Studentet.info
 Kėrko      Antarėt      Aktivitet



  Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Pse e mbyt fėmijėn tėnd? ( Abortimi ), Abortimi!
Argument
Postuar nė: 03.02.2007, 11:26
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 2265
Antari Nr: 4920
Bashkangjitur: 27.12.2006



Abortet shėnojnė shifra marramendėse edhe nė Kosovė. Nė bazė tė statistikave qė ka publikuar Ministria e Shėrbimeve Publike vėrehet se numri i aborteve pėr vitin 2005 ka qenė 2002 raste, ku numri mė i madh sipas grupmoshave ėshtė prej moshės 20-29 vjeēare. Vetėm nė komunėn e Prishtinės janė kryer 1053 aborte, (nė 14 raste kanė abortuar vajzat e moshės 15-vjeēare).

Dėgjojmė “arsye” tė ndryshme pėr abortet nė ditėt e sotme, si: shtatzėnitė qė rezultojnė prej marrėdhėnieve jashtėmartesore, prej dhunimeve, shtatzėni tė paplanifikuara nga bashkėshortėt, pritja e foshnjės sė gjinisė sė “gabuar”,… etj.
Vallė, nėnė, si mund ta mbytėsh fėmijėn tėnd? Vetėm pse ke fėmijė shumė dhe frikohesh se si do t’i sigurosh strehim, ushqim, veshmbajthje, shkollim, …? Por, a nuk e kupton ajetin nė Kur’an ku Allahu thotė: “…Nuk ka asnjė gjallesė nė tokė qė Allahu tė mos ia ketė garantuar furnizimin e saj…” (Hudė: 6)

Apo, ndoshta e mbyt vetėm pse tė thotė ndonjė mjek se: fėmija mund tė tė lind me tė meta? A nuk ke dėgjuar pėr raste tė shumta kur mjeku ka konstatuar se fėmija nuk po zhvillohet mirė dhe mund tė lind me ndonjė tė metė, ndėrsa fėmija ka lindur pa asnjė tė metė?
A kaq nėnė e pamėshirshme je dhe e mbyt fėmijėn i cili zhvillohet nė barkun tėnd, ndėrsa atij fėmije qė tė ka lindur pa tė meta i ofron dashuri?!
Po sikur fėmija tjetėr (i pa tė meta) ta kuptonte abortin do tė frikohej nga ti, sepse do tė mendonte: ‘sikur edhe unė tė kisha ndonjė tė metė, nėna do tė mė mbyste, nuk do tė mė lejonte qė tė dalė nė kėtė botė ashtu siē ka vepruar me motrėn ose vėllain tim para meje’.

I thua vetes muslimane, dhe nuk je nė gjendje tė pajtohesh me caktimin e Allahut, tė durosh pėr hir tė Allahut dhe ta lindėsh atė fėmijė e ta duash sikurse fėmijėt e tu tė tjerė qė i do.
Mos ia moho tė drejtėn tė jetojė, pavarėsisht se mund ta lindėsh fėmijėn me ndonjė tė metė, (plus kėsaj nuk je e sigurt 100% se ka pėr tė lindur kėshtu, sepse nė shumė raste mjekėt nė konstatimet e tyre kanė dėshtuar).
Gjithashtu, kemi raste kur nėnat kanė abortuar shkaku i gjinisė. (Njė nėnė e kishte pyetur mjekun se ēfarė gjinie ka fėmija, dhe pasi ajo kishte dėshiruar qė tė lindte djalė dhe mjeku i kishte thėnė se ėshtė vajzė ajo e kishte abortuar, por kur e kanė nxjerrur nga barku e kanė parė qė fėmija ka qenė djalė… Pse nuk marrim mėsim nga kėto raste?!)

