Studentet.info
 Kėrko      Antarėt      Aktivitet


  Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Rinia e dytė e Mustafa Nanos tenagers tek “Mjaft"
aristoteli
Postuar nė: 21.11.2006, 23:12
Quote Post


voglushi i madh
*****

Posti: Antarė
Postime: 268
Antari Nr: 1010
Bashkangjitur: 12.04.2006



Rinia e dytė e Mustafa Nanos mes teenagers tek “Mjaft


Nga: Kastriot Myftaraj


Mustafa Nano po pėrjeton rininė e dytė mes gjimnazistėve studentėve tė Lėvizjes “Mjaft”, prandaj ka vendosur qė 50-vjetorin, qė i bie vitin e ardhshėm, ta festojė nė vitin 2010.I veshur nė mėnyrė ekstravagante, si njė version firmato i ylberit, me pantallona tė verdha dhe pulovėr tė kuq ose e kundėrta, duke e shtuar dozėn e ekstravagancės me ngjyrat e shallit, kėpucėve dhe kėmishės, Mustafa Nano shkon ēdo ditė nė selinė e “Mjaft” ku ėshtė idhulli i njė rrethi tė rinjsh e tė rejash mjaftistė, me tė cilėt shkon nė kafe, ku ata dėgjojnė si tė magjepsur leksionet e ish-inxhinierit tė telefonave tė Ēorovodės qė pėr disa arsye tė ēuditshme ėshtė shndėrruar nė analist mediatik kryeqytetas dhe nė aktivist VIP tė shoqėrisė civile. Mustafa Nano ėshtė angazhuar nė “Aksionin Civil”, promotorri i tė cilit ėshtė Lėvizja “Mjaft”, nė dukje pėr ta shpėtuar Shqipėrinė nga e keqja e autoritarizmit tė Berishės. Sikur tė ishte vėrtet kėshtu, nuk do tė kishte arsye pėr t’ u preokupuar. Problemi ėshtė se Lėvizja “Mjaft”, shpirti i “Aksionit Civil” ėshtė zyrtarisht pjesė e atij organizmi tė George Soros qė quhet Rrjeti i Shoqėrisė sė Hapur. Kjo ėshtė pikėnisja e Sorosit pėr tė arritur deri tek realizimi i projektit tė shkatėrrimit tė modelit tė sotėm tė shtetit, duke e transformuar atė nė njė tė ashtuquajtur “shoqėri tė hapur” me qendra pushteti totalisht tė pavarura dhe tė papėrgjegjshme, qė do tė krijojė mjedisin e duhur qė spekulantėt ndėrkombėtarė tė gjuajnė lirisht nė ekonominė e vendit, duke nxjerrė fitime kolosale nė dėm tė popullit tė vendit. Nė librin e tij "Kriza e kapitalizmit global"(1998), padroni i Nanos, George Soros ka paraqitur njė projekt kozmopolit global tė emėruar "koalicioni i shoqėrisė sė hapur", i cili sipas tij duhet tė zėvendėsojė OKB-nė (kėshtu zhduket ēdo gjurmė e rregullimit tė botės mbi kombin si njėsi bazike), duke marrė pjesėn mė tė madhe tė atributeve qė kanė shtetet. Sorosianėt e Tiranės duan ta bėjnė Shqipėrinė vendin pionier tė kėtij modeli, njė "fener ndriēues" kozmopolit pėr tė gjitha vendet qė ende nuk i kanė pranuar parimet poperiane.

