Studentet.info
 Kėrko      Antarėt      Aktivitet


Faqe: (3) [1] 2 3   ( Kalo tek postimi i parė i palexuar ) Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Ja Pakoja e Ahtisaarit, Diskutojeni
BESI_dr
Postuar nė: 02.02.2007, 17:37
Quote Post


Bashkpuntorė
****

Posti: Antarė
Postime: 47
Antari Nr: 468
Bashkangjitur: 17.01.2006



Anetare te nderuar. Procesi negociues i deritashem do e mos qe ka zgjuar kureshtje tek te gjitha komunitetet, perfshire edhe kete studentor. Deri tashti eshte spekuluar mjaft me propozimin e Ahtisarit. Ne vijim keni te plote kete propozim dhe ftoheni qe te beni debat konstruktiv ne kontekst te substances qe para pak oresh eshte hedhur ne tryezen e Prishtines dhe Beogradit.


Propozimi pėr Status
Zyra e tė Dėrguarit tė Posaēėm tė Sekretarit tė Pėrgjithshėm tė Kombeve tė Bashkuara pėr procesin e statusit tė ardhshėm tė Kosovės

I. Tė Pėrgjithshme

Synimi i Propozimit tė Gjithanshėm pėr Marrėveshjen mbi Statusin e Kosovės ėshtė tė pėrcaktojė kėrkesat e nevojshme pėr njė Kosovė tė ardhshme qė ėshtė e mundėshme, e mbėshtetėshme dhe e stabilizuar. Ai pėrfshin masa tė hollėsishme pėr tė siguruar inkurajimin dhe mbrojtjen e tė drejtave tė bashkėsive the anėtarėve tė tyre, decentralizimin efektiv tė qeverisė dhe ruajtjen e mbrojtjen e trashėgimisė kulturore e fetare.

PĖRMBLEDHJE EKZEKUTIVE

I. Tė Pėrgjithshme

Synimi i Propozimit tė Gjithanshėm pėr Marrėveshjen mbi Statusin e Kosovės ėshtė tė pėrcaktojė kėrkesat e nevojshme pėr njė Kosovė tė ardhshme qė ėshtė e mundėshme, e mbėshtetėshme dhe e stabilizuar. Ai pėrfshin masa tė hollėsishme pėr tė siguruar inkurajimin dhe mbrojtjen e tė drejtave tė bashkėsive the anėtarėve tė tyre, decentralizimin efektiv tė qeverisė dhe ruajtjen e mbrojtjen e trashėgimisė kulturore e fetare. Pėr mė tepėr, Marrėveshja pėrshkruan masa kushtetuese, ekonomike dhe sigurie, tė cilat sė bashku synojnė tė kontribuojnė nė zhvillimin a njė Kosove shumė-etnike, demokratike dhe tė lulėzuar. Njė element i rėndėsishėm i Marrėveshjes ėshtė manadati qė i jepet njė prezence ndėrkombėtare civile dhe ushtarake nė Kosovė pėr tė mbikqyrur zbatimin e Marrėveshjes dhe pėr tė ndihmuar autoritetet kompetente Kosovare nė sigurimin e paqes dhe stabilitetit nė gjithė Kosovėn. Dispozitat e Marrėveshjes do tė kenė pėrparėsi mbi tė gjitha dispozitat e tjera ligjore nė Kosovė.

II. Elementėt e Marrėveshjes

Marrėveshja pėrfshin pjesėn kryesore me katėrmbėdhjetė nene qė pėrbėjnė parimet e saj kyēe, dhe dymbėdhjetė Shtojca, tė cilat zgjerojnė mė tej kėto parime:
· Kosova do tė jetė njė shoqėri shumė-etnike, qė e qeveris veten nė mėnyrė demokratike dhe me respekt tė plotė pėr rendin ligjor, nivelin mė tė lartė tė tė drejtave tė njeriut dhe lirive themelore tė pranuara nga bota ndėrkombėtare, dhe qė nxit ekzistencėn paqėsore dhe tė lulėzuar tė gjithė banorėve tė saj.
· Kosova do tė miratojė njė Kushtetutė pėr tė mbrojtur kėto parime. Ndėrsa Marrėveshja nuk pėrshkruan njė Kushtetutė tė plotė, ajo pėrkufizon elementėt kyē qė duhet tė bėjnė pjesė nė Kushtetutė.
Kosova do tė ketė tė drejtė tė diskutojė dhe tė miratojė marėveshje ndėrkombėtare, duke pėrfshirė tė drejtėn pėr tė kėrkuar anėtarėsi nė organizata ndėrkombėtare.
· Mbrojtja dhe pėrkrahja e tė drejtave tė anėtarėve tė baskėsive ėshtė njė element qėndror i Marrėveshjes. Marrėveshja pėrcakton aspektet kyēe qė do tė mbrohen, duke pėrfshirė kulturėn, gjuhėn, edukimin dhe simbolet. Ajo gjithashtu pėrshkruan mekanizma specifike tė pėrfaqėsimit tė anėtarėve tė bashkėsive jo-Shqiptare tė Kosovės nė institucionet publike kryesore pėr tė ruajtur dhe pėrkrahur pjesėmarrjen e tyre efektive dhe aktive nė jetėn publike. Pėr tė mbrojtur tė drejtat e bashkėsive Kosovare jo-Shqiptare nė procesin legjislativ, Marrėveshja gjithashtu lejon qė disa ligje tė caktuara mund tė hyjnė nė fuqi vetėm nėse njė shumicė e anėtarėve Kosovarė jo-Shqiptare tė Asamblesė Kosovare janė dakord me miratimin e tyre.
· Marrėveshja pėrmban njė propozim me pėrmasa tė gjėra pėr decentralizim, i cili ėshtė i njė shkalle tė zgjeruar dhe synon tė pėrkrahė qeverisjen e mirė, transparencėn dhe efikasitetin nė shėrbimin publik. Propozimi pėrqėndrohet nė veēanti nė nevojat e shqetėsimet specifike tė bashkėsisė Kosovare Serbe, e cila do tė ketė njė shkallė tė lartė kontrolli mbi punėt e veta. Elementet e decentralizimit pėrfshijnė, inter alia, kompetenca tė reja bashkiake pėr bashkėsitė me shumicė Kosovare Serbe (si pėr shembull nė fushat e shėndetėsisė sė shkallės sė dytė dhe tė arsimit tė lartė); autonomi tė zgjeruar bashkiake nė ēėshtjet financiare, duke pėrfshirė aftėsinė pėr tė pranuar fonde transparente nga Serbia pėr njė diapazon tė gjėre aktivitetesh e qėllimesh bashkiake; masa mbi aleanca mes bashkive dhe bashkėpunimin pėrmes kufijve me institucione Serbe; dhe krijimin e gjashtė bashkėsive tė reja ose mjaft tė zgjeruara me shumicė Serbe (Gracanica, Novo Brdo, Klokott, Ranilug, Partes. Mitovica-Veriore).
· Marrėveshja gjithashtu pėrcakton njė sistem drejtėsie nė Kosovė i cili ėshtė i integruar, i pavarur, professional dhe i pa-anshėm, qė i siguron drejtėsi tė gjithė personave nė Kosovė. Ajo gjithashtu pėrcakton mekanizma pėr tė siguruar qė sistemi i drejtėsisė ėshtė pėrfshirės dhe qė shėrbimi i tij gjyqėsor dhe prokuror pasqyron karakterin shumė-etnik tė Kosovės.
· Elementet e Marrėveshjes pėr mbrojtjen dhe nxitjen e trashėgimisė fetare e kulturore do tė sigurojnė ekzistenceėn a papenguar e tė patrazuar tė Kishės Ortodokse Serbe (KOS) nė Kosovė. Mė shumė se dyzet vende kyēe fetare e kulturore do tė rrethohen nga Zona Mbrojtėse pėr tė parandaluar zhvillime apo ndėrtime tė dėmshme tregtare dhe industriale, dhe pėr tė ruajtur dinjitetin culturor tė kėtyre vendeve. Marrėveshja gjithashtu garanton sigurinė fizike tė pėrforcuar pėr vende tė zgjedhura. KOS the organizata e saj e brendshme do tė njihen haptazi nga autoritetet Kosovare dhe do t’i njihet e drejta a paprekshmėrisė sė pronės, liria nga taksimi dhe prvilegje doganore. KOS nė Kosovė gjithashtu do tė jetė e lirė tė mbajė lidhje me KOS nė Beograd.
· Tė gjithė refugjatėt dhe personat e shpėrngulur brenda Kosovės do tė kenė tė drejtė tė kthehen dhe tė marrin sėrish pasuritė dhe pronat e tyre personale. Marraveshja gjithashtu u bėn thirrje Kosovės dhe Serbisė tė bashkėpunojnė plotėsisht me Komisionin Ndėrkombėtar tė Kryqit tė Kuq pėr tė zgjidhur fatin e personave tė zhdukur.
· Marrėveshja pėrfshin masa tė veēanta qė synojnė tė nxisin e tė ruajnė zhvillimin e vazhdueshėm ekonomik nė Kosovė. Ajo pėrshkruan procedura transparente pėr tė zgjidhur mosmarrėveshje lidhur me pronat dhe pėr njė proces privatizimi tė vazhdueshėm, tė dyja kėto me njė pjesėmarrje tė konsiderueshme ndėrkombėtare. Pėr mė tepėr, Marrėveshja pėrkufizon mekanizma pėr tė pėrcaktuar pjesėn e Kosovės nė borxhin e huaj tė Serbisė dhe pėr tė zgjidhur ēėshtjen e kthimit tė pronave.
· Marrėveshja gjithashtu parashikon njė sektor sigurimi nė Kosovė i cili ėshtė profesional, shumė-etnik, dhe demokratik, dhe inkurajon njė pėrfshirje tė rėndėsishme lokale nė zhvillimin e tij dhe nė tė njėjtėn kohė ruan nivelin e mbikqyrjes ndėrkombėtare tė nevojshėm pėr suksesin pėrfundimtar nė kėtė fushė delikate. Forca Policore Kosovare do tė ketė njė varg komande tė njėsuar nė mbarė Kosovėn, ndėrkohė qė oficerėt lokalė tė policisė do tė pasqyrojnė pėrbėrjen etnike tė bahkėsisė nė tė cilėn ata shėrbejnė. Nė bashkitė Kosovare me shumicė Serbe, Asambleja Bashkiake do tė ketė kompetenca tė avancuara nė zgjedhjen e Komandantit tė Stacionit lokal. Nje Forcė Kosovare Sigurimi (FKS) e re dhe shume-etnike to tė krijohet brenda njė viti. Do tė ketė njė maksimum prej 2,500 anėtarėsh aktivė dhe 800 rezervistė. Marrėveshja kėrkon qė Korpusi i Mbrojtjes sė Kosovės (KMK) qė ekziston sot do tė shpėrndahet brenda njė viti.
· Duke pranuar faktin qė pėrmbushja e pėrgjegjėsive tė Kosovės sipas Marrėveshjes kėrkon njė diapazon tė gjėrė aktivitetesh komplekse dhe tė vėshtira, Marrėveshja pėrcakton njė prani ndėrkombėtare nė tė ardhmen pėr tė mbikqyrur dhe pėrkrahur pėrpjekjet e duhura tė autoriteteve Kosovare. Kjo prani pėrfshin tre komponentė kryesorė:
Njė Pėrfaqėsues Ndėrkombėtar Civil (PNC), gjithashtu i njohur si Pėrfaqėsuesi i Posaēėm i BE, do tė emėrohet nga njė Grup Drejtues Ndėrkombėtar (GDN), i cili pėrfshin aktorėt kryesore ndėrkombėtare. PCN do tė ketė autoritetin mė tė lartė mbikqyrės mbi zbatimin e Marrėveshjes. PCN do tė vishet me kompetenca tė veēanta qė do ta lejojnė atė tė marrė veprimet e duhura pėr tė mbikqyrur dhe siguruar zbatimin e suksesshėm tė Marėveshjes. Kėto kompetenca pėrfshijnė autoritetin pėr tė anulluar vendime apo ligje tė miratuara nga autoritetet Kosovare dhe pėr tė ndėshkuar apo hequr nga pozita ata zyrtarė veprimet e tė cilėve PNC gjykon qė nuk pajtohen me frymėn e Marrėveshjes. PNC gjithashtu do tė jetė autoriteri vendimtar nė Kosovė pėr sa i pėrket aspekteve civile tė Marrėveshjes.
Njė Mision i Politikės Europiane pėr Sigurinė e Mbrojtjen (PESM) do tė vrojtojė, mėsojė dhe kėshillojė nė tė gjitha fushat e lidhura me shtetin ligjor. Veēanėrisht, ai do tė ndihmojė Kosovėn nė zhvillimin e institucioneve policore, gjyqėsore, e institucionet penale efikase, tė paanėshme dhe pėrfshirėse, dhe do tė ketė autoritetin pėr tė marrė pėrsipėr pėrgjegjėsi tė tjera pėr tė siguruar ruajtjen dhe pėrkrahjen e shtetit ligjor, rendit publik dhe sigurisė.
Njė Prani Ushtarake Ndėrkombėtare e udhėhequr nga NATO do tė krijojė njė mjedis tė mbrojtur dhe tė sigurtė nė gjithė Kosovėn, nė bashkėpunim me PNC dhe nė mbėshtetje tė institucioneve tė Kosovės deri sa tė vijė koha kur kėto institucione tė jenė nė gjendje tė marrin pėrsipėr tė gjithė diapazonin e pėrgjegjėsive tė sigurisė.
· OSBE, me njė prani tė gjėrė nė terren nė Kosovė, do tė kėrkohet tė ndihmojė nė mbikqyrjen e nevojshme pėr zbatimin e suksesshėm tė Marrėveshjes.