Motra, sigurisht qė keni gabuar me abort, por ja qė shejtani iu ka mashtruar, keni qenė tė hutuara, por tani do tė kthjelloheni apo jo, nuk do ta pėrsėrisni kėtė gabim mė kurrė, ndėrsa pėr mėkatin qė keni bėrė: “…pendohuni tek Allahu me njė pendim tė sinqertė nė mėnyrė qė Zoti juaj t’i largojė prej jush tė kėqijat, e t’ju shpie nė xhennete…” (Et Tahrimė: 8)


----------------------------------------
www.teuhid.net
PMUsers Website
Top
Argument
Postuar nė: 03.02.2007, 11:29
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 2265
Antari Nr: 4920
Bashkangjitur: 27.12.2006



Aborti ėshtė vrasje !!


Pėrmes kėsaj dėshirojmė qė tė tėrheqim vėmendjen nė disa raste tė kėtij akti tė ndytė! Dikush do tė thotė se gruaja ka tė drejtė qė qė tė bėjė ēka tė dojė me vetveten. Ajo ndoshta ka tė drejtė me veten por jo edhe me tjerėt, sepse fėmijėt tanė nuk janė pronė e jona, por ata na janė dhėnė nė mbrojtje, qė Zoti ynė me ta tė na sprovojė se cili do tė veprojė nė mėnyrė mė tė mirė!

Aborti ėshtė vrasje. Edhe atė e tmerrshme! Mėnyra se si disa mjekė, nėse mund tė quhen tė atillė, e kryejnė nxjerrjen e dhunshme tė foshnjės, e kjo nuk ėshtė asgjė tjetėr pėrveēse vepėr kriminale e shkallės mė tė lartė! Ata me gėrshėrėt kirurgjik e coptojnė foshnjėn copė-copė, derisa nuk e mėnjanojnė ate nga mitra. Embrioni (fryti i formuar – fėmija) si edhe ēdo krijesė tjėtėr ka nerva dhe me vetė atė ai ndjen dhembje tė tmerrshme! Paramendoni qė juve dikush t’ua presė duart dhe kėmbėt!

Kurse Allahu i lartmadhėruar ka thėnė:”A nuk ju kemi krijuar juve nga njė lėng i dobėt? Dhe atė e vendosėm nė njė vend tė sigurtė. Pėr deri nė njė kohė tė caktuar..!” (Kuran: Murselat, 20-22)


Kjo don tė thotė se barku i nėnave tona ėshtė vend i sigurtė, zonė e mbrojtur dhe e ndaluar pėr njeriun qė ta dėmtojė kėtė siguri!

Kush mund tė merr guximin qė ta bėjė kėtė vepėr tė ndyer? Atė mundet vetėm ai i cili nuk i frigohet dėnimit tė Ditės sė Madhe! Ai i cili mendon se njė vepėr e tillė do tė ngelė e padėnuar!

“..cili mbyt njė njeri pa pasė mbytur ai dikė tjetėr dhe pa pasė bėrė ai ndonjė fesat nė tokė, ėshtė sikur ti ketė mbytė tė gjithė njerėzit nė tokė. E kush bėhet shkak qė dikush ngjallet (shpėton jetėn e tij) ėshtė sikur t’i ketė ngjallur tė gjithė njerėzit! (Kuran: Maide, 32)-

Fėmijėt janė dhunti e madhe nga Allahu.

Zoti ynė i Lartmadhėruar ka paraparė qė ti ngrejmė ato nga paaftėsia, ti mbrojmė, ti ushqejmė, ti veshim dhe ti mbathim derisa qė tė arrijnė fuqinė dhe aftėsinė. Dhe kjo pėr shumė shkaqe: qė tė krijohet lidhja e dashurisė dhe rrespektit, tė na falėnderojnė atėherė kur ne dobėsohemi dhe tė na kthejnė atė dashuri dhe rrespekt qė ua dhuruam.

Fėmija mund tė jetė rikthim nė njė jetė mė tė mirė pėr njė numėr tė madh njerėzish.