Sėrish si nė kohėn e Enverit do tė jemi model pėr tė gjithė botėn, por me ndryshimin qė atėherė ndiqnim parimet e marksizėm-leninizmit, ndėrsa tash ato tė poperizėm-sorosizmit. Kėshtu, utopitė shkatėrruese ndjekin njėra-tjetrėn. Qė modeli i sotėm shoqėror me bazė shtetin tė zhduket, duhet qė tė zhduken ato vlera civile qė kanė ēuar deri tek sendėrtimi i kėtij modeli, duhet qė shoqėria tė hyjė nė njė kaos moral, qė vendi tė shndrrohet nė njė “sodomė” ku lulėzojnė tė gjitha veset, pasi kjo ėshtė garancia mė e mirė se kėshtu nuk ka rrezik tė lulėzojnė virtutet qė do ta bėjnė popullin tė reagojė ndaj kėsaj tė keqeje. Shoqėria duhet tė shkojė drejt njė realiteti si ai i librit tė Karl Popperit "Shoqėria e Hapur dhe armiqtė e saj"(1945) dhe kėtu kam parasysh atė fragment kur Popperi na thotė se madhėshtia e Athinės sė Lashtė arriti kulmin atėherė kur Sokrati dhe sofistėt shpallėn armiqėsinė e tyre konseguente kundėr tė gjitha formave tė ndėrvarėsisė morale. Nė Shqipėri kjo gjė po eksperimentohet nė mėnyrė mė tė avancuar se nė vendet e tjera ku u bėnė revolucionet sorosiane. Ky “revolucion” sorosian nė Shqipėri nuk u emėrtua si i trėndafilave (Gjeorgji), ose “portokalli” (Ukrainė). Ndoshta emri i tij mė i pėrshtatshėm do tė qe “Condom Revolution” pėr shkak tė orgjive homoseksuale pėr tė cilat u bė e famėkeqe Lėvizja “Mjaft” dhe qė iu publikuan nė media. Nė kuadrin e kėtij revolucioni sodomian kreu i Lėvizjes “Mjaft” Erion Veliaj, e ēon kritikėn pėr qeverinė deri nė arrestimin e transvestitėve, siē bėri nė njė intervistė nė TVA, nė fillim tė shtatorit tė kėtij viti, kur i pyetur pėr punėn njėvjeēare tė qeverisė, doli nė mbrojtje tė transvestitėve homoseksualė qė u arrestuan pėr shkak tė orgjive qė bėnin nė qendėr tė Tiranės, duke tmerruar familjarėt qė kalonin me fėmijė tė vegjėl. Veliaj tha se kjo sjellje e qeverisė do tė shkaktojė protestat e organizatave ndėrkombėtare. Pėr protestat e qytetarėve tė Tiranės Erion Veliajt nuk i bėhet vonė. A nuk do tė qe mė e thjeshtė qė Erion Veliaj tė kujdesej qė kėta njerėz t’i ftonte nė festat e “Mjaft” dhe kėshtu kėto punė t’i bėjnė brenda mureve tė selisė sė “Mjaft”? Nuk ėshtė e rastit qė Lėvizja “Mjaft”financohet nga Holanda, e cila ėshtė vendi avanguardist nė Bashkimin Europian sa i pėrket revolucionit sodomian, duke qenė se Holanda ėshtė vendi ku homoseksualėt, lesbiket, tė droguarit janė shndėrruar nė minoritete sociale tė privilegjuara dhe tash sė fundi kjo gjė po kėrkohet tė bėhet edhe me pedofilėt.

Manifestin e Revolucionit sodomian sorosian nė Shqipėri e ka shkruar Mustafa Nano nė vitin 2000 me artikullin "Intelektualėt provincialė e fondamentalistė" botuar tek gazeta "Shekulli" mė datė 1 qershor 2000. Nano ka njė funksion krejt tė veēantė tek "Sorosi". Ai merr tezat filozofike kozmopolite sodomiane dhe i vulgarizon pėr t'i bėrė tė absorbueshme pėr atė masė tė gjerė njerėzish qė nuk lexojnė kolanėn "Libra pėr njė Shoqėri tė Hapur". Mė duhet tė pranoj se njerėzit e Sorosit nė Tiranė kanė bėrė njė gjetje brilante nė rastin e Nanos, duke qenė se ky i fundit nuk lexon asgjė pėrveē kolanės sė shtypit tė pėrditshėm. Ai ėshtė mėse i pėrshtatshėm pėr tė kryer procesin e modifikimit tė filozofisė kozmopolite nė mėnyrė qė tė rroket edhe nga njerėz mediokėr. Nė shkrimin e tij Nano e ka kapur keqazi me njė kategori shqiptarėsh tė cilėt ai i definon si "intelektualė provincialė fondamentalistė". Ai saktėson se termi fondamentalist po i shpie nė punė me tė gjitha ngjyrimet, pra jo vetėm me atė tė zakonshmin, madje nė kėtė rast, ngjyrimi i zakonshėm mė lipset shumė pak. Duke qenė se Nano e zgjeroi tepėr fushėn semantike tė termit "fondamentalizėm" besoj se ai do tė mė japė lejen qė unė t'u shtoj "ngjyrimeve tė mundshme" edhe sintagmėn: fondamentalizėm sodomian. Me "intelektualėt' provincialė fondamentalistė", tė cilėt i quan edhe "nacionalistė gėrnjarė" e "tė rrjedhur nga trutė", Nanoja e ka kapur keqazi pasiqė "liria u ka krijuar kushtet pėr tė qenė agresivė, pėr tė terrorizuar zemėrlėshuarit, pėr tė diktuar kulturėn e dhunės nė shoqėri (pėr kėtė kanė mjete e para)". (“Shekulli“, 1 qershor 2000, f. 13) Nano kėtu bėn njė shaka tė vogėl, sepse dihet mirė qė mjetet dhe paratė (nė sasi kolosale) nė Shqipėri i kanė kozmopolitėt sorosianė majtistė, ndėrsa nacionalistėt praktikisht nuk kanė thuajse kurrgjė. Mė poshtė Nano na zbulon mė sė fundmi se ku konsiston agresioni, terrori dhe kultura e dhunės e "intelektualėve' provincialė fondamentalistė".