III. Zbatimi i Marrėveshjes

· Sapo Marrėveshja tė hyjė nė fuqi, do tė ketė njė periudhė tranzicioni prej 120 ditėsh, gjatė sė cilės mandati eksistues i UNMIK-ut do tė mbesė i pandryshuar. Megjithate, pėr tė siguruar mbikqyrjen e menjėhershme tė zbatimit tė Marrėveshjes nga Kosova, PNC do tė ketė autoritet pėr tė monitoruar kėtė zbatim dhe pėr tė bėrė rekomandime tek UNMIK pėr veprime qė duhen marrė pėr tė siguruar respektimin e Marrėveshjes.
· Gjatė periudhės sė tranzicionit, Asambleja Kosovare, nė konsultime me PNC, do tė ketė pėrgjegjėsinė tė aprovojė njė Kushtetutė dhe legjislacionin e nevojshėm pėr zbatimin e Marrėveshjes. Kushtetuta dhe legjislacioni i ri do tė hyjnė nė fuqi menjėherė pas pėrfundimit tė periudhės sė tranzicionit.
· Nė pėrfundimin e periudhės sė tranzicionit, mandati i UNMIK-ut do tė mbarojė dhe i gjithė autoriteti legjislativ dhe ekzekutiv qė UNMIK-u gėzon do t’i kalohet nė tėrėsi autoriteteve tė Kosovės, nė pėrputhje me Marrėveshjen.
· Brenda nėntė muajve nga hyrja nė fuqi e Marrėveshjes, zgjedhje tė pėrgjitshme dhe lokale duhet tė mbahen.
· Mandati is PNC do tė vazhdojė deri sa GDN tė vendosė qė Kosova ka zbatuar kushtet e Marrėveshjes.

Faktografi :
· Rregullat Kushtetuese

Ų Marrėveshja(zgjidhja) bėn tė mundur qė Kosova tė ketė njė Kushtetutė qė do tė pėrpilohet dhe aprovohet nga Kosovarėt.
Ų Tė gjitha rregullat e Kushtetutės sė ardhshme duhet tė jenė nė pėrputhshmėri me Marrėveshjėn(Zgjidhjen). Nė rast tė konfliktit nė mes tė Kushtetutės dhe Marrėveshjes(Zgjidhjes), Marrėveshja(Zgjidhja) do tė triumfoj.
Ų Marrėveshja(zgjidhja) nuk precizon njė Kushtetutė tė plotė, por ajo definon disa elemente kyēe qė duhet tė pėrfshihen nė Kushtetutėn e ardhshme.
Ų Kushtetuta duhet tė siguroj qė:
Kosova tė jetė njė shoqėri shumėkombėshe bazuar nė barazinė e gjithė qytetarėve tė saj.
Kosova nuk ka besim fetar zyrtar dhe ėshtė neutrale sa i pėrket besimeve fetare;
Kosova do tė ketė simbolet e veta tė dallueshme: flamurin, stemėn dhe himnin, tė cilat do tė reflektojnė karakterin shumėkombėsh tė Kosovės;
Gjuhėt zyrtare tė Kosovės do tė jenė gjuha Shqipe dhe ajo Serbe;
Kosova do tė ketė tė drejtėn tė negociojė dhe tė lidhė marrėveshje ndėrkombėtare, pėrfshirė edhe tė drejtėn pėr tė kėrkuar anėtarėsim nė organizatat ndėrkombėtare;
Kosova nuk ketė pretendime territoriale ndaj asnjė shteti apo pjese tė ndonjė shteti dhe nuk do tė kėrkoj bashkim me ndonjė shtet apo pjesė tė ndonjė shteti;
Kosova do tė promovoj dhe lehtėsoj kthimin e sigurtė dhe dinjitoz tė refugjatėve dhe personave tė zhvendosur nga Kosova;
Tė drejtat dhe liritė e cekura nė instrumentet dhe marrvėshjet kryesore ndėrkombėtare tė tė drejtave dhe lirive fundamentale tė njeriut do tė aplikohen nė mėnyrė direkte nė Kosovė.
Komunitetet jo shumicė do tė pėrfaqėsohen nė parliament nė bazė tė njė sistemi tė ulseve tė garantuara/rezervuara:
Legjislacioni mbi zonat e intersit tė veēantė pėr komunitetet jo shumicė tė Kosovo’s kėrkon njė procedurė tė veēantė parlamentare – njė shumicė tė dyfishtė tė anėtarėve tė parlamentit qė janė prezent dhe votojnė, si dhe anėtarėt qė mbajnė ulset e garantuara apo rezervura pėr komunitetet shumicė
Qeveria e Kosovės, pėrfshirė edhe shėrbimin e saj civil do tė reflektoj shumėllojshmėrinė e popullit tė Kosovės;
Kryetari i Kosovės do tė pėrfaqėsoj unitetin e popullit tė Kosovės;
Do tė themelohet njė Gjykatė Kushtetuese e pėrbėrė nga nėtė juristė tė dalluar tė karakterit mė tė lartė moral.
· Tė drejtat e njeriut dhe liritė fundamentale dhe tė drejtat e komuniteteve dhe tė pjesėtarėve tė tyre