Nėse nėnat e tyre kanė njė jetė tė ērregulluar, ndoshta kujdesi pėr fėmijėn ua kthen rregullsinė nė jetė. Sa shumė nėna mu fėmijėt e tyre i kanė nxjerrur ato nga dėmet e narkomanisė, prostitucionit dhe alkoolizmit.

Pėr dashurinė e nėnės mundet tė shkruhen libra me vėllime voluminoze, ndėrsa shumė gra sot i ikin nėnėrisė nga frika se ajo do tua prish karierėn ose do tua dobėson gjendjen ekonomike. Dijeni se nėnėria ėshtė ndjenjė e lindur, dhe se ajo ėshtė njė nga urtėsitė e tė qenurit tė gruas nė kėtė botė. Ai i cili ikėn nga natyra e vet e lindur, nuk mund tė jetojė jetė tė lumtur. Dijeni pra se as gruaja e as burri nuk do ta gjejnė gėzimin e tyre duke bėrė vepra nga tė cilat do tė turpėroheshin bile edhe qentė!

Lejohet aborti vetem kur vihet ne rrezik jeta e nenes




----------------------------------------
www.teuhid.net
PMUsers Website
Top
Argument
Postuar nė: 03.02.2007, 11:31
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 2265
Antari Nr: 4920
Bashkangjitur: 27.12.2006



Ditari i njė foshnje tė palindur


3. TETOR



Sot fillon jeta ime. Prindėrit e mi kėtė ende nuk e dinė, mirėpo unė jam kėtu.

Do tė jem vajzė me flokė bjonde dhe sy tė kaltėrt. Tė gjitha formimet e mia janė tė gatshme, dihet bile edhe qė do tė jem e dobėt nė lule.



19. TETOR



Disa do tė thonė qė nuk jam personalitet i vėrtetė dhe qė ekziston vetėm nėna ime.

Mirėpo unė jam personalitet i vėrtetė sikurse grimcat e bukės janė ashtu si buka. Nėna ime ekziston, ekzistojė poashtu edhe unė.



23. TETOR



Tash po e hap gojėn; paramendoni vetėm, pėr njė vit unė do tė qeshem, e pastaj edhe do flas. E di cila do tė jetė fjala ime e parė: “nėnė”.






25. TETOR



Zemra ime sot filloi tė rrah. Prej kėtij momenti deri nė fund tė jetės sime do tė rrah pa u ndalur dhe pa pushuar. Dhe pas shumė vitesh kur tė lodhet atėherė do tė ndalet dhe unė do vdes.



2. NĖNTOR



Ēdo ditė nga pak rritem. Kėmbėt dhe duart e mia tashmė janė formuar. Mirėpo do tė zgjas derisa tė qėndrojė nė kėto kėmbė tė mia dhe me ndihmėn e nėnės tė fillojė tė eci. Dhe derisa tė mund tė mbledh lule dhe tė pėrqafojė babain tim.



12. NĖNTOR



Nė duart e mia formohen gishtėrinjtė. O sa janė tė vegjėl. Do tė mund ta ngrejė nėnėn time pėr flokė .



20. NĖNTOR



Porsa sot doktori i ka thėnė nėnės sime qė unė jetoj kėtu nėn zemrėn e saj. Oh sa e gėzuar duhet tė jetė tani. A je e lumtur nėnė???



25. NĖNTOR



Nėna dhe babai tani me siguri mendojnė se si tė mė emėrojnė. E ata aspak nuk e dinė qė unė jam njė vajzė e vogėl. Dėshirojė tė quhem Susi. Ah sa e madhe jamė bėrė.



10. DHJETOR



Flokėt e mia kanė filluar tė rriten. Janė aq tė butė dhe tė lėmuar, tepėr tė bukur. A thua vallė edhe nėna ime i ka kėsi flokė?



13. DHJETOR



Sė shpejti do tė mund tė shoh, tash ėshtė errėsirė kudo rreth meje. Kur nėna tė mė sjellė nė jetė, vetė do tė mund ta shoh dritėn e diellit dhe lulet. Por mė sė shumti dėshirojė ta shoh nėnėn time. Si dukesh vallė, nėnė???