Nano shkruan se ata "nuk janė tė gatshėm tė tolerojnė sot sojin e njerėzve qė e pėrdorin lirinė pėr tė qenė me tė vėrtetė tė lirė prej gjithēkaje, por natyrisht jo prej ligjit e prej moralit tė njė shoqėrie me tė vėrtetė civile; aq mė tepėr nė rastin kur kėta tė fundit guxojnė tė jenė ateistė, kozmopolitė, rebelė, ndjekės tė modės apo tė modave tė fundit, shpėrfillės tė moralit tradicional shqiptar, transgresivė, beqarė, "lapėrdharė" pleq me "huqe" rinore (nė kėto dy kategori tė fundit futen sipas gjasave edhe pedofilėt-K-M.), apo tė rinj me "vese" perėndimore (njė nga veset mė tė pėrhapura tė kėtij lloji ėshtė drogimi-K.M.). Ėshtė e tmerrshme kur mendon se nėn ndikimin e kėtyre kryqtarėve ("intelektualėve' provincialė e fondamentalistė-nacionalistė gėrnjarė" -K. M.) shoqėria jonė ėshtė e gatshme tė linēojė e t'i marrė erzin, nė fillim p.sh. njė gay-i tė strukur nė qoshkėzėn e botės sė preferuar nga ai vetė e pastaj njė banditi apo krimineli tė deklaruar". (“Shekulli“, 1 qershor 2000, f. 13) Ja pra, se cili ėshtė vizioni i Nanos pėr atė qė ai e quan "shoqėri tė vėrtetė civile". Ajo ėshtė njė shoqėri ku tė pėrjashtuarit janė ata qė janė kombėtarisht tė pėrkushtuar, ndaj moralit tradicional shqiptar, ndėrsa tė privilegjuarit janė "shpėrfillėsit e moralit tradicional shqiptar" ateistė, kozmopolitė, gay, "beqarė' lapėrdharė" (perversė), "pleq me 'huqe' rinore" (sigurisht edhe pedofilėt), "tė rinjtė me 'vese' perėndimorė (drogmenėt dhe gjithė sorta e sekteve tė antikonformizmit pervers), "banditėt dhe kriminelėt e deklaruar".

