Studentet.info
 Kėrko      Antarėt      Aktivitet


  Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Motivet pėr konvertim
Foks_Ecc
Postuar nė: 30.07.2008, 00:07
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 6983
Antari Nr: 6604
Bashkangjitur: 27.03.2007



Motivet pėr konvertim

Nė disa tipe tė konvertimeve fetare besimi shfaqet jashtė bashkėveprimeve me anėtarėt e lėvizjeve fetare.

Prej hulumtimeve tė konvertimeve fetare Lofland dhe Skonovd (1981) ofruan gjashtė tipe tė konvertimeve (tipi intelektual, mistik, eksperimental, i dashurisė, i rilindjes, dhe detyrues), secila prej tyre e karakterizuar me pesė elemente tė pavarura:
1. shkalla e nxitjes shoqėrore dhe interesit material,
2. kohėzgjatja e pėrkohshme,
3. niveli i zgjimit emocional,
4. toni emocional i pėrvojės sė konvertimit,
5. rendi i pjesėmarrjes nė besim.
Ata e karakterizuan secilin motiv tė konvertimit me pėrshkrime tė hollėsishme dhe me fjalė tė kėtyre ndryshimeve. Ata gjithashtu njoftuan se kėto tipe tė mėdha ndodhin nė kohė tė ndryshme dhe me frekuencė tė ndryshme, tė varur nga pėrmbajtja historike dhe shoqėrore.
Gjashtė motivet e konvertimit tė skicuara nga Lofland dhe Skonovd paraqiten nė kėtė mėnyrė:
- E para, mėnyra intelektuale e konvertimit, bėhet e njohur me ideologjitė alternative dhe mėnyrat e jetės nga personat, kėrkimet private tė tyre si leximi i librave, shikimi i televizionit dhe mėnyrave tė tjera tė papėrcaktuara. Sidoqoftė, kjo mėnyrė ka pak ose fare nxitje tė jashtme shoqėrore, procesi nuk zgjat shumė dhe nė nivel mjaft tė lartė tė besimit ėshtė arritje paraprake te konvertimi aktual.
- E dyta, mėnyra mistike e konvertimit ėshtė e karakterizuar nga trauma dhe forca e madhe subjektive. Nė kėtė mėnyrė tė konvertimit ka nxitje tė vogėl por jo direkte tė shoqėrisė mbi tė konvertuarin; ai madje ka mundėsi tė jetė vetėm gjatė kohės sė konvertimit. Periudha kritike e konvertimit ėshtė shumė e shkurtėr, megjithėse periudha e stresit i paraprin ngjarjes kritike tė tėrheqjes pėr disa ditė ose javė. Niveli i zgjimit emocional ėshtė tepėr i lartė dhe ėshtė i pėrcjellur nga rritja aktive e besimit.
- Nė tė tretėn, konvertimi eksperimental, mundėsia e konvertimit merr njė eksperiment, qėndrimin ”mė trego” dhe ėshtė gati t’i japė procesit njė pėrpjekje. Nė kėtė mėnyrė, konvertimi i sinqertė vjen mė vonė. Nė fillim, konvertimi i mundshėm pėrdoret nė ritualet grupore dhe nė aktivitetet organizative dhe mėson tė aktrosh si i konvertuar.
- Nė tė katėrtėn, mėnyra e rilindjes, dashuria personale ose simpatia e fortė pėr besimtarėt praktikues ėshtė qendėr e procesit tė konvertimit. Sadoqė nxitja shoqėrore ėshtė e pranishme, funksionet e saj mė shumė janė si “mbėshtetėse” dhe tėrheqje, se sa si shtytje. Procesi ėshtė relativisht i gjatė.
- E pesta, konvertimi rigjallėrues, ėshtė nivel i lartė i zgjimit emocional dhe besimi vjen pas pjesėmarrjes.
- E gjashta, detyrimi ose ndėrrimi i pikėpamjeve, paraqitet vetėm nė raste tė rralla dhe nė rrethana speciale, por ėshtė supozuar prej disave tė jetė i pėrhapur nė mes tė religjioneve tė reja tė botės perėndimore.