Tė drejtat e njeriut dhe liritė fundamentale

Ų Marrėveshja parashikon qė Kosova duhet t’i mbėshtesė, ndihmojė dhe mbrojė tė drejtat e njeriut dhe liritė fundamentale tė njohura ndėrkombėtarisht. Ų Tė gjithė personat nė Kosovė kanė tė drejtė t’i gėzojnė kėto tė drejta dhe liri, pa kurrfarė diskriminimi. Tė gjithė personat nė Kosovė janė tė barabartė para ligjit dhe kanė tė drejtė pa kurrfarė diskriminimi, tė kenė mbrojtje tė barabartė para ligjit.

Tė drejtat e komuniteteve dhe tė pjesėtarėve tė tyre

Ų Sipas Marrėveshjes Kosova duhet tė garantojė mbrojtjen e identitetit kombėtar ose etnik, kulturor, gjuhėsor dhe fetar tė tė gjitha komuniteteve dhe tė pjesėtarėve tė tyre.
Ų Pjesėtarėt e komuniteteve do tė kenė tė drejta specifike, pėrveē tė drejtave tė tyre tė njeriut dhe lirive fundamentale, pėrfshirė tė drejtėn pėr ta shprehur lirshėm, pėr ta nxitur dhe zhvilluar identitetin e tyre dhe atributet e komunitetit. Nė pajtim me ligjet nė fuqi dhe me standardet ndėrkombėtare, pjesėtarėt e komuniteteve, pėr shembull, do tė kenė tė drejtė tė:
§ arsimohen nė tė gjitha nivelet nė njėrėn prej gjuhėve zyrtare tė Kosovės tė cilėn e zgjedhin vetė, ose nė gjuhėn e tyre nė vendet ku ata e pėrbėjnė shumicėn e mjaftueshme;
§ themelojnė dhe menaxhojnė institucione private tė arsimit ose tė aftėsimit;
§ pėrdorin gjuhėn dhe alfabetin e tyre lirshėm privatisht ose nė mėnyė publik;
§ pėrdorin gjuhėn dhe alfabetin e tyre lidhur me marrėdhėniet qė kanė me autoritetet publike nė vendet ku ata e pėrbėjnė njė pjesė tė mjaftueshme tė popullsisė;
§ pėrdorin dhe ekspozojnė simbolet e komunitetit;
§ regjistrojnė emrat e tyre nė formėn origjinale;
§ kenė qasje tė garantuar dhe pėrfaqėsim nė mjetet transmetuese tė komunikimit si edhe tė kenė program nė gjuhėn e tyre; t’i krijojnė dhe shfrytėzojnė mjetet e tyre tė komunikimit dhe ta shfrytėzojnė njė numėr tė pakufizuar tė frekuencave pėr mjetet elektronike tė komunikimit;
§ gėzojnė kontakte tė papenguara brenda Kosovės dhe me personat nė cilindo shtet.

Ų Pjesėtarėt e komuniteteve poashtu do tė kenė role tė qarta nė ēėshtjet publike dhe nė proceset vendimmarrėse nė Kosovė, pėrfshirė pėrfaqėsimin e garantuar nė Kuvend, nė Qeveri dhe nė gjyqėsi.

Refugjatėt dhe personat e zhvendosur brenda vendit

Ų Marrėveshja poashtu parashikon tė drejtėn e refugjatėve dhe tė personave tė zhvendosur brenda vendit nga Kosova qė tė kthehen dhe ta kėrkojnė sėrish pronėn e tyre dhe posedimet personale nė pajtim me ligjin e Kosovės dhe tė drejtėn ndėrkombėtare.

Personat e zhdukur

Ų Me kėtė Marrėveshje u bėhet thirrje Kosovės dhe Republikės sė Serbisė t’i ndėrmarrin hapat e duhur pėr tė pėrcaktuar dhe dhėnė informata lidhur me identitetin, vendndodhjen dhe fatin e personave tė zhdukur, nė bashkėpunim tė plotė me Komitetin Ndėrkombėtar tė Kryqit tė Kuq dhe me partnerėt e tjerė ndėrkombėtarė.

· Decentralizimi

Marrėveshja ofron njė sistem tė decentralizimit qė ka pėr qėllim tė avancojė qeverisjen e mirė, transparencėn dhe efikasitetin e shėrbimeve publike. Duke njohur shqetėsimet e komunitetit serb nė Kosovė, kjo Marrėveshje nė veēanti i ofron kėtij komuniteti njė shkallė tė lartė tė kontrollimit tė ēėshtjeve tė veta.

Krijimi i komunave tė reja

Ų Me kėtė Marrėveshje krijohen gjashtė komuna tė reja serbe apo komuna me kompetenca shtesė nė Kosovė:
Mitrovica Veriore; Graēanica; Ranillugu; Parteshi; Kllokoti/Vėrboci dhe Novobėrda.
Ų Komuna e tanishme e Mitrovicės do tė ndahet nė dy komuna, nė Mitrovicėn Veriore dhe Mitrovicėn Jugore, tė cilat do tė bashkėpunojnė dhe bashkėrendojnė mes veti tė ndihmuara nga njė kėshill i pėrbashkėt rishtas i formuar.
Ų Komunat shtesė pėr komunitetet joshumicė mund tė krijohen nė konsultim me komunat pėrkatėse.
Ų Dispozitat e Marrėveshjes nė lidhje me krijimin e komunave tė reja mund tė shqyrtohen dhe korrigjohen sipas nevojės nga Pėrfaqėsuesi Ndėrkombėtar Civil pasi tė kryhet regjistrimi i popullsisė.

Kompetencat komunale

Ų Tė gjitha komunat do tė kenė pėrgjegjėsi pėr fushat qė ndikojnė nė jetėn e pėrditshme tė qytetarėve kosovarė duke pėrfshirė: arsimin parashkollor, fillor dhe tė mesėm; kujdesin shėndetėsor primar publik; zhvillimin ekonomik vendor; planifikimin urban dhe rural; banimin publik; emėrimin e rrugėve dhe vendeve tė tjera publike; dhe ndėr tė tjera, sigurimin e shėrbimeve publike dhe komunale.
Ų Pėrveē kėsaj, komunat e pėrcaktuara serbe tė Kosovės do tė kenė pėrgjegjėsitė shtesė si nė vijim:
§ Komuna e Mitrovicės Veriore, e Graēanicės dhe e Shtėrpcės do tė qeverisin me spitale dhe me sigurimin e kujdesit shėndetėsor sekondar nė komunat e tyre.
§ Komuna e Mitrovicės Veriore do tė ketė pėrgjegjėsitė e caktuara lidhur me universitetin nė gjuhėn serbe nė Mitrovice.
§ Tė gjitha komunat serbe nė Kosovė do tė jenė pėrgjegjėse pėr mbrojtjen dhe avancimin e ēėshtjeve kulturore dhe religjioze nė nivel lokal;
§ Tė gjitha komunat serbe nė Kosovė do tė kenė njė rol tė avancuar nė pėrzgjedhjen e komandantėve tė stacioneve policore lokale.

Buxheti komunale

Ų Tė gjitha komunat do tė jenė pėrgjegjėse pėr buxhetin e tyre dhe do tė kenė tė drejtėn pėr burime financiare vetjake.
Ų Do tė krijohet njė sistem i drejtė dhe transparent i pakos sė granteve, i cili do tė sigurojė autonomi mė tė madhe komunale pėr ndarjen dhe shpenzimet e fondeve qendrore.

Bashkėpunimi komunal

Ų Komunat do tė kenė tė drejtėn e krijimit tė asociacioneve dhe partneriteteve me komunat tjera nė Kosovė pėr kryerjen e funksioneve me interes tė dyanshėm.
Ų Komunat do tė kenė tė drejtėn e bashkėpunimit me komunat dhe institucionet nė Serbi, pėrfshirė edhe tė drejtėn e pranimit tė donacioneve financiare dhe ndihmės teknike nga Serbia, nė kuadėr tė parametrave tė qarta pėrkatėse tė cekura nė Marrėveshje.

