Studentet.info
 Kėrko      Antarėt      Aktivitet



  Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Respekt pėr vajzat tona
Argument
Postuar nė: 02.02.2007, 10:51
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 2265
Antari Nr: 4920
Bashkangjitur: 27.12.2006



Nevoja e njė personi pėr tu ndjerė i rėndėsishėm ėshtė diēka krejtėsisht normale, diēka e futur nė natyrėn njerėzore. Mund tė jetė qė mu kjo gjė tė jetė ndjenja pas shumė shpikjeve, arritjeve dhe veprave mė tė mėdha tė njerėzimit.

Kjo ėshtė pse Allahu e pėrmend pėr ne qė Ibrahimi, alejhis-selam, ka thėnė: ”Mė bėn pėrkujtim tė mirė ndėr ata qė vijnė pas”. [el-Shu’ara: 84]

Pejgamberi Muhammed, sal-lallahu alejhi ve sel-lem, ka thėnė: ”Nėse njė bir i Ademit vdes, veprave tė mira tė tij i vie fundi pėrveēse nė tre raste; sadakaja qė vazhdon tė jap dobi, dija qė ende vazhdon t’i jap dobi njerėzve dhe fėmija i devotshėm i cili lutet pėr tė”.

Kjo ėshtė njė tregues qė njerėzit dėshirojnė tė ndihen tė rėndėsishėm dhe tė ndjejnė qė ata do tė vlerėsohen dhe qė puna e tyre do tė vazhdojė t’i jap dobi tė tjerėve edhe pasi ata vdesin. Kjo ėshtė pse Pejgamberi, sal-lallahu alejhi ve sel-lem, na ka udhėzuar ne qė tė japim sadaka vazhdimisht, tė shpėrndajmė dituri tė dobishme dhe tė kemi njė djalė apo vajzė e cila do lutet pėr ne.

Ata tė cilėt i nėnvlerėsojnė apo i privojnė tė tjerėt dhe tė cilėt fyejnė karakteret e tė tjerėve, nuk i japin dobi vetes asgjė por vetėm dhimbje dhe hidhėrim. Nuk ka ndryshim nėse ata janė zyrtarė, edukatorė, prindėr apo kushdo qoftė.

Shoqėria jonė ėshtė nė nevojė pėr programe qė tė mėsojmė kėtė tė vėrtetė. Shumė njerėz kanė trashėguar nga kulturat e tyre – dhe ky ėshtė fakt nė shumė shoqėri pėrmes botės qė pėrfshijnė edhe disa shoqėri muslimane tė cilat i shikojnė gratė sikur tė ishin krijesa nė njė nivel mė tė ulėt, njė qytetarė i klasit tė dytė- dhe nė disa raste duket qė ata e trajtojnė atė si fraza “Klasi i dhjetė” do tė ishte mė e saktė.

Deri mė sot, disa nga ne janė tė burgosur nga ky mentalitet sikur tė mos ta kishin dėgjuar udhėzimin e Pejgamberit, sal-lallahu alejhi ve sel-lem, apo qė nuk e kanė kuptuar shpalljen e dėrguar nga Allahu. Tė tillė njerėz janė ende duke jetuar nėn trashėgiminė e kohėve para-islamike tė injorancės, pėr kundėr faktit qė nė kohėn tonė, shumė flamuj janė ngritur, si ata tė tė drejtave tė njeriut, tė drejtat e grave, drejtėsia shoqėrore dhe barazia. ثshtė aq keq sa disa prej nesh shikojnė mbi kėto terma dhe koncepte me dyshime dhe mospėlqim.

Problemi kėtu pėr sa i pėrket ēėshtjes sė grave – dhe tė vajzave tė reja nė veēanti – ėshtė rezultat i disa ideve tė reja tė injorancės tė njėjta me ato tė ditėve tė injorancės sė vjetėr.

Sė pari, njerėzit kanė gjithfarė llojė paragjykimesh ndaj grave, si nocioni qė gratė e trashėgojnė tradhėtinė.