24. DHJETOR



A dėshiron nėna tė i dėgjojė rrahjet e zemrės sime? Shumė fėmijė lindin tė sėmurė, por zemra ime ėshtė aq e fortė dhe e shėndoshė. Rreh aq barabartė: bum – bum, bum – bum. Nėnė ti do tė kesh njė vajzė tė shėndoshė.



28. DHJETOR



Nėna ime mė ka mbytur !!! (ABORTUS)



----------------------------------------
www.teuhid.net
PMUsers Website
Top
TetovaLovER
Postuar nė: 03.02.2007, 11:33
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 180
Antari Nr: 5596
Bashkangjitur: 02.02.2007



@ Argumenti citat : "Lejohet aborti vetem kur vihet ne rrezik jeta e nenes "
Per mentalitetin tone a nuk vihet ne Rrezik jeta e nje vajze e cil ngel shtatzane ne shpi te babes??? Sipas teje ne kete rast a eshte i lejuar Aborti ??
PM
Top
Argument
Postuar nė: 03.02.2007, 12:14
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 2265
Antari Nr: 4920
Bashkangjitur: 27.12.2006



 Citim (TetovaLovER @ 03.02.2007, 11:33)
@ Argumenti citat : "Lejohet aborti vetem kur vihet ne rrezik jeta e nenes "
Per mentalitetin tone a nuk vihet ne Rrezik jeta e nje vajze e cil ngel shtatzane ne shpi te babes??? Sipas teje ne kete rast a eshte i lejuar Aborti ??

O vėlla, unė tė solla vetėm njė argument tė cilin e lejojnė Dijetarėt Islam, shembull:

Nėse vajza ka problem me shtatzaninė e saj dhe pėr tė mos bėhet mė keē pėr jeten e saj patjetėr e ka tė nxjer fėmijen, atėherė lejohet.


----------------------------------------
www.teuhid.net
PMUsers Website
Top
TetovaLovER
Postuar nė: 03.02.2007, 12:21
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 180
Antari Nr: 5596
Bashkangjitur: 02.02.2007



Hehehehehe!!!!
Aq e ke ti! Paske harruar qe te thuash se :Pikesepari feja e ndalon qe femra te kete mardhenie sexuale perpara martese,e kshtu qe ska se si me mbet shtazene ne shpi te babes! Po nejse u kuptua se ti paske detyre nga dikush tjeter qe te mbushesh faqet e forumeve shqiptare me tema te ndryshme fetare qe i kopjon nga faqet tjera ne internet!!! Pse nuk e shkruan vetem adresen r faqes nga i kopjon keto Shkrime,dhe kshtuqe ske cka te lodhesh aq shum me "COPY-PASTE"!!!
PM
Top
fato1
Postuar nė: 19.03.2007, 13:58
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 5435
Antari Nr: 5088
Bashkangjitur: 04.01.2007



Inshalla zoti i ndihmon motrat tona te mos vin deri ne ket gjendje Zoti ju ndihmoft
PM
Top
Ebu_Ubejde
Postuar nė: 06.12.2007, 17:18
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 84
Antari Nr: 11771
Bashkangjitur: 05.12.2007



Abort ėshtė dalja e embrionit nga mitra e femrės para se ai tė mund tė jetojė vetvetiu d.m.th. para se tė arrijė 6 muaj qė nga data e ngjizjes ose para se ta arrijė peshėn 0.5 kg. Ose ndryshe disa e quajnė abortin si mbytje e foshnjės para se tė lindė.

Aborti mund tė jetė spontan dhe artificial.
- Aborti spontan ėshtė tė dalurit e embrionit nga mitra e nėnės nė mėnyrė tė natyrshme pa ndikim tė jashtėm tė ēfarėdo forme tė ndikimit. Si p.sh. i ashtuquajturi aborti i harruar. Ky ndodh qė foshnja tė mos zhvillohet fare pasi tė ketė ndodhur ngjizja dhe tė zhduket me gjakderdhje. Pastaj aborti si shkak i frikės, apo lodhjes etj.