Nano krijoi njė nonsens tė pakapėrcyeshėm kur thotė se kjo kategori njerėzish kanė tė drejtė tė jenė "tė lirė prej gjithēkaje, por natyrisht jo prej ligjit e prej moralit". Kufizimi i "ligjit dhe moralit", qė vė Nano, bėhet absurd kur dihet mirė se ushtrimi i kėtyre lloj "lirish" ka si parakusht thyerjen e ligjit dhe tė moralit. Kėshtu njė bandit apo kriminel i deklaruar nuk mund tė mos jetė edhe njė dhunues i skajshėm i ligjit dhe i moralit. Po kėshtu edhe pjesa mė e madhe e atyre qė Nano i quan "vese perėndimore" p.sh droga, sjellin si pasojė edhe dhunimin e ligjit e tė moralit, ose sė paku vetėm tė moralit. E njėjta gjė mund tė thuhet edhe pėr "beqarėt lapėrdharė" "pleq me huqe rinore", gay, tė cilėt krejtėsisht e shkelin moralin, por edhe ligjin nė ndonjė rast si p.sh. pedofilia, homoseksualizmi. Sigurisht qė tė gjitha kėto mund tė mos quhen shkelje tė ligjit dhe tė moralit vetėm sipas konceptit tė "shoqėrisė sė hapur" tė Popperit dhe tė Sorosit ku morali relativizohet deri nė absurd. Madje Sorosi nė librin e tij tė fundit "Kriza e kapitalizmit global" pėrdor nė kuptimin pėrkeqėsues edhe termin "fondamentalizėm moral" (sikur Nano ta kishte lexuar kėtė libėr tė padronit tė tij nuk do t'i shpėtonte dot joshjes pėr ta pėrdorur kėtė term !). Vizioni i Nanos pėr "shoqėrinė me tė vėrtetė civile" tė sjell ndėrmend njė fragment tė librit tė Karl Popperit "Shoqėria e Hapur dhe armiqtė e saj" dhe pikėrisht atė fragment kur Popperi na thotė se madhėshtia e Athinės sė Lashtė arriti kulmin atėherė kur Sokrati dhe sofistėt shpallėn armiqėsinė e tyre konseguente kundėr tė gjitha formave tė ndėrvarėsisė morale. Dihet nga historia se Sokrati ishte, po tė pėrdorim shprehjet e Nanos, "plak me huqe rinore" dhe "beqar lapėrdhar" (gay, pedofil dhe pervers). Sipas Popperit dhe Nanos qė i mbron tezat e tij (sipas gjasave pa i njohur drejtpėrdrejt ato), edhe shoqėria shqiptare do tė arrijė madhėshtinė e saj dhe do tė bėhet "njė shoqėri me tė vėrtetė civile", kur sokratianėve tė sotėm amoralė t'u vijė momenti i apotezės shoqėrore dhe civile, do tė thotė kur morali tė bėhet njė fiksion.

