriun e sinqertė nuk ėshtė e denjė tė jetė mallkues.”
“Mos u merrni (shumė) me pasuri tė palujtshme e tė lakmoni nė kėtė botė.”
“Shpirti i besimtarit ėshtė i lidhur me borxhin e vet derisa mos t'i lahet.”
“Kush na drejton armėn, nuk ėshtė prej nesh, dhe kush na mashtron, nuk ėshtė prej nesh.”
“Lehtėsoni e mos vėshtirėsoni, pėrgėzoni e mos tmerroni.”
“Kush e nxit (pėr pėrēarje) gruan e njė njeriu apo tė robit tė tij, ai nuk ėshtė i yni.”
“Kush e nėnēmon prijėsin, All-llahu do ta nėnēmojė atė.”
“Nuk ėshtė pasuri malli i shumtė, por pasuri ėshtė pasuria e shpirtit.”
“Vėrtet All-llahu ėshtė i butė dhe Ai e do butėsinė nė tė gjitha sendet.”



----------------------------------------
Everyone wants to change the world,but nobody wants to change himself
PM
Top
njeri
Postuar nė: 07.07.2009, 17:03
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 3639
Antari Nr: 11877
Bashkangjitur: 10.12.2007



gjithcka qe eshte porositur nga Muhamedi a.s eshte e dobishme!

i lexova te gjitha...dhe vertet mesova dicka.
nje flm per strinder...qe na solli keto keshilla te cmueshme...
Zoti te shperblefte..
smil3dbd4e4c2e742.gif


----------------------------------------
E vėrteta ėshtė si dielli, edhe kur nuk shihet ajo ekziston, shpesh tė nxeh, por nganjėherė edhe tė djegė.
PMUsers Website
Top
Strider
Postuar nė: 07.07.2009, 18:24
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 9705
Antari Nr: 8466
Bashkangjitur: 16.07.2007



 Citim (njeri @ 07.07.2009, 18:03)
gjithcka qe eshte porositur nga Muhamedi a.s eshte e dobishme!

i lexova te gjitha...dhe vertet mesova dicka.
nje flm per strinder...qe na solli keto keshilla te cmueshme...
Zoti te shperblefte..
smil3dbd4e4c2e742.gif

smil3dbd4e5e7563a.gif smil3dbd4e4c2e742.gif


----------------------------------------
Everyone wants to change the world,but nobody wants to change himself
PM
Top
leonora.q
Postuar nė: 08.07.2009, 09:54
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 125
Antari Nr: 13618
Bashkangjitur: 12.02.2008



Allahu te shperblefte hadithe te mira dhe porosi qe kemi nevoje ti dime si musliman.
PM
Top
Princo
Postuar nė: 14.07.2009, 16:34
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 5953
Antari Nr: 22031
Bashkangjitur: 06.04.2009



Prej ebi dherit r,d trasmetohet se ky nje her i ka than pejngamberit a,s:o i derguari i All-llahut me keshillo??
pejngamberi a,s tha:O ebi Dher :Beri punet me sinqeritet per hyr te All-llahut ato dote mjaftojn po edhe nese jan pak..


----------------------------------------
Bėhu ambicioz i diturisė, falės fisnik i shoqėrisė, rob falėnderues i Perėndisė,.....!
Aty ku s’ka moral, ligji nuk ka vlerė.”
PM
Top
want3d
Postuar nė: 21.07.2009, 17:55
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 4854
Antari Nr: 9176
Bashkangjitur: 28.08.2007



Kush e beson Allahun dhe diten e fundit, le te flase mire apo le te heshte (sahi)


----------------------------------------
Nese mendon se arsimimi kualitativ kushton shtrejt, atehere provoje injorancen

LEXIMI demton rende INJORANCEN!
PMUsers WebsiteIntegrity Messenger IMMSN
Top
want3d
Postuar nė: 21.07.2009, 22:35
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 4854
Antari Nr: 9176
Bashkangjitur: 28.08.2007



Shenjat e munafikut jane 3:
1 kur flet genjen
2 kur premton e then premtimin
3 kur i lihet ndonje amanet tradhton


----------------------------------------
Nese mendon se arsimimi kualitativ kushton shtrejt, atehere provoje injorancen