· Trashėgimia fetare dhe kulturore

Liria dhe mbrojtja fetare

Ų Sipas Marrėveshjes, Kosova nuk do tė ketė fe zyrtare.
Ų Marrėveshja siguron autonominė dhe mbrojtjen e tė gjitha besimeve fetare, pronės dhe lokaliteteve tė tyre.
Ų Kishės Ortodokse Serbe (KOS) nė Kosovė do t’i ofrohet siguri shtesė dhe disa mbrojtje, tė drejta, privilegje dhe imunitete tė tjera, pėrfshirė kėtu edhe garancitė kundėr shpronėsimit, tė drejtėn e plotė pėr menaxhimin e pronės sė saj dhe qasje nė objektet e saj.
Ų KOS-i do tė ketė lirinė pėr tė pranuar donacione dhe mbėshtetje nga cilido institucion, me kusht qė kjo tė ndodhė nė mėnyrė krejtėsisht transparente.

Siguria

Ų KOS-it, manastireve tė saj, kishave dhe institucioneve tjera fetare dhe kulturore tė rėndėsisė sė veēantė pėr komunitetin serb nė Kosovė do t’u ofrohet siguria e nevojshme fizike.
Ų Agjencitė pėr zbatimit e ligjit nė Kosovė do tė kenė pėrgjegjėsinė kryesore pėr tė ofruar kėtė siguri.
Ų Prania ushtarake ndėrkombėtare do tė vazhdojė tė sigurojė nėntė lokalitetet kryesore fetare dhe historike serbe derisa tė merret njė vendim qė kjo pėrgjegjėsi t’i bartet Shėrbimit Policor tė Kosovės.

Zonat mbrojtėse

Ų Do tė krijohen 45 zona mbrojtėse pėrreth kishave dhe manastireve mė tė rėndėsishme si dhe pėrreth monumenteve historike.
Ų Zonat mbrojtėse do tė ndalojnė ose kufizojnė disa aktivitete tė cilat mund tė kenė efekt tė dėmshėm nė mjedisin historik, kulturor dhe natyror pėrreth kėtyre institucioneve dhe qė do tė ērregullonin shumė mėnyrėn e jetės nė manastir, por ato nuk do tė ndikojnė nė tė drejtat pronėsore.
Ų Nė mesin e 45 zonave mbrojtėse do tė jenė zonat e krijuara pėrreth Manastirit Visoki Deēani, Patriarkanės sė Pejės, Manastirit tė Graēanicės, Manastirit tė Deviēit dhe Manastirit tė Gorioēit, Manastirit tė Budisavcit, Qendrės Historike nė Prizren, fshatit Hoēė e Madhe dhe disa lokaliteteve tjera.

Kėshilli pėr monitorimin e zbatimit tė Marrėveshjes

Ų Do tė themelohet njė Kėshill pėr monitorimin e zbatimit tė Marrėveshjes (KMZM) me pjesėmarrjen e vendorėve dhe ndėrkombėtarėve pėr tė monitoruar dhe ndihmuar zbatimin e Marrėveshjes qė ka tė bėjė me mbrojtjen e trashėgimisė historike dhe kulturore serbe nė Kosovė.

Kthimi i eksponateve arkeologjike dhe etnologjike

Ų Nga autoritetet serbe pritet qė tė kthejnė eksponatet arkeologjike dhe etnologjike, tė cilat janė huazuar nga muzetė e Kosovės nė vitet 1998-1999.

· Ēėshtjet ekonomike dhe pronėsore

Tė pėrgjithshme

Ų Dispozitat ekonomike tė Marrėveshjes kanė pėr qėllim sigurimin e qėndrueshmėrisė ekonomike.



Ų Marrėveshja, nė mes tė tjerash, parasheh qė Kosova tė gėzojė tė drejtėn tė parashtrojė kėrkesė pėr anėtarėsim nė Institucionet Ndėrkombėtare Financiare (INF) dhe tė bėjė marrėveshje kontraktuale si dhe nė marrėveshje tė tjera ndėrkombėtare.



Ų Marrėveshja vė theks tė posaēėm nė garantimin qė kontestet pronėsore, tė cilat shpesh i prekin tė drejtat e pakicave, tė trajtohen nė mėnyrė transparente nė pėrputhje me standardet relevante ndėrkombėtare dhe me pėrfshirje thelbėsore ndėrkombėtare.



Ų Pėrfaqėsuesi Ndėrkombėtar Civil (PNC) do tė ketė rol nė emėrimin pėr postet kyēe ekonomike.





Pronat



Ų Ndėrmarrjet Publike (NP) qė tani pėr tani administrohen nga Agjencia Kosovare e Mirėbesimit (AKM) do t’i barten Kosovės. NP-tė qė ofrojnė shėrbime vetėm nė disa komuna tė caktuara do t’u mbesin atyre komunave.



Ų Ndėrmarrjet Shoqėrore (NSH) qė janė nėn administrim tė besuar tė AKM-sė do t’i barten institucionit pasardhės, i cili do tė ketė prani thelbėsore ndėrkombėtare. Ankesat kundėr vendimeve tė AKM-sė do tė vazhdojnė tė trajtohen nga Dhoma e Posaēme e Gjykatės Supreme tė Kosovės, ku shumica e gjyqtarėve do tė jenė ndėrkombėtarė.



Ų Kontestet rreth pronės private do tė vazhdojnė tė trajtohen nga Agjencia Kosovare e Pronave (AKP) nė pėrputhje me mandatin e saj, e cila do tė ketė prani tė fortė ndėrkombėtare. Ankesat kundėr vendimeve tė Komisionit pėr kėrkesa pronėsore tė AKP-sė do tė shqyrtohen pėrmes paneleve tė gjykatėsve tė Gjykatės Supreme, ku shumica e gjyqtarėve do tė jenė ndėrkombėtarė.



Ų Kuvendi i Kosovės do t’i trajtojė me prioritet ēėshtjet e kthimit tė pronave, duke pėrfshirė ato qė ndėrlidhen me Kishėn Ortodokse serbe. Tė gjitha komunitetet joshumicė do tė pėrfshihen nė kėtė proces.





Borxhi i jashtėm



Ų Sipas Marrėveshjes, Kosova do tė merr pjesėn e saj tė borxhit ndėrkombėtar nga Republika e Serbisė.



Ų Pjesa e borxhit e Kosovės do tė pėrcaktohet pėrmes negociatave mes Kosovės dhe Republikės sė Serbisė, duke marrė parasysh parimet e zbatuara pėr ndarjen e borxhit tė jashtėm me rastin e sukcesionit pėr Republikės Socialiste Federative tė Jugosllavisė.



· Sistemi i drejtėsisė




Marrėveshja parasheh njė sistem tė drejtėsisė nė Kosovė qė bazohet nė sundimin e sė drejtės dhe qė ėshtė i integruar, i pavarur, profesional dhe i paanshėm.





Sigurimi i diversitetit etnik



Ų Lidhur me rekrutimin, pėrzgjedhjen, emėrimin, avancimin dhe transferimin e gjyqtarėve dhe prokurorėve, Marrėveshja parasheh qė autoritetet relevante tė Kosovės tė sigurojnė qė shėrbimet e gjyqėsorit dhe tė prokurorisė tė reflektojnė karakterin shumetnik tė Kosovės dhe, nė veēanti, strukturėn etnike nė viste ku ata kanė kompetenca. Nė kėtė aspekt:



§ Kėshilli Gjyqėsor i Kosovės (KGJK) duhet tė ndėrmerr tė gjitha masat e nevojshme me qėllim tė rritjes sė numrit tė gjyqtarėve dhe prokurorėve nga komunitetet e papėrfshira sa duhet;

§ Nė nivelet e gjykatave tė qarkut dhe nė nivel tė Gjykatės Supreme, kėrkesa pėr numrin e posteve gjyqėsore tė rezervuara pėr gjyqtarė joshqiptarė tė Kosovės do tė jetė minimale;

§ Kadidatėt pėr poste gjyqėsore tė cilėt janė rezervuar pėr pjesėtarė tė komuniteteve joshqiptare tė Kosovės do tė caktohen pėr emėrime nga vetė anėtarėt e KGJK-sė, tė cilėt pėrfaqėsojnė komunitetet joshqiptare tė Kosovės;





Pėrmirėsimi i qasjes nė drejtėsisė



Ų Do tė themelohet njė Gjykatė Kushtetuese, e pėrbėrė nga nėntė gjyqtarė, personalitete me moralin mė tė lartė,



Ų Marrėveshja perqendrohet nė pėrmirėsimin e qasjes nė drejtėsi pėr tė gjithė personat nė Kosovė dhe, nė veēanti, pėr banorėt e komunave tė sapokrijuara me shumicė serbe nė Kosovė,



Ų Komuna e re do tė ketė mundėsi qė KGJK-sė t’i paraqesė kėrkesė pėr krijimin e njė gjykate tė re themelore nė territorin e saj apo qė tė jetė nėn juridiksionin e njėrės nga gjykatat themelore nė njė komunė tjetėr,



Ų Nėse njė gjykatė e re themelore nuk krijohet pėr atė komunė, autoritetet kompetente duhet tė ndėrmarrin tė gjitha masat e nevojshme pėr tė siguruar qė komunitetet vendore nė komunėn e re kanė qasje nė drejtėsi, duke pėrfshirė pėr shembull, themelimin e njė departamenti nė njė gjykatė themelore nė territorin e asaj komune, ose tė sigurojnė mbajtjen e seancave nė komunėn ku ndodhet gjykata themelore, e cila ka kompetenca mbi tė.