Sė dyti, kemi faktin qė nė disa kultura lindja e njė vajze shikohet mė keqardhje dhe ėshtė e konsideruar si njė fat i keq.

Sė treti gratė ende shikohen nė disa rrethe shoqėrore si tė qėna tė paafta tė kenė vetė opinionet e tyre personale ose pėr tė marrė vendimet e tyre. Ekziston njė thėnie: ”Kėshillohu me ato por mos ia vėr veshin”. Disa njerėz mundet madje tė kenė nocionin nė kokat e tyre qė kjo gėnjeshtėr e pėshtillosur tė jetė njė thėnie e Pejgamberit salallahu alejhis ua selam!

Pastaj ėshtė ideja qė vendi i njė gruaje ėshtė nė kuzhinė. Kėtu ne kemi njė tjetėr thėnie tė fėliqur: ”Edhe nė qoftėse gruaja do tė shkojė nė Mars, ajo pėrsėri do tė pėrfundojė nė kuzhinė”. Kėto nocione janė tė huaja nė islam. Ato nuk janė nga mėsimet e Pejgamberit tonė salallahu alejhis ua selam.

Allahu thotė: Zoti i tyre iu pėrgjegj lutjes sė tyre (e tha): Unė nuk ia humb mundin asnjėrit prej jush, mashkull qoftė apo femėr. Ju jeni njėri nga tjetri... ”[Ali-Imran : 195]

Allahu gjithashtu thotė: ” Nuk ka dyshim se pėr myslimanėt e muslimanet, besimtarėt e besimtaret, adhuruesit e adhurueset, tė sinqertit e tė sinqertat, durimtarėt e durimtaret, tė pėrvuajturit e tė pėrvuajturat, sadakadhėnėsit e sadakadhėnėset, agjėruesit e agjėrueset, ruajtėsit e nderit e ruajtėset e nderit, shumė pėrmendėsit e All-llahut e shumė pėrmendėset e All-llahut, All-llahu ka pėrgatitur falje (mėkatesh) dhe shpėrblim tė madh”. [el-Ahzab : 35]


Ne mund tė shohim nė verset kuranore sesi Allahu i pėrmend gratė pėrkrah burrave, nė mėnyrė tė barabartė me njėri tjetrin.

Shumė nga vajzat tona ndjehen tė mashtruara dhe tė pakėnaqura nga trajtimi i pabarabartė ndaj tyre nė krahasim me vėllezėrit e tyre. Kur vėllai i njė vajze sjellė nė shtėpi notat nga shkolla, gjithsekush bėhet i gėzuar ndėrsa ai pėrgėzohet dhe shpėrblehet me dhurata, madje edhe atėherė kur notat e tija nuk janė dhe aq tė mira. Kur motra e djalit vjen nė shtėpi me diplomėn e saj pasi tė ketė marrė notat mė tė larta akademike, asaj i thuhet: ”Qė ajo nuk ėshtė e rėndėsishme... ēfarė tė mirė tė sjellė ty? ” Gjėra si kėto janė tė zakonshme.

Tė tilla gjėra, e bėjnė klimėn tė jetė mė joshėse ndaj thirrjes pėrendimore e cila ėshtė parė nga shumė vajza tė reja si njė vrimė e shpėtimit nga shtypja e shoqėrive nė tė cilat ato jetojnė. Unė kam dėgjuar njė ligjėratė nė Egjypt nga njė aktiviste pėr lirimin e gruas. Ajo foli pėr tė tilla gjėra. Qėndrimi i saj ishte njė reagim kundėr zakoneve dhe rrethanave qė ekzistojnė nė shoqėrinė e saj tė cilat nuk kanė asgjė tė pėrbashkėt me islamin por tė cilat me tė vėrtetė janė trashėgimi i kohėve tė mėpėrshme tė injorancės.

Njė grua, si edhe njė burrė, ka nevojė tė ndihet e rėndėsishme, qė vuajtja e saj tė dėgjohet dhe aspiratat e saja tė pėrmbushen. Nėse kėto nevoja nuk do tė pėrmbueshen nga familja e saj dhe nė shkollė, ajo do tė fillojė tė kėrkojė mėnyra tė tjera pėr t’i pėrmbushur ato diku tjetėr. Media sot ėshtė duke i dhėnė tė gjitha llojet e mėsimeve tė kėsaj kohe.