Nanoja i shkretė nuk e di se liria e pakufizuar dhe amorale popperiane tė cilėn ai e prapagandon nuk ėshtė pėr fat tė mirė, njė vlerė (apo mė mirė tė them njė antivlerė) botėrisht e pranuar. Mė duhet qė Nanos t'i pėrmend edhe njė shprehje tė Lord Actonit, i cili thotė se "Asnjė vėshtirėsi nuk ka qenė kurrė kaq e pėrhershme dhe e pakapėrcyeshme sa pasiguria dhe ēoroditja lidhur me natyrėn e lirisė sė vėrtetė. Nėse interesat e pėrkundėrta kanė qenė shkak pėr dėme tė mėdha, idetė e rreme kanė shkaktuar ca mė tepėr dėme". Sigurisht qė ajo qė i dukej tejet e vėshtirė filozofit tė madh Lord Acton, nuk mund tė jetė e tillė edhe pėr ish-inxhinierin e telefonave tė Ēorovodės, Mustafa Nano. Ky i fundit, i frymėzuar nga idetė e Popperit dhe tė Sorosit (gjithsesi jo drejtpėrdrejt nga librat e tyre), e ka shumė tė lehtė qė tė pėrcaktojė "lirinė e vėrtetė". Tė tillė liri ka kur ka liri pėr kriminelėt dhe banditėt e deklaruar, gay-t, pedofilėt, drogmenėt, ateistėt, perversėt etj. Kemi kėshtu njė shembull tė "ideve tė rreme qė kanė shkaktuar ca mė tepėr dėme". Por mbrojtjen mė tė gjatė dhe mė tė pasionuar Nano ua rezervon kozmopolitėve. Ai thotė se: "Mllefi ėshtė i njėjtė, si kundėr ateistėve, ashtu edhe kundėr kozmopolitėve. Por nuk arrijmė tė sqarojnė sė ē'mėkat bėhet e ē'tė keqe ka, nėse je edhe shqiptar, edhe kozmopolit. Pėr kryqtarėt tanė me penė ėshtė njė mėkat i madh tė jesh kozmopolit, pasi sipas tyre "kozmopolitėt shqiptarė nuk mund tė jenė tjetėr veēse antishqiptarė. Kozmopolitėt shqiptarė na dalkan kėshtu njė racė e veēantė, tė ndryshėm nga kozmopolitėt e tė gjithė botės".(“Shekulli“, 1 qershor 2000, f. 13) Padronėt e Mustafa Nanos janė tallur keqas me tė kur e kanė vėnė tė shkruajė pėr kozmopolitizmin, pa marrė mundimin t'i tregojnė se ē'do tė thotė fjala kozmopolit. Kėshtu qė ai na ka ofruar kėto rreshta sa djallėzorė, aq edhe qesharakė. Djallėzorė, sepse Nano na thotė se tė qenit kozmopolit ėshtė kompatibėl mė tė qenit shqiptar. Pra, mund tė jesh nė tė njėjtėn kohė edhe kozmopolit, edhe shqiptar. Kjo ėshtė njėlloj sikur tė thuash qė ėshtė e mundur qė Nano tė jetė fizikisht nė tė njėjtėn kohė edhe nė ish-zyrėn e tij tė PTT-sė sė Skraparit, edhe nė zyrat e “Mjaft”. Tė jesh dhe kozmopolit, dhe shqiptar, kjo ėshtė e pamundur, pasi qė kozmopoliti (fjala kozmopolit do tė thotė qytetar i botės) ėshtė njė njeri qė ka braktisur ēdo pėrkatėsi lokale dhe nacionale nė favor tė njė identiteti tė ri global, universal. Njė formė e kozmopolitizmit ėshtė kozmopolitizmi komunist i dhėnė nė shprehjen e Marksit "Proletarėt nuk kanė atdhe" dhe i artikuluar nė parimin e internacionalizmit proletar. Nuk ka dhe nuk mund tė ketė kozmopolitė shqiptarė, ashtu siē nuk ka dhe nuk mund tė ketė kozmopolitė grekė, italianė, rusė, gjermanė, francezė etj. Kozmopoliti ėshtė thjesht kozmopolit. Nano thotė se "Unė nuk di ndonjė vend tjetėr tė botės (pėrjashtoj kėtu vendet e sunduara nga regjime totalitare apo nga integralistė e fondamentalistė fetarė), ku kozmopoliti tė shihet si qytetar bukėshkalė ndaj vendit tė vet !!! Vetėm injoranca e ca shkarravitėsve shqiptarė mund tė kuturisė ta shohė ēėshtjen kėshtu".(“Shekulli“, 1 qershor 2000, f. 13) Nano po tė dojė tė shohė njė vend ku kozmopoliti "shihet si qytetar bukėshkalė ndaj vendit tė vet" le tė mos shkojė shumė larg, por nė vendet europiane si nė Francė, Greqi etj., apo edhe nė SHBA-tė, ku ai qė do tė shkruante gjėra tė tilla si Nano do tė "linēohej" (kuptimin e plotė tė fjalės Nano nuk e di, ndryshe do ta vinte nė thonjėza) intelektualisht.

Pse Nano i mbron me kaq zell kozmopolitėt? Sepse kozmopolitizmi ėshtė parimi themelor i doktrinės sė "shoqėrisė sė hapur" popperano-sorosiane. Individi i "shoqėrisė sė hapur" ėshtė individi i ēliruar nga pėrkatėsitė morale, kombėtare, lokale etj. Ai ėshtė individi qė ka si parime vetėm interesat e tij pragmatike dhe kėnaqjen e instikteve tė tij. Ėshtė individi amoral dhe i shkombėtarizuar. Sorosianėt e kanė zgjedhur Shqipėrinė si njė laborator ku po eksperimetohet kozmopolitizmi i njė kombi dhe pėr kėtė janė duke investuar shuma kolosale. Nano thotė se: "Nuk shoh as hair, as qeder nga prania e kozmopolitėve". (“Shekulli“, 1 qershor 2000, f. 13) Kėto turqizma tė Nanos mė nxitin t’ i pėrgjigjem me njė frazė qė Noli, nė pėrkthimin e “Don Kishotit” e ve nė gojėn e Sanēo Panēės, pra t’ i them Nanos se atij i “shtohen hairet dhe qelepiret” nga mbrojtja e kozmopolitizmit, pasi 11 VIP-a tė “Aksionit Civil”, pėrfshi dhe Nanon paguhen me shuma tė mėdha sipas njė kontrate sponsorizimi qė Ambasada e Holandės ka me disa kompani tė mėdha nė Shqipėri, gjė qė do tė publikohet e detajuar nė momentin e duhur. Me gjasė Nano "nuk sheh as hair as qeder" nga shkombėtarizimi i shqiptarėve, gjė qė do tė shkatėrronte ēdo perspektivė tė mirė nė hapėsirėn shqiptare, pasi qė njė shtet nuk mund ta prosperojnė kozmopolitėt qė kanė kurėfarė pėrkushtimi pėrveēse ndaj vetvetes dhe qė janė tė ngėrthyer nga korrupsioni moral.