- Aborti artificial mund tė jetė terapeutik dhe kriminal.

Aborti terapeutik ėshtė aborti artificial qė bėhet pėr motive shėndetėsore qoftė tė nėnės apo tė fėmijės. Kurse aborti kriminal ėshtė aborti artificial, qė nuk ėshtė spontan apo artificial terapeutik. Pra, abort kriminal ėshtė ēdo lloj aborti qė bėhet me ndikim tė jashtėm pėr motive tė tjera, qė s'kanė tė bėjnė me shėndetin e nėnės apo tė foshnjės.

Lloji i abortit, i cilin hyn nė debat dhe ndahen mendime lidhur me faktin nėse duhet apo jo tė legalizohet ėshtė aborti artificial kriminal. Sa i pėrket abortit spontan, askush nuk bėn fjalė pėr tė, pasi qė ai ndodh nga jo vullneti i njeriut dhe si i tillė nuk mund tė hyjė nė debatin e tė lejuarės dhe tė ndaluarės, humanes dhe johumanes etj. Andaj edhe unė nė kėtė punim do tė zgjerohem mė tepėr nė kėtė lloj aborti, kurse pėr abortin terapeutik do tė ndaj njė paragraf dhe tė shohim se me ēfarė kushtesh mund tė lejohet.

Motivet e pėrgjithshme tė abortit artificial

- motive medicinale si shkak i rrezikimit tė jetės sė nėnės

- motive tė gjendjes shėndetėsore tė frytit si pėrcjellje e ndonjė sėmundjeje trashėguese ose tjetėr.

- motive shoqėrore pėr tė mbuluar turpin e marrėdhėnieve seksuale ilegale

- motive sociale, duke u frikėsuar se shtimi i njė anėtari tė ri nė familje shkakton pamundėsi pėr pėrkujdesje financiare

- motivi i planifikimit familjar, duke pėrcaktuar numrin e dėshiruar tė anėtarėve tė familjes etj.

Pėr tė arritur deri te ndonjė pėrfundim i arsyeshėm, kėsaj teme, ashtu sikundėrse edhe shumė tė tjerave, duhet qasur nga aspekti fetar islam, nga aspekti shėndetėsor si dhe nga ai social.


Pse duhet tė shikohet qėndrimi islam

nė lidhje me abortin?


Feja Islame si fe e vėrtetė dhe e shpallur prej Allahut, Krijuesit tė gjithėsisė, pėrveē anės sė besimit dhe adhurimit, pėrmban nė vetvete edhe anėn ligjore, me anė tė sė cilės Ligjvėnėsi i Madhėruar ka rregulluar anėn juridike tė jetės sė njeriut besimtar. E sidomos nė ato ēėshtje, pėr tė cilat mendja e shkurtėr dhe e kufizuar e njeriut ėshtė e paaftė tė vendosė rregull tė qėndrueshėm, tė drejtė dhe gjithėpėrfshirės. Kėshtu qė, sistemin ligjor islam e gjejmė modelin e parė legjislativ, prej tė cilit u shėrbyen ligjvėnėsit nė tokė.