Psikologjia na mėson neve qė megjithėse ju nuk jeni duke e bindur dikėnd ose t’ia ndryshoni mendjen e tij nėse ju do t’i dėgjoni ata, ju jeni duke i afruar ata tek ju dhe duke i bėrė ata mė simpatik ndaj jush. Njė nga cilėsitė mė tė ndershme tė njerėzve tė mėdhenj dhe me influencė ėshtė aftėsia e tyre pėr tė dėgjuar tė tjerėt dhe pėr t’i treguar atyre respektin qė meritojnė.

Njė delegacion nga politeistėt (mushrikt) e Mekės njėherė erdhi tek Pejgamberi, sal-lallahu alejhi ve sel-lem, pėr ta kundėrshtuar atė. Ata folėn gjatė derisa ata nuk kishin mė ēfarė tė thoshin. Vetėm atėhere Pejgamberi, sal-lallahu alejhi ve sel-lem, foli dhe pyeti: ”A keni mbaruar? ”Kur ata i thanė se kishin mbaruar ai filloi t’i recitojė atyre disa fjalė nga Kur’ani fisnik.

Personi i cili flet me ju mund tė ndjehet nė zemrėn e tij qė atij i ėshtė bėrė padrejtėsi. Ai mund tė ketė njė pikėpamje qė dėshiron ta shprehė ose ndoshta dėshiron tua komunikojė ju. Ju duhet t’i lini atij njė kohė pėr tu shprehur. Nėse ju nuk do ti lejoni atij qė tė shprehet vuajtja e tij do tė transformohet nė njė deluzion ose do tė sjellė brenda tij probleme psikologjike shkatėrruese.

Eksperienca na tregon qė problemet madhore me tė cilat ne pėrballemi si individ, familje dhe kombe filluan si probleme tė vogla qė nuk u drejtuan nė mėnyrė korrekte. Ata u zmadhuan derisa u bėnė kritike dhe shpėrthyen. Dhėnia e njė njohjej ėshtė njė vulė sigurie pėr tė dyja individin dhe shoqėrinė. Kur disa probleme ngrihen dhe fillojnė tė bėhen shqetėsuese shumė njerėz harrojnė qė ėshtė e mundshme pėr ta pėrmbajtur atė dhe nė vend qė ta shuajnė i hedhin edhe mė shumė benzinė zjarrit.

Dėgjimi i tė tjerėve nė mėnyrė efektive kėrkon pėrvojė nė njė numėr aftėsish tė cilat mund tė numėrohen si mė poshtė:

E para nga kėto aftėsi ėshtė pėrmbledhja e ideve qė u sollėn nė rrjedhėn e bisedės. Pas dėgjimit ēfarė pala tjetėr ka pėr tė thėnė dhe pastaj ju do tė flitni pėr opinionin tuaj, nga kjo ju do tė jeni i aftė tė pėrmbledhni ēėshtjen me saktėsi tė drejtoni pikėpamjen e personit dhe do tė diskutoni si implikimet e tij ashtu edhe argumentet e juaja. Kjo tregon qė ju i jepni rėndėsi personit dhe i jepni atij tė kuptojė se e kuptuat se ēfarė ai kishte pėr tė thėnė. Nė kėtė mėnyrė, ju i jepni tė kuptojė se nuk jeni duke i futur atij fjalė nė gojėn e tij ose qė keqkuptoni idetė e tij. Ai e di qė ti ja ke vėnė mendjen.

Shumė shpesh, ne nuk i japim tė tjerėve shansin (mundėsinė) pėr tė folur. Kur ata flasin, ose ne jemi tė pafatė pėr t’i kuptuar ose jemi tė paaftė pėr t’i bindur ata se me tė vėrtetė ne i kemi kuptuar.