Sipas Loflandit dhe Skonovdit, tė konvertuarit nė Islam kryesisht kalojnė pėrmes tri motiveve tė konvertimit: motivit intelektual, emocional dhe eksperimental. Dy motivet, emocional (shembull dhe imitim) dhe intelektual (pėrgjigje pėr mėsim) janė karakteristika tė rėndėsishme. Kėto dy motive duket tė jenė tė shoqėruara nga mėnyra eksperimentale. Kemi parasysh rastin e Gjonit i cili hyri nė Islam pasi kuptoi faktin se Jezusi nuk ishte perėndi dhe nuk ishte kryqėzuar. Gjoni ka shkallėn bachelor nė teologji dhe tani jep mėsime religjioze nė shkollėn e mesme.
“Isha i lumtur, besoja nė Zot dhe besoja se ajo qė e bėja ishte e drejtė. Ajo ēka mė shqetėsoi ishte se kur pėrgatitesha pėr kursin e Islamit e bleva pėrkthimin e Kur’anit. Ajo ēka gjeta mė shokoi. Kur fillova ta lexoj atė isha i interesuar veēanėrisht nė vargjet qė kishin tė bėjnė me Krishterimin dhe u shokova. Isha i tmerruar kur lexoja versetet e Kur’anit rreth kryqėzimit tė Jezusit, rreth asaj se ai ishte fjalė e Zotit, por jo Zoti. Dhe, kjo mė bėri tė mendoj: “Kjo ėshtė interesante.” Sepse, ja ku ėshtė libri i cili mė tregonte pėr kėto dhe nėse Profeti Muhamed ishte autori i tij, si mund t’i dinte ai. E di sot sepse unė kam mundėsi mė tė mėdha pėr burime tė tjera tė cilat ai nuk i kishte pasur. Njėra prej mundėsive mė tė mėdha, natyrisht, ėshtė se unė di tė shkruaj dhe lexoj pėrderisa ai nuk dinte. Kėshtu, ēka vendosa tė bėj. Pasi e dija se duhej tė isha i ndershėm, unė duhej ta sfidoja Kuranin nė mėnyrėn e njėjtė sikur qė bėra me Gospelin e Lukės. Kurani ta ofronte kėtė sfidė. Vendosa tė shkruaj njė komentim tė Kuranit nga njohuritė e mia tė kufizuara. Kėshtu, vazhdova verset pėr verset dhe pak nga pak. Njėra prej gjėrave qė gjeta ishte se kur gjeja njė problem unė mund tė filloja ta gjeja pėrgjigjen e atij problemi, ndėrsa sipas eksperiencės sime tė pėrdorimit tė teknikės sė njėjtė tė Gospelit tė Lukės kur gjeja problemin, pėrgjigja e atij problemi mė sillte probleme tė tjera. Dhe, sa mė shumė punoja nė tė aq mė shumė kuptoja se unė mbaja diēka qė ishte pėrtej mendjes sime. Pastaj, erdha nė fazėn kur e kuptova se mbaja diēka hyjnore, jo punė tė dorės sė njeriut. Pastaj, e kuptova se ishte fjalė e Zotit. Kjo ishte vetėm njė gjė pėr mua dhe duhej tė besoja nė tė, ta pėrcillja. Gjatė kėsaj faze unė nuk kisha folur me asnjė musliman. Kėshtu, unė u bėra musliman nė mungesė tė muslimanėve, vetėm pėrmes studimit tė Kuranit.

Ky postim ėshtė ndryshuar nga Foks_Ecc nė 30.07.2008, 00:07


----------------------------------------
Pa diturinė s'kuptohet e vėrteta
Pa diturinė s'largohet e meta
Pa diturinė vlerė nuk ka jeta
PM
Top
erman
Postuar nė: 13.09.2009, 13:44
Quote Post


Mundohem tė kyqem nė bisedė
**

Posti: Antarė
Postime: 18
Antari Nr: 23394
Bashkangjitur: 13.09.2009



http://www.islami-eshte-drit.piczo.com/web...?preview=y&cr=5
www.botaislame.com www.radioislame.com
www.radio-pendimi.comwww.d-luzha.piczo.com
www.klubikulturor.com www.rrugetepaqes.net
www.islamgjakova.net www.dritaebesimit.com
www.ankebut.com www.audionur.com
www.rrugamuslimanit.com www.ilahije.com
www.videoislamike.com www.burimi.net
www.riniaislame.com
www.mesazhi.com www.fejaislame.tk
www.pertymoter.net www.hixhret.tk
www.kurandhesunet.net
www.krenaria.com
www.fjalaebukur.com
www.faljaenamazit.com
www.dritaislame.com
www.feja-islame.com
www.udhezimi.com
www.mburoja.net
www.poezia-islame.blogspot.com
www.drejtesia.blogspot.com
www.ekonomia-islame.com
www.horizonti.com
www.ahlaku.com
www.kbi-vushtrri.com
www.islami-eshte-drit.piczo
www.mjekesia-profetike.com

www.burimijetes.com
www.ahireti-be.tk
www.vizion-islam.com
http://www.geocities.com/albislam/
www.xhamiawil.com
www.udhanexhenet.com
Udhanexhenet

www.shefqet-krasniqi.com
Loveallahlovemuhamed
www.ferid-selimi.com
www.sadullah-bajrami.com



PM
Top

Topic Options Reply to this topicStart new topicStart Poll

 

Postimet janė nė pronėsi tė vet postuesve, redaksia jonė nuk mer asnjė pėrgjegjėsi per permbajtjen e tyre!

© 2004-2017 Studentet.info™ | Kopjimi ėshtė i lejuar nėse theksohet burimi | Developed by: Just5 Studio