Nė shkrimin e Nanos tė bėn pėrshtypje njė fakt. Qėllimi i tij ėshtė qė tė marrė nė mbrojtje kozmopolitėt. Por ai ia nis duke marrė nė mbrojtje kriminelėt dhe banditėt e deklaruar, gay-t, perversėt, pedofilėt, drogmenėt, ateistėt dhe tė shthururit e ēdo lloji. Nano i merr nė mbrojtje tė gjitha kėto kategori, sepse ato pėrbėjnė kontigjentin nga ku dalin kozmopolitėt, tė cilėt ai i ka mjaft pėr zemėr. Kozmopoliti ėshtė njė njeri qė ka braktisur ndėrvarėsitė morale dhe kombėtare. Ndaj mė i prirur pėr t'u kozmopolitizuar ėshtė amorali dhe akombėtari, do tė thotė: krimineli, banditi, ateisti, drogmeni, pedofili, gay, perversi, vjedhėsi. Tė gjithė kėta janė njerėz pa pėrkushtime, pra edhe pa pengesa pėr t'u ndjerė qytetarė tė botės. Erion Veliaj e ka deklaruar veten kozmopolit, nėn eufemizmin “ēun ndėrkombėtar“ dhe nė emision “Top show“ nė Top Channel, nė 7 nėntor 2006, ku diskutohej pėr temėn “Oh sa mirė me qenė shqiptar“, Erion Veliaj u paraqit nė mėnyrė provokative dhe fyese me ēorape kuqezi qė u vunė re nga drejtuesi i emisionit. Me kėtė gjė Erion Veliaj, si kozmopoliti sorosian kriptohebre, kėrkoi tė fyente flamurin shqiptar. Ky artikull i Nanos ėshtė futur nga Erion Veliaj nė listėn e leximeve tė detyrueshme pėr tė rinjtė anėtar tė “Mjaft“. Duke konsideruar se Mustafa Nano ka teori tė tilla si ato qė u thanė mė sipėr duket se prindėrit teenagers-ave tė “Mjaft“ duhet tė preokupohen mjaft nga qenia e kėtij njeriu mes fėmijėve tė tyre, qė duke e definuar sipas koncepteve tė tij nuk mund ta quash ndryshe nė kėtė rast veēse njė “plak me huqe rinore“. Fėmijėt e tyre pėsojnė dhe deformime intelektuale prej tij, pasi ai kur kėrkon tė tregojė erudicion bėn gafa si ajo e para disa muajve kur shkrojti e zeza mbi tė bardhė se Aristoteli ėshtė shpikėsi i logjikės?!. Shih gazeta “Korrieri”, 18 prill 2006, f. 19. E tepėrt ta thuash, Aristoteli nuk e shpiku logjikėn, por e sistemoi atė, pėr fatin e keq tė Nanos qė ka probleme tė mėdha me kėtė logjikė.


----------------------------------------
Qė flasin keq pėr mua nė mungesėn time nuk ka asnjė rėndėsi, se nė mungesė pranoj edhe tė rrahin
PM
Top

Topic Options Reply to this topicStart new topicStart Poll

 

Postimet janė nė pronėsi tė vet postuesve, redaksia jonė nuk mer asnjė pėrgjegjėsi per permbajtjen e tyre!

© 2004-2017 Studentet.info™ | Kopjimi ėshtė i lejuar nėse theksohet burimi | Developed by: Just5 Studio