LEXIMI demton rende INJORANCEN!
PMUsers WebsiteIntegrity Messenger IMMSN
Top
e-verteta
Postuar nė: 22.07.2009, 14:33
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 935
Antari Nr: 18922
Bashkangjitur: 07.12.2008



“ Ky ėshtė njė muaj qė njerėzit e kanė lėnė anash edhe pse ėshtė nė mes tė muajit Rexhep dhe Ramazan. Nė kėtė muaj i shkojnė veprat Zotit tė gjithėsisė, ndėrsa unė mė sė shumti dua qė veprat e mia tė dalin para Zotit derisa jam duke agjėruar. “ (transmeton Nesaiu, Ahmedi, dhe Ebu Davudi).


----------------------------------------
E verteta nuk njihet permes njerzeve por njoftohu me te verteten,do ti njohish edhe njerzit e saj..”
PM
Top
Princo
Postuar nė: 26.07.2009, 07:46
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 5953
Antari Nr: 22031
Bashkangjitur: 06.04.2009



Ebi seidi el-Huderiu trasmeton se pejngamberi a,s ka than:

Mos sheqero tjetr kend perpos besimtarin,dhe mos lejo te haje buken tende perpos ai qe ka frigen All-llahut xh.sh.


----------------------------------------
Bėhu ambicioz i diturisė, falės fisnik i shoqėrisė, rob falėnderues i Perėndisė,.....!
Aty ku s’ka moral, ligji nuk ka vlerė.”
PM
Top
Njona_GV
Postuar nė: 02.08.2009, 15:16
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 1624
Antari Nr: 23069
Bashkangjitur: 01.08.2009



Unė thash: O Pejgamber mė kėshillo edhe Ai tha:

Thuaj tė vėrtetėn po edhe qoftė e hidhur.

Unė thash:mė kėshillo edhe mė: Ai tha:

Kij kujdes nga mėkatet tua e mos angazho veten me tė huajat.
Mos kritiko tjetėr pėr punėn tė cilėn ti vetė e bėn.
Mjafton pėr ty si mėkat, kur ti angazhohesh me gabimet e huaja e tuat i harron.Dhe kur i kritikon tė tjerėt pėr punėn tė cilėn ti vetė e bėn.

Pastaj mė vuri dorėn nė gjoks dhe mė tha:

O Eba Dherr Menēuria mė e madhe ėshtė tė dish tė planifikosh pėr jetėn dhe ekonominė tėnde.
Devotshmėria mė e madhe ėshtė tė ruhesh nga haramet;ajo qė tė lartėson nderin familjar dhe tė bėn tė ndershėm ėshtė sjellja e mirė.''

Selam Alejkum


----------------------------------------
- Find someone who can change your life .. not just your relationship status .
PM
Top
Njona_GV
Postuar nė: 09.08.2009, 22:17
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 1624
Antari Nr: 23069
Bashkangjitur: 01.08.2009



"Nė emėr tė Allahut, tė gjithmėshirshmit, Mėshirėplotit!

HADITH

Nga emiri i besimtareve Ebu Hafse Umer ibn-ul-Hattabit, radijall-llahu anhu, trasmetohet se ka thene:

"E kam degjuar te Derguarin e All-llahut, sal-lall-llahu alejhi ue sal-lem, duke thene:

'Veprat jane sipas qellimit dhe ēdokujt i takon ajo qe e ka per qellim. Prandaj, kush shperngulet (ben hixhret) per shkak te All-llahut dhe te derguarit te Tij, shperngulja (hixhreti ) e tij eshte per All-llahun dhe te derguarin e Tij. Ndersa, shperngulja e kujt eshte te fitoje disa te mira te kesaj bote ose te martohet me ndonje femer, i atilli nuk do te fitoje tjeter perveē ēka ka pasur per qellim '."