Pėrforcimi i Kėshillit Gjyqėsor tė Kosovės (KGJK)



Ų Marrėveshja parasheh qė nė pėrbėrjen e KGJK-sė tė ketė pėrfaqėsim tė gjėrė, ai tė jetė funksional dhe i pavarur;



Ų Pas pėrfundimit tė mandatit tė UNMIK-ut, KGJK-ja do tė ushtrojė pushtetin suprem pėr t’i propozuar Kryetarit tė Kosovės kandidatė pėr emėrim apo riemėrim si gjyqtarė apo prokurorė;



Ų KGJK-ja do tė vazhdojė qė tė ushtrojė pushtetin e vet gjatė procesit tė vazhdueshėm e gjithėpėrfshirės tė rishikimit tė qėndrueshmėrisė sė aplikantėve pėr emėrime tė pėrhershme nė shėrbimet e gjyqėsorit dhe tė prokurorisė.

















· Sektori i Sigurisė


Ų Marrėveshja (Zgjidhja) do pėrmirėsojė dukshėm fuqitė dhe pėrgjegjėsitė e autoriteteve nė Prishtinė lidhur me Sigurinė nė Kosovė.



Ų Njė Kėshill i ri i Sigurisė sė Kosovės, i cili do t’i raportojė Kryeministrit do tė formohet pėr tė ndėrtuar njė startegji tė gjithėmbarshme tė sigurisė.





Shėrbimi Policor i Kosovės (SHPK)


Ų SHPK do tė ketė njė zingjir tė bashkuar tė komandės npėpėr tėrė Kosovėn.



Ų Pėrbėrja etnike e SHPK-sė nė njė komunė tw caktuar do tė reflektojė deri nė njė masė tė mundshme, pėrbėrjen etnike tė popullatės mbrenda asaj komune.



Ų Nė komunat me shumicė serbe Asambleja Komunale do tė ketė rol nė selektimin e Komandantit tė stacionit vendor policor.





Forca e Sigurisė sė Kosovės (FSK)


Ų Do tė krijohet njė forcė profesionale dhe shumėetnike e quajtur Forca e Sigurisė se Kosovės.



Ų FSK do tė ketė maksimum 2,500 anėtarė aktiv dhe 800 anėtarė rezervė, pa armė tw rėnda. Anėtarėt e FSK-sė do tė rekrutohen nga e tėrė Kosova gjatė njė procesi zyrtar tė selektimit tė zhvilluar bashkarisht nga Prezenca Ushtrake Ndėrkombėtare (IMP) dhe Kosovare.



Ų FSK-ja fillimisht do tė jetė pėrgjegjėse pėr t’iu pėrgjigjur krizave, shkatėrrimit tė mjeteve shpėrthyese dhe mbrojtjen civile.



Ų FSK-ja do tė jetė e disenjuar dhe e pėrgatitur pėr tė pėrmbushur funksione tė tjera tė sigurisė, jo tė pėrshtatshme pėr policinė ose organizatat tjera tė zbatimit e ligjit. Prezenca Ushtarake Ndėrkombėtare nė koordinim me Pėrfaqėsuesin Civil Ndėrkombėtar do tė vendosė kur tė autorizojnė FSK-nė pėr t’u angazhuar nė kėto funksione tė reja tė sigurisė.



Ų TMK-ja e tanishme pasi qė t’i ketė pėrmbushur objektivat e veta, pėrfshirė lehtėsimin e rimėkėmbjes sė Kosovės pas konfliktit, do tė shpėrbėhet mbrenda njė viti. Komuniteti Ndėrkombėtar do tė krijojė njė proces tė Demobilizimit dhe Reintegrimit pėr pensionistėt e TMKsė.



Intelegjenca

Ų Kosova do tė ketė agjensinė vendore tė sigurisė pėr tė monitoruar kėrcėnimet kundėr sigurisė sė mbrendshmė tė Kosovės.



· Prezenca Ndėrkombėtare




Kosova do tė jetė pėrgjegjėse pėr menaxhimin e ēėshtjeve tė veta dhe pėr pėrmbushjen e obligimeve sipas Marrėveshjes (Zgjidhjes). Njė pėrfaqėsues civil ndėrkombėtarė do tė emėrohet pėr tė mbikėqyr implementimin e Marrėveshjes (Zgjidhjes) dhe pėr tė mbėshtet pėrpjekjet pėrkatėse tė autoriteteve tė Kosovės. KFOR-i do tė vazhdojė tė jetė prezent nė tėrė Kosovėn dhe tė punojė nė mbėshtetje tė autoriteteve tė Kosovės.



Prezenca Civile Ndėrkombėtare



a. Pėrfaqėsuesi Civil Ndėrkombėtar



Ų Njė Pėrfaqėsues Civil Ndėrkombėtar (PCN), i cili gjithashtu do tė jetė Pėrfaqėsues Special i BE-sė (PSBE), do tė emėrohet nga njė Grup Drejtues Ndėrkombėtar (GDN) i pėrbėrė nga pėrgjegjėsit kyē ndėrkombėtar.



Ų PCN-ja do tė jetė autoriteti vendimtar nė Kosovė sa i pėrket interpretimit tė aspekteve civile tė Marrėveshjes (Zgjidhjes).



Ų PCN-ja do tė mbėshtetet nga njė Zyrė Civile Ndėrkombėtare (ZCN). Nė krahasim me UNMIK-un, ZCN-ja do tė jetė mė e vogėl dhe roli i saj do te jetė rrėnjėsisht i ndryshėm.



Ų Ndryshe nga UNMIK-u, PCN-ja nuk do tė ketė mandat ekzekutiv pėr tė administruar Kosovėn. PCN-ja do tė ketė fuqi tė veēanta pėr tė lejuar atė/ate tė ndėrmarrė masat e duhura pėr tė mbikėqyr dhe siguruar implementimin e suksesshėm tė Marrėveshjes (Zgjidhjes). PCN-ja, pėr shembull, mund tė pėrmirėsojė ose anulojė vendimet e autoriteteve publike tė Kosovės tė cilat ai/ajo i vlerėson si tė papėrputhshme me dokumentin apo frymėn e Marrėveshjes (Zgjidhjes).



Ų Mandati i PCN-sė do tė vazhdojė derisa GDN-ja vendos qė Kosova i ka pėrmbush kushtet e Marrėveshjes (Zgjidhjes).



Ų GDN-ja do tė bėjė vlerėsimin e parė tė implementimit tė marrėveshjes (zgjidhjes) sė statusit pas dy viteve.




b. Misioni pėr Siguri Evropiane dhe Politikė Mbrojtėse (SEPM)


Ų Njė mision i SEPM-sė, nėn udhėheqje tė PSBE-sė, do tė ndihmojė Kosovėn nė zhvillimin efektiv, tė drejtė dhe pėrfaqėsues tė institucioneve tė sundimit tė ligjit.



Ų Misioni i SEPM-sė do tė ketė autoritet pėr tė siguruar se krimet veēanėrisht sensitive hetohen, procedohen dhe gjykohen nė mėnyrė tė duhur, duke pėrfshirė edhe prokurorėt dhe gjykatėsit e pavarur ndėrkombėtarė kur ėshtė nevoja.



Ų Misioni i SEPM-sė do tė ketė autoritet tė ndėrmarrė funksione tė kufizuara ekzekutive pėr tė siguruar vazhdimėsinė dhe promovimin e sundimit tė ligjit, rendit publik dhe sigurisė.





Prezenca Ushtarake Ndėrkombėtare


Ų KFOR-i do tė mbetet nė Kosovė si njė Prezencė Ushtarakė Ndėrkombėtare (PUN) pėr tė ofruar njė ambient tė qetė dhe tė sigurt nė bashkėpunim me PCN-nė dhe nė pėrkrahje tė institucioneve tė Kosovės deri atėherė kur kėto institucione janė tė afta pėr tė marrė mbi vete pėrgjegjėsinė pėr sigurinė e Kosovės.



Ų Nė fillim tė implementimit tė Marrėveshjes (Zgjidhjes), KFOR-i do t’i ofrojė siguri njė numri tė objekteve paraprakisht tė caktuara tė kishės ortodokse Serbe.



Ų Gjatė njė periudhe fillestare, PUN-i gjithashtu do tė mbikėqyrė, monitorojė dhe do tė ketė autoritet ekzekutiv mbi Forcėn e Re tė Sigurisė tė Kosovės.



· Marrėveshjet kalimtare




Me hyrjen nė fuqi tė Marrėveshjes, do tė pasojė njė periudhė kalimtare prej 120 ditėsh.

Gjatė kėsaj periudhe kalimtare:





Procesi Kushtetues



Ų Kushtetuta e re do tė hartohet nga Komisioni kushtetues i pėrbėr prej 21 anėtarėve, tė cilėt duhet tė kenė tė gjitha kualifikimet profesionale pėrkatėse dhe ekspertizėn e nevojshme pėr kėtė qėllim.