Aftėsia e dytė qė ne duhet tė pėrvetsojmė ėshtė tė qėnurit i aftė pėr tė hyrė nė botėn e mendimit tė atyre tė cilėve ne po dėgjojmė dhe me tė cilėt ne flasim. Kur ne i dėgjojmė dy njerėz qė po diskutojnė, ne mund tė themi nėse marrėdhėniet e tyre janė tė tensionuara ose se ka miqėsi dhe mirėkuptim. Kjo vjen tek ne me anė tė gjuhės trupore, sesi ata e shikojnė njėri-tjetrin, sesi debatojnė dhe nga gjestet e duarve tė tyre.

Njė nėnė ėshtė e aftė pėr tė vendosur njė marrėdhėnie tė mirė me vajzėn e saj duke vendosur veten nė nivelin e vajzės sė saj dhe shprehjen e saj me zemėr dhe me gjuhėn e trupit tė saj kėshtu qė vajza ndihet e sigurtė dhe qė mund ta besojė. Nėna ėshtė e aftė pėr t’iu pėrgjigjur ndjenjave tė vajzės sė saj dhe tė vlerėsojė rrethanat e saja. Nė kėtė mėnyrė, ėshtė e mundur pėr vajzėn pėr tu bėrė konfidente dhe pėr tė kapėrcyer turpin e saj kėshtu qė ajo mund tė flasė hapur dhe thjeshtė dhe tė shprehė shqetėsimet e saja. Kjo megjithatė vetėm do tė arrihet nėse ajo shikon seriozisht nė atė se ēfarė ajo ka pėr tė thėnė.

Shumė njerėz nuk kėrkojnė njė zgjidhje tė problemeve tė tyre aq shumė sa kėrkojnė tė gjejnė njė zemėr simpatike qė tė ndjejė dhimbjen e tyre dhe ku ata mund tė gjejnė prehje.

Imagjinoni qė ju t’i flitni dikujt dhe qė personi vazhdon tė shikojė orėn e tij ose t’i pėrgjigjet celularit tė tij ose tė shfletojė gazetėn. Ose imagjinoni qė ai menjėherė sjell nė muhabet njė ēėshtje krejt tjetėr. A do tė kishte rėndėsi pėr ju qė pėr tė gjithė kėtė kohė ai t’ju kishte shikuar nė sy ndėrsa ju flisnit?

Nėse ne do tė pozicionoheshim nė vendin e vajzave tona, kjo do tė thotė qė ne duhet tė futemi nė shpirtin e vajzės, zemrėn e saj, ndjenjat e saja dhe sensualitetin e saj. Kjo do tė thotė qė ajo do tė kuptojė se kur jemi me tė dhe kur jemi kundėr saj.

Aftėsia e tretė dėgjuese qė ne kemi nevojė tė pėrvetsojmė ėshtė sjellje e diskutimit qė ne dėshirojmė tė shkojė. Njė vajzė nuk mund tė jetė e aftė hapur rreth ēdo gjėje qė e shqetėson atė ose ajo nuk mund tė dijė tė shprehet rreth disa gjėrave. Ajo mund tė bėhet e turbulluar ose tė thotė diēka gabim. Ne nuk duhet ta mbajmė atė pas gabimit tė saj ose ta gjykojmė ate nė llogari tė tij. Nė vend tė kėsaj ne duhet tė ndihmojmė atė pėr tė komunikuar me ne ēfarė ajo ėshtė duke u pėrpjekur tė thojė. Ne kemi nevojė pėr ta bėrė atė tė ndjehet nė njė atmosferė normale dhe tė qetė.

Njė nėnė mund ta gjejė nė avantazh tė flasė pėr pėrvojėn e saj kur ajo ka qenė e re dhe sesi ajo ka kaluar pėrmes shumė gjėrash.

Vajza mund tė ketė nevojė pėr tė folur rreth diēkaje qė e mundon por nuk ėshtė e aftė ta thotė ēdo gjė. Pėr kėtė arsye, njė nėnė mund ta marrė ēėshtjen shumė lehtė ose ta akuzojė vajzėn se nuk ėshtė e aftė tė flasė ose ta quajė atė budallaqe ose tė marrė.