Se sa korrekte dhe aktuale janė mėsimet kur’anore, kėtė e tregojnė dėshmitė e shumta dhe tė shpeshta tė shumė e shumė shkencėtarėve qė me mund e sakrificė tė vetėmohueshme, angazhohen tėrė jetėn e tyre pėr tė zbuluar diē nga shkenca bashkėkohore, dhe nė fund e gjejnė se ai studim i tyre ėshtė pėrmendur qysh para 14 shekujve nė fjalėn hyjnore tė Allahut, nė Kur’an. Siē ėshtė rasti i shkencėtarit tė madh nė lėmin e anatomisė dhe embriologjisė, Keith L. Moore, profesor nė Universitetin e Torontos nė Kanada, i cili pas njė studimi tė gjatė nė etapat e krijimit tė njeriut nė mitėr, erdhi nė pėrfundim se kjo gjė nė mėnyrė tė detalizuar ishte pėrmendur nė Kur’an para 1400 viteve. Gjė kjo, qė e shpiu ta pranojė Islamin dhe shkroi njė libėr, ku bėri krahasim mes mėsimeve islame (Kur’anit dhe Sunnetit) dhe shkencės bashkėkohore me titull: “The Developing Human, clinicially oriented embriology”, i cili u pėrkthye nė mė shumė se tetė gjuhė tė botės.

Rasti tjetėr ėshtė i shkencėtarit tjetėr amerikan, Marshall Xhonson, pėrgjegjės i katedrės sė anatomisė tė Universitetit “Tomas Xheferson” nė Filadelfia tė SHBA-ve. Shkencėtari Xheferson u befasua se si Muhamedi, paqja dhe bekimi i Allahut qoftė mbi tė!, kishte mundur qė nė Mesjetė tė bėnte njė zbulim tė tillė, pra etapat e zhvillimit tė embrionit. Pas meditimit erdhi nė pėrfundim se Muhamedi, salallahu alejhi ue selem, nuk ka pasur kushte tė dijė nė atė kohė pėr kėtė gjė dhe u bind se kjo ėshtė fjalė e Zotit, Krijuesit tė embrionit, dhe pėrqafoi Islamin. Pėr mė gjerėsisht shiko librin “Mrekullitė shkencore nė Kur’an” tė autorit Abdulmexhid Zendani.

Nuk ėshtė ēudi pėr kėso lloj rastesh, sepse Allahu i Madhėrishėm ka treguar nė Kur’an dhe ka thėnė: “E atyre qė u ėshtė dhėnė dije, atė qė tė ėshtė shpallur nga Zoti yt e kuptojnė se vetėm ajo ėshtė e vėrtetė dhe udhėzon nė rrugėn e tė Gjithėfuqishmit dhe tė Lavdėruarit.” (es-Sebee, 6)

Tė debatosh rreth njė ēėshtjeje nėse duhet tė lejohet apo jo, patjetėr duhet tė studiohen rrethanat e asaj ēėshtjeje si dhe duhet tė ketė ndonjė bazė mbi tė cilėn mund tė mbėshtetemi eventualisht, pėr tė qenė sa mė korrekt dhe sa mė tė drejtė, qė pėrfundimi mos tė rezultojė me humbjen e tė drejtės sė dikujt me arsyetim tė respektimit tė dėshirės sė dikujt tjetėr. Nė situata tė kėtilla, logjika e njeriut, krahas trajtimit tė saj si e pastėr dhe e shėndoshė, nuk ėshtė nė gjendje tė arrijė deri te njė vendim i drejtė, qė pėr kohėra tė gjata dhe interesa gjithėpėrfshirėse tė ketė vitalitetin e drejtėsisė dhe tė mbrojtjes sė tė drejtave tė krijesave, madje edhe tė njeriut. Andaj duhet patjetėr tė shkohet nė atė, qė e thotė burimi hyjnor e qė nė kėtė rast do t’i ishim qasur nė mėnyrė direkte nė udhėzimet islame, duke e pasur parasysh origjinalitetin e kėsaj feje. Atė qė e ka zgjedhur Krijuesi Absolut, ėshtė e drejtė dhe u pėrgjigjet nevojave tė tė gjitha kohėrave. Allahu nė Kur’an thotė: “Ty Muhamed tė dėrguam mėshirė pėr tė gjitha botėt.” (el Enbijaė, 107)