Ų Kushtetuta do tė vėrtetohet nga Pėrfaqėsuesi i Zyrės Ndėrkombėtare Civile (ICR).



Ų Kuvendi i Kosovės do tė aprovojė zyrtarisht Kushtetutėm e re. Njė aprovim i tillė kėrkon 2/3 e shumicės sė anėtarėve tė Kuvendit dhe konsultime tė nevojshme me anėtarėt joshumicė tė Kuvendit.







Legjislacioni i Kosovės



Ų Kuvendi i Kosovės duhet tė miratojė zyrtarisht pjesė tė caktuara tė legjislacionit tė domosdoshėm pėr zbatimin e kushteve tė Marrėveshjes, e cila do tė hyjė nė fuqi menjėherė pas pėrmbylljes sė periudhės kalimtare.



Ų Njė legjislacion i tillė duhet tė pėrfshijė ligjet pėr zgjedhjet e pėrgjithshme dhe lokale, Ligjin mbi vetėqeverisjen lokale dhe kufijtė e komunave dhe Ligjin mbi formimin e zonave tė posaēme rreth objekteve religjioze dhe kulturore serbe.

Prania e UNMIK-ut

Ų Gjatė periudhės kalimtare, UNMIK-u do tė vazhdojė tė ushtrojė mandatin e vet sipas Rezolutės 1244 tė Kėshillit tė Sigurimit. Pėr ēėshtjet qė kanė tė bėjnė me zbatimin e Marrėveshjes, UNMIK-u do tė konsultohet me Pėrfaqėsuesin e Zyrės Ndėrkombėtare Civile (ICR), i cili do tė ketė autoritetin e monitorimit tė zbatimit tė Marrėveshjes dhe do tė japė rekomandime pėr UNMIK-un pėr ndonjė veprim qė duhet tė ndėrmirret me qėllim tė sigurimit tė pėrputhshmėrisė me Marrėveshjen.
Ų Korniza Kushtetuese dhe ligjet tjera tė zbatueshme mbesin nė fuqi derisa nuk janė nė mospėrputhje me Marrėveshjen.
Ų Nė fund tė periudhės kalimtare, mandati i UNMIK-ut do tė bartet i tėri njėherėsh tek autoritetet qeveritare tė Kosovės, pėrveē nėse me kėtė Marrėveshje parashihet ndryshe.
Ų UNMIK-u do tė sigurojė njė periudhė tė rregullt kalimtare tė kornizės ligjore ekzistuese nė kornizėn ligjore tė krijuar sipas kėsaj Marrėveshje.


Zgjedhjet

Ų Jo mė vonė se 9 muaj nga hyrja nė fuqi e kėsaj Marrėveshjeje, Kosova do tė organizojė zgjedhjet e pėrgjithshme dhe komunale.
PMEmail PosterUsers Website
Top
LirimShabani
Postuar nė: 02.02.2007, 17:59
Quote Post


Happy Soldier
*****

Posti: Antarė
Postime: 1858
Antari Nr: 2935
Bashkangjitur: 25.09.2006



sa kuptova un, pakoja e aktisarit do te del ne www.unosec.org dhe ka 55 faqe e jo kaq sa ka nxjer Besi_dr


----------------------------------------
"Mallkue qoft njaj bir shqiptari, q'e ket gjuh t'perenis, trashigim qe ja la i pari, trashigim ai s'ja le fmis...."

"Bukuria qe vret...."

"The importance of being earnets..."
PM
Top
admin
Postuar nė: 02.02.2007, 18:32
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 98
Antari Nr: 3100
Bashkangjitur: 03.10.2006



Ne adrese timen nga zyra e UNOSEK-ut kjo ka ardh diten e djeshme, por nuk ka guxuar te botohet meqe ka qene informacion me embargo. Ne rast se jeni gazetar do ta dinit se si duhet trajtuar informacionin me embargo. Kjo eshte e tere pakoja e Ahtisaarit, dhe pikerisht eshte ne origjinal.
PM
Top
DILAVER
Postuar nė: 02.02.2007, 20:02
Quote Post


Miku i ri
*

Posti: Antarė
Postime: 7
Antari Nr: 4313
Bashkangjitur: 29.11.2006



Fjala PAVARESI nuk shkruhet askund ne pakon e Ahtisarit nga kjo kuptohet se mund te jete nje Pavaresi e Kushtezuar? Keshtu ma mer mendja.
PM
Top
r.mislimi
Postuar nė: 02.02.2007, 20:05
Quote Post


studentet.info
*****

Posti: Admin
Postime: 3277
Antari Nr: 2
Bashkangjitur: 25.11.2004



-Kosova do tė ketė simbolet e veta tė dallueshme: flamurin, stemėn dhe himnin, tė cilat do tė reflektojnė karakterin shumėkombėsh tė Kosovės;

-Gjuhėt zyrtare tė Kosovės do tė jenė gjuha Shqipe dhe ajo Serbe;


Ne flamurin e Kosoves mund te vendohen simbolet e SHESHELIT dhe ARKANIT ska rendesi sipas votave te shqiptareve te Kosoves...
Ne stemen mund te vendohet ndonje simbol i Milloshqevizit...

Ndersa tek himni mund te shtohen fjalet serbe me shkronja SHQIPE




----------------------------------------
www.studentet.info
PMUsers Website
Top
ila
Postuar nė: 02.02.2007, 20:47
Quote Post


Miku i ri
*

Posti: Antarė
Postime: 6
Antari Nr: 5602
Bashkangjitur: 02.02.2007



Perhajer PAVARISA e Kushtezuar Rooft AHTISARI qe i mashtroi Shqiptaret
PM
Top
r.mislimi
Postuar nė: 02.02.2007, 21:53
Quote Post


studentet.info
*****

Posti: Admin
Postime: 3277
Antari Nr: 2
Bashkangjitur: 25.11.2004



Cka thone Perfaqesuesit e Ekpit Negociator te Kosoves per Pakon e Ahtisarit:

Fatmir Sejdiu:

“Ekipi i Unitetit ėshtė i bindur se procesi ndėrkombėtar i zgjidhjes sė statusit tė Kosovės, tė cilit i prinė presidenti Ahtisaari, do tė pėrmbyllet sė shpejti me bėrjen e Kosovės shtet tė pavarur, me tė gjitha garancitė e duhura pėr komunitetet qė jetojnė nė Kosovė, para sė gjithash pėr komunitetin serb”, ka thėnė presidenti Sejdiu.


Agim Ceku:

Kryeministri Agim Ēeku tha se dokumenti i Ahtisaarit e bėn shumė tė qartė tė ardhmen e Kosovės dhe i hap rrugė pavarėsisė sė saj. Edhe pse nuk ėshtė arritur gjithė ajo ēka ėshtė pritur dhe ēka ėshtė kėrkuar nga pala kosovare, kryeministri tha se do tė bėjnė ēdo gjė qė ėshtė e mundur qė ajo tė arrihet nė procesin e konsultimeve me z. Ahtisaari pėr pėrgatitjen e variantit pėrfundimtar tė pakos.
“Ahtisaari e pėrshkruan Kosovėn si njė shtet sovran, si njė shtet tė pavarur. Megjithatė ky dokument nuk i pėrmban tė gjitha pritjet tona, tė gjitha kėrkesat tona, tėrė atė qė na takon dhe qė ne e kemi kėrkuar. Ne do ta shohin me sy kritik gjatė javėve nė vijim, gjatė muajit shkurt. Do ta kemi mundėsinė qė tė japim imputet tona dhe do tė bėjmė ēmos qė dokumenti pėrfundimtar nė KS tė reflektojė nė tėrėsi vullnetin e popullit tė Kosovės”, ka thėnė Ēeku.

Hashim Thaci:

Kryetari i PDK-sė, Hashim Thaēi, shprehu bindjen se pakoja e Ahtisaarit prej sot e heq sovranitetin e Serbisė mbi Kosovėn.

“Janė tri elemente kryesore tė cilat e pėrbėjnė mesazhin dhe qėndrimin tonė se prej sot edhe de-jure mund tė konkludojmė se sovraniteti i Serbisė mbi Kosovėn largohet, ruhet dhe garantohet integriteti territorial i Kosovės. Kosova fiton tė drejtėn qė tė ketė subjektivitet ndėrkombėtar dhe natyrisht prej sot fillon nj etapė e re, njė fazė e re, njė fillim i ri pėr ndėrtimin e shtetit tė ardhshėm tė Kosovės”, ka thėnė Thaēi.


Veton Suroi:

Kryetari i parisė ORA, Veton Surroi vlerėsoi se Kosova ka filluar njė fazė tė re, tė rėndėsishme dhe mjaft delikate. Ai tha se element qė janė nė pakon e Ahtisaarit paraqesin vetė pavarėsinė e Kosovės.