Selam Alejkum



----------------------------------------
- Find someone who can change your life .. not just your relationship status .
PM
Top
alb-muslim
Postuar nė: 09.08.2009, 22:25
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 96
Antari Nr: 22120
Bashkangjitur: 30.04.2009



Transmetohet nga i dėrguari i fundit i All-llahut, Muhammedi, paqja e All-llahut qoftė mbi tė, se ka thėnė: “Zoti i Madhėruar ka thėnė: “Ēdo vepėr e birit tė Ademit i takon atij, pėrveē agjėrimit. Ai ėshtė pėr Mua dhe Unė shpėrblej pėr tė. Agjėrimi ėshtė mburojė (nga epshet dhe zjarri), prandaj kur tė agjėrojė ndokush le tė mos flasė fjalė tė ndyta dhe mos ta ngre zėrin, e nėse dikush e ngacmon apo e sulmon, le tė thotė: Unė agjėroj, unė agjėroj!”.
Dhe, pasha Atė nė dorėn e tė cilit ėshtė shpirti i Muahmmedit, aroma e pakėndshme qė del nga goja e agjėruesit ėshtė mė e mirė tek All-llahu se sa era e miskut. Agjėruesi i pėrjeton dy gėzime: kur tė hajė iftar gėzohet dhe kur ta takojė Zotin e vet gėzohet pėr agjėrimin e vet (pėr shpėrblimin)”. (Buhariu dhe Muslimi).


----------------------------------------
Sa e bukur do tė ishte jeta sikur tė gjithė t'i konsideronin vuajtjet e tė tjerėve sikur vuajtjet e tyre.!
PM
Top
alb-muslim
Postuar nė: 09.08.2009, 22:27
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 96
Antari Nr: 22120
Bashkangjitur: 30.04.2009



Transmetohet nga i dėrguari i fundit i All-llahut, Muhammedi, paqja e All-llahut qoftė mbi tė, se ka thėnė: “Zoti i Madhėruar ka thėnė: “Ēdo vepėr e birit tė Ademit i takon atij, pėrveē agjėrimit. Ai ėshtė pėr Mua dhe Unė shpėrblej pėr tė. Agjėrimi ėshtė mburojė (nga epshet dhe zjarri), prandaj kur tė agjėrojė ndokush le tė mos flasė fjalė tė ndyta dhe mos ta ngre zėrin, e nėse dikush e ngacmon apo e sulmon, le tė thotė: Unė agjėroj, unė agjėroj!”.
Dhe, pasha Atė nė dorėn e tė cilit ėshtė shpirti i Muahmmedit, aroma e pakėndshme qė del nga goja e agjėruesit ėshtė mė e mirė tek All-llahu se sa era e miskut. Agjėruesi i pėrjeton dy gėzime: kur tė hajė iftar gėzohet dhe kur ta takojė Zotin e vet gėzohet pėr agjėrimin e vet (pėr shpėrblimin)”. (Buhariu dhe Muslimi).


Nė njė transmetim tjetėr qėndron:


“Pejgamberi [sal-lellahu alejhi ve sel-lem] thotė: Ēdo vepėr e birit tė Ademit i takon atij. Njė e mirė shpėrblehet sa dhjetė sosh dhe deri nė shtatėqind herė shumėfishohet shpėrblimi, e Zoti ka thėnė: “Pėrpos agjėrimit. Ai ėshtė pėr Mua dhe Unė shpėrblej pėr tė, pėr shkak se njeriu e braktisė ushqimin pėr Mua, e braktisė pijen pėr Mua, i braktisė tė kėndshmet pėr Mua, e braktisė gruan e tij pėr Mua. Era e keqe e gojės sė agjėruesit ėshtė mė e mirė tek All-llahu se aroma e miskut. Agjėruesi i ka dy gėzime: njėri gėzim kur tė hajė iftar dhe tjetri kur ta takojė Zotin e vet”.


(964)


· “Nė xhennet ekziston njė derė qė quhet rejjan nga e cila hyjnė agjėruesit nė Ditėn e kijametit dhe askush tjetėr nuk hyn nga ajo derė . E kur tė hyjnė ata, ajo mbyllet e askush tjetėr nuk hyn.“


(965)


· I Dėrguari i All-llahut e kishte dėrguar Ebu Musain me njė grup nė njė betejė nėpėr det. Nė njė natė tė errėt, duke qenė ata nė anije, i ngritėn velat, kur papritmas njė zė u dėgjua nga lart: “O udhėtarė tė anijes, ndaluni t’ju lajmėroj lidhur me njė caktim qė All-llahu ia ka caktuar vetvetes!”