Unė kam dėgjuar vajza tė thonė gjėra si kjo: ”Askush nuk mė kupton kurrė ēfarė unė dua tė them”.

Ajo mund tė nėnkuptojė qė nuk ka askėnd nė familjen e saj qė bie dakord me ēfarė ajo dėshiron. Nė kėtė, familja e saj mund thjeshtė tė jetė nė rregull. Megjithatė, ajo mund gjithashtu tė nėnkuptojė qė askush nuk ia vėrė veshin se ēfarė ajo ka pėr tė thėnė dhe ky ėshtė njė problem serioz.


Selamun Alejkum


----------------------------------------
www.teuhid.net
PMUsers Website
Top
Argument
Postuar nė: 02.02.2007, 11:05
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 2265
Antari Nr: 4920
Bashkangjitur: 27.12.2006



Drejtuar motrave tona...

Ėshtė kjo njė kėshillė nga thellėsia e shpirtit qė ua drejtojmė tė gjitha vajzave, tė cilat nė tė vėrtetė janė motrat ose bijat tona. Shpresojmė se ato kėshillėn do ta mirėpresin!

Motėr e nderuar mos harro se Zoti i madhėrishėm ėshtė Ai qė tė pėrsosi nė krijim, ta dha shpirtin, tė zbukuroi dhe vetėm Ai ėshtė qė tė furnizon! Ti si njė femėr, po edhe mashkulli jeni krijesa tė mrekullueshme! Krijuesi nė mes jush mbolli dashurinė, kėtė ngase ndryshe nuk do tė kishte bashkėjetesė tė mirėfilltė. Mirėpo, si pėr dashurinė ashtu edhe pėr sjelljen dhe veshjen e njeriut zbriti ligjet e Tij tė cilat kėrkon qė tė respektohen. Zoti dėshiroi tė tė mbrojė ty, prandaj tė urdhėroi tė mbulohesh, ndėrsa zbukurimin dhe zbulimin e trupit tėnd e lejoi ta bėsh vetėm pėr burrin tėnd dhe pėr askė tjetėr. Prandaj, mendo pėr krijimin tėnd, shėndetin, furnizimin, dhuntinė e mendjes dhe shumė tė mira tjera qė na i dhuroi Ai vetėm pėr njė qėllim, e ai ėshtė qė ne ti nėnshtrohemi vetėm Atij. E pra, si mund tė jetė e logjikshme qė Zoti tė na ketė krijuar, furnizuar dhe mbrojtur ne, ndėrsa ne tė mos e respektojmė e tė mos i nėnshtrohemi Atij? A nuk mendon nė lidhje me kėtė?

Nga e kaluara nxirret mėsimi mė i mirė! Popuj e perandori tė mėdha jetuan dhe shijuan kėtė botė, mirėpo ku janė ata tani? Ata janė tė kalbur nėn tokė! Kishte njerėz tė fuqishėm, tė pashėm, kishte gra tė pasura e tė bukura tė cilat i mahnitnin meshkujt me bukurinė e tyre, por ku janė ato sot? E kupton tani, madje edhe po tė jeshė kryetare e botės, e fuqishme apo pasanike gjithsesi njė ditė vdekja do tė tė gjejė? Kėshtu, si je duke vepruar tani je e rrezikuar tė sėmuresh nga AIDS-i apo nga ndonjė sėmundje tjetėr. Sidoqoftė, ėshtė sėmundja e pleqėrisė tė cilėn e pėrjetojnė tė gjithė tė moshuarit. Pra, gjithsesi ke pėr tė vdekur! E gjithė bota nuk do tė ketė mundėsi tė tė shpėtojė nga Meleku i vdekjes. Pastaj, mos harro se nė varr nuk tė mbron askush! Mbrojtje pėr ty, pėrveē besimit dhe veprave tua tė mira nuk do tė ketė. Aty nuk ka vlerė pasuria, fama, familja apo nėse ke qenė e bukur. Vetėm njė gjė vėhet nė mbrojtje aty, besimi yt. E nėse nuk e ke atė?