“Ne kemi nė fakt njė pako tė pavarėsisė, por pa emrin e pavarėsisė. Ėshtė ēėshtje e partneritetit tė pėrbashkėt kosovar dhe tė bashkėsisė ndėrkombėtare qė, nė javėt dhe muajt qė vijnė, ta pagėzojmė kėtė pako me emrin e vet tė duhur, me emrin e pavarėsisė. I kemi dhėnė pėrkrahje procesit tė z. Ahtisaari, besojmė nė kėtė partneritet dhe nė fund ai do tė prodhojė vullnetin e qytetarėve tė Kosovės, pėr vend tė pavarur”, ka thėnė Surroi.


Kole Berisha:

Edhe kryeparlamentari Kolė Berisha tha se pakoja e Ahtisaarit paraqet njė bazė tė mirė pėr ndėrtimin e shtetit tė Kosovės.
“Mund tė them se dokumenti tė cilin e kemi marrė sot i ka tė gjitha konturat e njė shtetit tė pavarur”, tha Berisha.


----------------------------------------
www.studentet.info
PMUsers Website
Top
blerim-blero
Postuar nė: 02.02.2007, 22:01
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 296
Antari Nr: 1768
Bashkangjitur: 18.07.2006



Pershendetje kolege,ju kisha uruar kete dite feste,kete dite te shum pritur,po sa shikoj une ketu shume nga ju nuk po pajtohen me pakon e Ahtisarit e cila ne vete ngerthen edhe vet pamvaresine e shtetit te Kosoves,dikush thote se nuk shkruan fjala pamvaresi ne pakon e Ahtisarit?
Valle a jemi ne ata te cilet kerkuam qe te huajt te na ndihmojne ne luften e Kosoves,e tash prej tyre ne dashkemi edhe pamvaresi te plote me na dhane e pastaj cka na mbetet neve me ndejt nen hije me pi caj mos valle kete e duam,sigursht qe po!!!!
Tash vllezer duhet pune se pamvaresia eshte po kush,si e kupton ate tjeter pune.
Pse pala serbe nuk po pajtohet, e deklaruan edhe vete se gjithe kjo pako e con Kosoven ne nje pamvaresi te plote e tash na mbetet kjo pune qe nje here e pergjitmone disa pune te mesohemi t'i bejme vet.

Urime Pamvaresia
PMIntegrity Messenger IMYahooMSN
Top
best_boy
Postuar nė: 03.02.2007, 01:00
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 177
Antari Nr: 5577
Bashkangjitur: 01.02.2007



Kosova do te jete i vetmi shtete ku shumica SHQIPTARET do te kujdesen per SUPERPAKICEN SERBE. Me kete mareveshje nuk behet kurgje tjeter perpos mesohen shqiptaret se si, jo vetem te bashkejetojne me serbet por "TI DUAN", "RESPEKTOJNE" dhe te ju a sigurojne ekzistencen ne kurriz te shqiptareve.
Shkrut e shqip - KJO ESHTE MAREVESHJA QE MUNDESON PAKICA TE VENDOS PER SHUMICEN DHE KRIJONE NOCIONIN E RI "EXTRA PAKICE".
PM
Top
DILAVER
Postuar nė: 03.02.2007, 09:17
Quote Post


Miku i ri
*

Posti: Antarė
Postime: 7
Antari Nr: 4313
Bashkangjitur: 29.11.2006



Nuk kishte asgje e cuditshme tek pakoja une mendoj keshtu
PM
Top
vedat.xh
Postuar nė: 03.02.2007, 10:30
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 74
Antari Nr: 5270
Bashkangjitur: 16.01.2007



Substanca Narkotike

Shkruar nga aktivisti i Lėvizjes VETĖVENDOSJE!
Albin Kurti

Pėr vite me radhė thanė se Kosova do tė bėhet e pavarur vitin e ardhshėm. Vitin e kaluar thanė se Kosova do tė bėhet e pavarur deri nė fund tė vitit. Nė fund tė vitit tė kaluar thanė se Kosova do tė bėhet e pavarur nė fillim tė kėtij viti nė tė cilin ndodhemi tash. Thanė se duhej pritur vetėm edhe pak, vetėm edhe disa javė derisa Serbia tė mbante zgjedhjet e saj. Thanė se duhet tė jemi tė durueshėm: Ahtisaari medoemos do ta sjell pavarėsinė nė paketėn e tij. Mė pas thanė se nuk duhet tė paragjykojmė pėrmbajtjen e paketės, le tė presim e tė shohim se ēfarė ka brenda thoshin. Meqė paketa megjithatė komentohej, thanė se ajo pėrmban substancėn e shtetit. Meqė simulimi i sė panjohurės nuk u eci, nisi tė simulohej e paqena. Nė fakt, kjo substancė kinse e shtetit ėshtė substancė narkotike, ėshtė substanca mė e re narkotike. Ēdo herė kur premtimit tė tyre i skadon afati, ata vijnė me njė premtim tjetėr dhe afat tjetėr. Para se rrena e tyre tė zbulohet, e zėvendėsojnė atė me njė tjetėr rrenė. Tamam kur qytetarėt e pėrgjumur tė Kosovės nisin tė zgjohen, janė aty politikanėt e vendit ata qė vijnė me njė dozė tė re tė njė substance tė re narkotike, qė pėrkujdesen pėr hibernimin e vazhdueshėm tė qytetarėve. Vetėm populli i fjetur i mundėson e toleron kėta politikanė tė cilėt luksin e tyre e kanė nė llogari tė djersės sė popullit, tė cilėt pozitat e tyre i kanė nė llogari tė pazareve fatale me tokėn dhe tė ardhmen e popullit. Kėta politikanė u sugjerojnė qytetarėve qė tė shpresojnė, qė tė besojnė dhe qė tė shikojnė. Qė tė shpresojnė iluzionin, qė tė besojnė rrenat, qė tė shikojnė televizorin e tė mos protestojnė. Demokracia e thotė tė kundėrtėn: mos shpreso por vepro; mos beso por vepro; mos shiko por vepro. T’i luftosh negociatorėt kosovar do tė thotė tė mbrosh veten. Ata pranojnė ēkado pėr Kosovėn pėr tė pasur gjithēka pėr veten e tyre. Komuna e copėtuar e Gjilanit do ta ketė gjashtėfish mė tė lartė dendėsinė e popullėsisė sesa komuna e trefishuar territorialisht e Artanės me shumicė serbe. Fatura e shpenzimeve dhe dėmeve tė kėtyre politikanėve na mbetet neve. Ata s’ēajnė kokėn pėr qytetarėt. Ata brengosen vetėm dhe vetėm pėr veten dhe rrethin e tyre. Fėmijėve tė tyre nuk u mungojnė librat, veshmbathja, ushqimi, kujdesi shėndetėsor dhe pushimet verore nė det. Tė afėrmėve tė tyre nuk u mungojnė bursat, vendi i punės dhe pagat e majme. Ata janė pak njerėz qė kanė shumė pasuri, mu pėr shkak se aq shumė njerėz kanė fare pak ose aspak tė mira materiale. Prandaj, ata kanė nevojė pėr durimin dhe heshtjen tonė, pėr pritjen dhe mashtrimin tonė. Prandaj, atyre nuk u bėhet vonė dhe me komoditet flasin pėr ēlirimin, lirinė e demokracinė qė na i solli bashkėsia ndėrkombėtare, pėr vullnetin e popullit qė sė shpejti do ta vė nė vend bashkėsia ndėrkombėtare! Ēlirimi, liria dhe demokracia qė vijnė nga jashtė asnjėherė nuk janė tė vėrteta. Vullnetin e popullit nuk e realizon bashkėsia ndėrkombėtare dhe askush tjetėr pėrveē vetė popullit. Qė tė realizohet vullneti i popullit, populli duhet tė shndėrrohet nė kėtė vullnet tė tij. Populli nuk ėshtė diku anash ose jashtė. Populli jemi ti dhe unė, secili prej nesh, tė gjithė ne. Kur ky vullnet i popullit nuk pėrfaqėsohet dhe nuk mbrohet nė institucionet e sistemit, atėherė ai duhet tė artikulohet jashtė tyre, kundėr tyre, pėr ndryshimin e tyre. Tė kėnaqurit janė pakicė. Tė pakėnaqurit janė shumicė. Tė kėnaqurit janė nė sistem. Tė pakėnaqurit nuk janė tė pėrfaqėsuar. Ata duhet tė dėgjohen. Andaj, ata duhet tė bėhen tė zėshėm. Nėpėr rrugėt e qyteteve dhe fshatrave tė Kosovės, nėpėr rrugėt e lirisė. Sepse aty nis liria. Sepse ashtu nis liria.