Ebu Musa tha: “Na trego nėse e din!”


Zėri tha:“Vėrtetė Zoti i Madhėruar ia ka caktuar vetvetes ta ngopė me ujė Ditėn e etjes atė qė ėshtė etur nė njė ditė tė nxehtė.“


(970)


· “Kush thotė: Nuk meriton tė adhurohet askush pėrveē All-llahut (La ilahe il-lallah) dhe jeta e tij mbaron me kėtė, hyn nė xhennet. Kush agjėron njė ditė duke pasur pėr qėllim fytyrėn e All-llahut dhe jeta e tij mbaron me kėtė, hyn nė xhennet. Kush jep njė sadaka (lėmoshė) duke pasur pėr qėllim fytyrėn e All-llahut dhe jeta e tij mbaron me kėtė, hyn nė xhennet.“


(972)


· Tregon Ebu Umame: “Shkova te i Dėrguari i All-llahut, paqja e All-llahut qoftė mbi tė, dhe i thashė: “Mė urdhėro me njė vepėr qė tė kem dobi tek All-llahu me tė!”


(Ai) mė tha: “Tė urdhėroj tė agjėrosh, ngase nuk ka diē tė njejtė me tė!”


(973 Transmetimi i dytė)


· “Ēdo rob (njeri a xhinn) qė agjėron njė ditė nė rrugė tė All-llahut, All-llahu e largon fytyrėn e tij nga zjarri (i xhehennemit) nė njė distancė sa ec njeriu shtatėdhjetė vjet.“


(974)


· “Kush e agjėron Ramazanin me besim nė All-llahun dhe me shpresė nė shpėrblimin e Tij, i falen mėkatet e kaluara dhe kush falet nė natėn e Kadrit me besim nė All-llahun dhe me shpresė nė shpėrbėlimin e Tij, i falen mėkatet e kaluara.“


(978 Transmetimi i dytė)


· “Pesė namazet, namazi i xhumasė deri nė namazin tjetėr tė xhumasė dhe agjėrimi i Ramazanit deri nė agjėrimin e Ramazanit tjetėr, i fshijnė mėkatet qė janė ndėrmjet tyre, nėse njeriu largohet nga mėkatet e mėdha.“


(980)


· Nė njė rast i Dėrguari i All-llahut iu tha shokėve tė tij:


Ejani te minberi! Thotė Ka’b ibėn Uxhra:


“Dhe iu afruam, e kur hipi njė shkallė tha:


“Amin!” , dhe u ngrit edhe njė shkallė e tha:


“Amin!”, e kur u ngrit nė shkallėn e tretė tha pėrsėri:


“Amin!“ Pasiqė zbriti, i thamė:


“O i dėrguar i All-llahut, sot dėgjuam nga ti diēka qė s’kemi dėgjuar mė parė?”


Ai tha:


“Mu paraqit Xhibrili dhe tha:


“U largoftė (nga mėshira e All-llahut- shprehje mallkimi) ai qė e zė Ramazani dhe nuk i falen mėkatet!”, e unė thashė: “Amin!” Kur u ngrita nė tė dytėn, ai tha: “U largoftė ai qė kur pėrmendesh ti nė prezencė tė tij, nuk tė pėrshėndetė (me selam e salavatė)!”, (e unė) thashė: Amin! E kur hipa nė tė tretėn, ai tha:


“U largoftė ai qė prindėrit e tij, apo njėrin prej tyre e ze pleqėria tek ai, e pleqėria e prindėrve tė tij nuk e futė nė xhennet!”, (e unė) thashė: “Amin!”


(981)


· “Kur tė vie Ramazani hapen dyert e mėshirės, mbyllen dyert e xhehennemit dhe lidhen shejtanėt.”