Sot, ti krenohesh me bukurinė tėnde, gjen dėfrimin nėpėr disko e lokale nate dhe kjo tė duket e vėrteta e duhur, por mos harro nė varr do ta kuptosh kush ke qenė ti dhe ēfarė kanė bėrė tė tjerėt me ty. Do ta kuptosh se ke qenė e mashtruar nga shejtani dhe shėrbėtorėt e tij, ata qė i shkojnė atij pėr qejfi, djemtė e vajzat e lazdruara. Atėherė, motėr e dashur mos u mashtro nė kėtė botė tė pėrkohshme e mashtruese. Vėrtet kjo ėshtė njė jetė tejet e shkurtėr. Nė ēastet e vdekjes do tė mendosh se ke jetuar fare pak, pyeti tė moshuarit pėr kėtė, ēthonė ata!

Me kėtė shkresė nuk deshėm ta ndalojmė ty shijimin e tė mirave tė All-llahut, Ai ato i ka krijuar pėr ne, por ndalu e mendo nė kufijtė qė ka caktuar Ai. Mos e zbulo trupin tėnd duke ja shfaqur tė tjerėve, mos ndiq rrugėn e djallit e as epshet tua. A nuk ke frikė qė lakuriqėsohesh, a nuk e di se je duke bėrė mėkat tė dyfishtė, ndaj vetės dhe ndaj atyre qė tė shikojnė? A nuk e din ti se Meleku i vdekjes vjen pa paralajmėrim, ai nuk do tė japė ty rastin pėr tu penduar, ndėrsa trupi yt i lakuriqėsuar do tė digjet pėrherė nė zjarr tė Xhehenemit. Pejgamberi ynė s.a.v.s. ka thėnė: Kur njeriu bėn amoralitet besimi i tij i del nga trupi... Tė pyes unė ty moj vajzė, a e di se ēfarė ndodh me ty nėse vdes nė kėtė gjendje? Pse e rrezikon shpėrblimin e Xhennetit me pak, fare pak kėnaqėsi tė kėsaj bote? Pse?! A nuk mendon? Mendo pėr jetėn pas vdekjes, ajo nuk do tė pėrfundojė kurrė! All-llahu nė Xhennet ka pėrgatitur ēfarė syri nuk ka parė, pėr ēfarė veshi nuk ka dėgjuar e as qė ndonjėri do ta ketė paramenduar. Ky ėshtė Xhenneti! Pse rrezikon? Pashė Zotin, pse e rrezikon shpėrblimin e Xhennetit me pak send nga kjo botė? Mendo mė thellė, mbuloje trupin dhe kokėn tėnde, apo ndoshta nuk ja dėshiron vetės shpėrblimin e pėrkryer nė botėn tjetėr?! Mos vallė dėshiron Xhehenemin?!

All-llahu e thotė tė vėrtetėn dhe vetėm Ai udhėzon nė rrugėn e drejtė!

Ata qė e kėrkojnė udhėzimin Ai nuk i lė nė humbje!!!


----------------------------------------
www.teuhid.net
PMUsers Website
Top
GentIeman
Postuar nė: 02.02.2007, 11:17
Quote Post


Jam nė rrjedhoja
***

Posti: Antarė
Postime: 37
Antari Nr: 4260
Bashkangjitur: 26.11.2006



Zoti te bekoft per kto postime te bukura..
Vetem se ju kisha thene ma mire te celim nje nenforum ku do ti bejme kto shkrime me Copy-Paste, e keto nenforume te na ngelin vetem per debate e diskutime...


----------------------------------------
The Heart Hold Answers The Brain Refuses To See...
PM
Top

Topic Options Reply to this topicStart new topicStart Poll

 

Postimet janė nė pronėsi tė vet postuesve, redaksia jonė nuk mer asnjė pėrgjegjėsi per permbajtjen e tyre!

© 2004-2017 Studentet.info™ | Kopjimi ėshtė i lejuar nėse theksohet burimi | Developed by: Just5 Studio