----------------------------------------
JO NEGOCIATA
VETĖVENDOSJE!
PMUsers Website
Top
BESI_dr
Postuar nė: 03.02.2007, 11:07
Quote Post


Bashkpuntorė
****

Posti: Antarė
Postime: 47
Antari Nr: 468
Bashkangjitur: 17.01.2006



Lexova shumicen prej qendrimeve tuaja.
Pata fatin qe te jem ne konferencen per shtyp te z. Ahtisaari meqe arrita te marr akreditimin per ta percjelle kete konference. Po ashtu, secili ka mundur te percjelle kete konference, meqe ajo u transmetua drejteperdrejt nga shume radio e televizione.
Ahtisaari ishte i qarte: propozimin per statusin do ta beje publik ne mars, kur pakon t'ia dorezoje Keshillit te Sigurimit. Ne fakt, dush i ftoht per ne duhet konsideruar disa kompetenca shtese qe kane komunat me shumice serbe, por eshte mese e sigurt se sovraniteti mbi Kosoven i eshte hjekur serbise.
Mendoj se vetem naivet nuk do ta kene kuptuar (apo behen se nuk kuptojne) se ajo qe eshte servuar ne pako i referohet organizimit shteteror.
PMEmail PosterUsers Website
Top
vedat.xh
Postuar nė: 03.02.2007, 21:13
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 74
Antari Nr: 5270
Bashkangjitur: 16.01.2007



 Citim (BESI_dr @ 03.02.2007, 11:07)
Lexova shumicen prej qendrimeve tuaja.
Pata fatin qe te jem ne konferencen per shtyp te z. Ahtisaari meqe arrita te marr akreditimin per ta percjelle kete konference. Po ashtu, secili ka mundur te percjelle kete konference, meqe ajo u transmetua drejteperdrejt nga shume radio e televizione.
Ahtisaari ishte i qarte: propozimin per statusin do ta beje publik ne mars, kur pakon t'ia dorezoje Keshillit te Sigurimit. Ne fakt, dush i ftoht per ne duhet konsideruar disa kompetenca shtese qe kane komunat me shumice serbe, por eshte mese e sigurt se sovraniteti mbi Kosoven i eshte hjekur serbise.
Mendoj se vetem naivet nuk do ta kene kuptuar (apo behen se nuk kuptojne) se ajo qe eshte servuar ne pako i referohet organizimit shteteror.


Pakoja e Ahtisaarit erdhi. Ajo planifikon njė Kosovė tė re me robėri tė re. Pakoja e Ahtisaarit mohon vullnetin politik tė popullit tė Kosovės. Ajo e sheh Kosovėn si shoqėri multietnike, e jo shtet. Ajo e ndan Kosovėn nė dy entitete. Njėri ėshtė entiteti i shqiptarėve i cili do tė qeveriset nga Misioni i BE-sė. Tjetri ėshtė ai i serbėve, i cili do tė qeveriset drejtpėrdrejt nga Serbia.

Kosova nuk do tė ketė ushtri. Kosova nuk do tė ketė ministri tė mbrojtjes. Pra, Kosovėn nuk do ta mbronė askush. Serbisė i lejohet ta kėrcėnojė Kosovėn me 100 mijė ushtarė. Kosovės nuk i lejohet ushtria ta mbrojė popullin e saj. Kosova nuk do tė ketė ulėse nė OKB. Kosova nuk do tė ketė ministri tė punėve tė jashtme. Pra Kosovės nuk lejohet t’i dėgjohet zėri nė arenėn ndėrkombėtare. Pėrderisa Serbisė i lejohet ta flet gėnjeshtrėn pėr Kosovėn, Kosovės nuk i lejohet ta thotė tė vėrtetėn pėr vete.

Trashėgimi kulturore konsiderohet vetėm ajo fetare ortodokse e cila dashakeqėsisht ėshtė definuar si ‘serbe’. Pakoja parasheh themelimin e 45 zonave tė veēanta qindrahektarėshe.
Tė ngritemi
kundėr Grupit Negociator dhe negociatave me Serbinė.
kundėr pakos sė Ahtisaarit dhe Ahtisaarit
kundėr entitetit territorial serb dhe Misionit Civil Ndėrkombėtar
Tė ngritemi pėr vetėvendosje
Tė dalim nė rrugė kundėr sė keqes qė po i pėrgatitet Kosovės
Nė rrugė drejt vetėvendosjes dhe deri nė vetėvendosje

Tė ngritemi me 10 shkurt nė ora dy pasdite nga Lėvizja VETĖVENDOSJE!, nė Qytetthin Pejton nė Prishtinė.

Sa i perket Sovranitetit te Serbise mbi Kosoven, nuk mund te thuash se e kane pezulluar, per shkak se kjo ēeshtje ende eshte diskutabile mes bashkesise nderkombetare e cila ka per qellim rez. 1244, (siē dihet rez. 1244 e garanton sovranitetin e Serbise mbi Kosoven, si dhe e nxit restaurimin faktitk te tij), ju e dini dhe e pakseni kuptuar qarte se Kosova do te kete komuna me shumice Serbe, do t'i kete 45 zona te veēanta me qindra mijera hektare, me thuja valle te duhet keshtu Sovraniteti?, me thuja me qka do te mund ta mbrosh sovranitetin? (siē dihet Sovraniteti ruhet vetem me ushtri) ne perveē qe nuk kemi ushtri, edhe te vetmin organizim ushtarak qe e kemi pasur deri me tani TMK-ne duan te na e shkaterrojne, psh: ne rajonin e prizerenit, disa nga kazermat e TMK-se te cilat kan qen te emeruara me merat e deshmoreve te rene per liri, perveq qe i kane mbyllur kazermat, ata bustet e deshmoreve i kane mbledhur e mbyllur ne nje zyre ne Prizeren, te duket kjo Pavaresi?
E gjithe TMK-ja do te shperbehet, per shkak se duan ta shkaterrojne organizimin ushtarak ne te cilin ekziston e gjalle ndejnja kombetare...!
Kosova do te jete shume-etnike, flamuri i saj do te jete shume-etnik (lara-lara) valle deshmoret, luftuan per flamur me lara, apo per flamurin kuq e zi me Shqipe ne mes.....!!!
Por e shoh se ju fatkeqesisht ndoshta edhe mund te jnei vete naiv, ose naivitetin e keni te sponzoruar, per shkak se te pranosh sot qe te krijohen komunat e reja me shumice serbe, para berjes se Kosoves shtet i pavarur dhe sovran, eshte te pranosh qe t'ia falesh territorin serbise, te pranosh pakon e Ahtisaarit, nenkupton ta pranosh Serbine brenda Kosoves....!!!
Prandaj zgjohu, HAJDE NE DEMONSTRATE - MOS PRIT ME GJATE!!!!


----------------------------------------
JO NEGOCIATA
VETĖVENDOSJE!
PMUsers Website
Top
BESI_dr
Postuar nė: 03.02.2007, 22:00
Quote Post


Bashkpuntorė
****

Posti: Antarė
Postime: 47
Antari Nr: 468
Bashkangjitur: 17.01.2006



vedat.xh,
Injoranca, apo me mire te them mosdija, Juaj tregohet ne kete qe keni thene: "Sovraniteti ruhet vetem me ushtri. Ne perveē qe nuk kemi ushtri, edhe te vetmin organizim ushtarak qe e kemi pasur deri me tani TMK-ne duan te na e shkaterrojne".
Po lexuat Pakon do te shihni se aty thuhet se duhet krijuar ushtrine, sado simbolik qe eshte ky numer. Pos kesaj, mos harroni forcen nderkombetare prezente ne Kosove. Fundja, nese sovranitetin do ta ruanin ushtrite e vendeve te vogla, po e zeme te rajonit, cila do ta mbronte sovranitetin nga forca e NATO-s?

Por desha te them se nuk mund te ma mbushni mendjen ju te Vetevendosje!-s, sic nuk keni mundur te mbushni mendjen e qytetareve me kopallat tuaja.
Une asnjehere nuk e kam lavderuar punen e Grupit te Unitetit sepse ka vend per kritika, por as puna e juaj shkaterruese dhe rrenuese nuk eshte per lavd. Une s'mund te ju kuptoj me te vertete.
Sido qe te jete eshte e rruges te mbahet qetesia dhe te besojme ne nje rruge e cila po na qon drejt nje qellimi-PAVARESISE. Ju interpretojeni si te doni kete proces.
PMEmail PosterUsers Website
Top
blerim fjokshi
Postuar nė: 04.02.2007, 00:22
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 90
Antari Nr: 5464
Bashkangjitur: 26.01.2007



o shqiptar te mjer... Une pjestar i ktij mjerimi dikur thoja luften vet duhet ta bejm pa amerik e pa nato, pikerisht per kete qe eshte duke ndodh sot. E ju "paqedashes" te nderuar qe thoni se luften na e fitoi Amerika dhe natoja "bujrum tash pakon prej amerikes dhe prej natos. Pse, cfar paskeni prit ne pakon e Ahtisarit, bile na ka pru ma shum se qe meritojm. Per mendimin tim na duhet edhe nji millosh me na shkund mir e me na e cit gjumin. ALBIN VEQ PERPARA O BURR, ANI SE NUK TE SHOHIN SHQIPTARET T'SHEH ZOTI!!!!!


----------------------------------------
ME ĒFAR TĖ MBUREM QĖ JAM SHQIPTAR!!!
PM
Top

Topic Options Faqe: (3) [1] 2 3  Reply to this topicStart new topicStart Poll

 

Postimet janė nė pronėsi tė vet postuesve, redaksia jonė nuk mer asnjė pėrgjegjėsi per permbajtjen e tyre!

© 2004-2017 Studentet.info™ | Kopjimi ėshtė i lejuar nėse theksohet burimi | Developed by: Just5 Studio