(984 Transmetimi i dytė)


· “Ju erdhi muaji ramazan, muaji i bekuar. Zoti ua ka obliguar agjėrimin nė tė. Gjatė tij hapen dyert e qiellit dhe mbyllen dyert e xhehennemit.“


(985)


· “Syfyri ėshtė pėrplot bereqet. Pra mos e leni, po edhe nė qoftė njė gėllėnjkė ujė, sepse All-llahu i Lartė i mėshiron ata qė hajnė syfyr dhe engjujt e Tij luten pėr ta.“


(1058)


· “Sa i mirė ėshtė syfyri i besimtarit me hurmė.“


(1059)


· Pejgamberit, paqja e All-llahut qoftė mbi tė, i pėlqente tė bėjė iftar me tri hurma, apo me ushqim qė nuk ėshtė pėrgatitur nė zjarr.“


(1063)


· “Kush i jep iftar njė agjėruesi atij i takon shpėrblim sikur i agjėruesit, pa iu mangėsuar agjėruesit shpėrblimi.“


(1065)


· “Kush nuk e le fjalėn e rrejshme dhe punėn me tė (shpifjen), All-llahu nuk ka nevojė qė i tilli ta lė ushqimin dhe pijen e tij.“


Nė transmetimin tjetėr, hadithi fillon me fjalėt: ”Kush nuk e le fjalėn e rrejshme dhe ashpėrsinė nė shprehje dhe sjellje…”


(1066)


· “Nuk ėshtė agjėrimi (vetėm) prej tė ngrėnurit dhe tė pimurit, por agjėrimi ėshtė zmbrapsje nga e kota (fjalė dhe punė) dhe e ndyera. E nėse dikush tė ngacmon apo sillet ashpėr me ty, thuaji: Unė po agjėroj, unė po agjėroj! “


(1068)


· “Shumė agjėrues nuk kanė dobi nga agjėrimi i tyre pos urisė dhe shumė namazxhinj nuk kanė dobi nga namazi i tyre pos yerė (gdhirje e natės) tė kotė.“


(1069)


· I dėrguari i All-llahut e ka obliguar sadekatul-fitrin qė ta pastrojė agjėruesin nga tė kotat dhe tė ndyerat (fjalė e vepra) si dhe tė ushqehen tė varfėrit. Kush e jep atė para namazit (tė sabahut), i llogaritet pastrim (zekat) i pranuar, e kush e jep pas namazit, i llogaritet si njė sadaka e zakonshme.


(1071)


Vėrejtje: Numrat nė kllapa, poshtė secilit hadith nė anėn e majtė, i referohen numrave tė haditheve nė referencėn pėrkatėse.


Pėrkthyer nga: Sahihut-targibi vet-tarhibi, Albani.


Pėrktheu: Gėzim Selaci


Sahihut-targibi vet-tarhibi-Albani,



Imam Muhammed Nasirud-din Albani,


----------------------------------------
Sa e bukur do tė ishte jeta sikur tė gjithė t'i konsideronin vuajtjet e tė tjerėve sikur vuajtjet e tyre.!
PM
Top
Njona_GV
Postuar nė: 09.08.2009, 22:39
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 1624
Antari Nr: 23069
Bashkangjitur: 01.08.2009



Pejgamberi, salAllahu alejhi ve selem, thotė: “Ju ka ardhur Ramazani, muaj i bekuar. Allahu ka obliguar agjėrimin e kėtij muaji. Po nė kėtė muaj hapen dyert e qiellit, mbyllen dyert e xhehenemit, prangosen shejtanėt. Allahu nė kėtė muaj ka (veēuar) njė natė, e cila ėshtė mė e mirė se njė mijė muaj. Ai qė privohet nga tė mirat e kėsaj nate, ėshtė privuar nga ēdo e mirė”. (Nesaiu, sahih).


Selam Alejkum


----------------------------------------
- Find someone who can change your life .. not just your relationship status .
PM
Top
Strider
Postuar nė: 09.08.2009, 23:29
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 9705
Antari Nr: 8466
Bashkangjitur: 16.07.2007



Allahu ju shperblefte..


----------------------------------------
Everyone wants to change the world,but nobody wants to change himself
PM
Top

Topic Options Faqe: (11) 1 [2] 3 4 ... E fundit » Reply to this topicStart new topicStart Poll

 

Postimet janė nė pronėsi tė vet postuesve, redaksia jonė nuk mer asnjė pėrgjegjėsi per permbajtjen e tyre!

© 2004-2017 Studentet.info™ | Kopjimi ėshtė i lejuar nėse theksohet burimi | Developed by: Just5 Studio