Kjo ēėshtje do tė duhej tė ishte tabu, kur dihen fakte tė shumta historike, qė rezultojnė nė vėrtetėsinė e Kur'anit. Njeriu nuk do tė dinte as tė fliste dhe as tė dallonte tė mirėn nga e keqja, po tė mos ishin mėsimet qiellore nga Krijuesi i njeriut. Me pėrgjegjėsi mund ta themi se trajtimi i gjėrave qysh nė fillim, nėse do tė ndodhte nga vetė njeriu, vėshtirė se mund tė ishte real dhe i qėndrueshėm, kur dihet se ai mund tė jetė i prirė nga epshi, egoja, tekat etj. Pėrderisa popujt e hershėm kanė jetuar atėherė kur i kanė pasuar tė dėrguarit e Allahut respektivisht mėsimet e Allahut dhe kanė humbur e janė shkatėrruar, atėherė kur i kanė kundėrshtuar ata dhe mėsimet qiellore, ėshtė tejet me interes pėr mbarė njerėzimin, e tė mos flasim pėr vetė myslimanėt, qė tė jenė shumė vigjilent nė pėrcjelljen e mėsimeve islame pėrkitazi me ēėshtjet qė mund tė bėhen dukuri e keqe nė shoqėri dhe tė goditemi pastaj me dėnimin apo dėnimet e Allahut dhe tė bėhemi tė barabartė me popujt e zhdukur.

"A mund tė zhdukemi edhe ne, kur nė mesin tonė ka njerėz tė mirė? – e pyeti tė Dėrguarin bashkėshortja e tij, Zejneb bint el Xhahsh.

Po, kur pėrhapet e keqja – u pėrgjigj Muhammedi alejhis-selam." (Shėnojnė, Buhariu, Muslimi dhe tė tjerė)

Andaj nė temėn qė po zbėrthejmė duhet patjetėr tė konsultohet mendimi dhe qėndrimi i Islamit ndaj abortit nėse dėshirojmė tė vijmė deri te njė pėrfundim i shėndoshė dhe i dobishėm pėr gjithė njerėzimin.


Qėndrimi i Islamit ndaj abortit


Aborti sipas Sheriatit islam ėshtė i ndaluar nė tė gjitha fazat e embrionit duke filluar me ngjizjen e spermės sė mashkullit nė vezoren e femrės e deri nė lindje. Allahu thotė: “Dhe mos i mbytni qeniet tė cilat i ka ndaluar Allahu, pėrveē me arsye tė drejtė”. Mirėpo kjo ndalesė fuqizohet edhe mė tepėr, kur embrioni i kalon 40 ditė, qė me kėtė rast bėhet formėsimi i foshnjės. Ndėrsa ndalohet rreptėsisht, atėherė kur ai i kalon 120 ditė, kur i vjen shpirti dhe vėrehet i gjallė nė mitėr. Nė kėtė rast abortimi i tij nė Islam konsiderohet krim ndaj njerėzimit.

Embrioni nė Islam i gėzon tė drejtat e foshnjės sė lindur.

- Sė pari nėse fryti i ka kaluar 120 ditė, pra i ka ardhur shpirti, ai do tė ringjallet nė Ahiret, pa marrė parasysh se do tė lindet i gjallė apo i vdekur. Do tė nxirret me abort apo do tė lindet normal. I mbyturi apo i abortuari, do t’i kėrkojė llogari kriminelėve, qė nuk i dhanė mundėsinė tė jetojė, pra e mbytėn.

- Nėse vdes trashėgim-lėnėsi p.sh. babai, nuk shpėrndahet trashėgimia deri sa tė lind edhe ai qė ėshtė nė mitėr si trashėgimtar i mundshėm nga pasuria e lėnė.

- Nuk lejohet qė nėna shtatzėnė tė martohet nė rast tė shkurorėzimit apo vdekjes sė bashkėshortit, gjegjėsisht babait, deri sa tė lindė atė qė e ka barrė.

- Nėse shtatzėnėsia vjen si rezultat i imoralitetit, nuk lejohet nė Sheriatin Islam tė ekzekutohet dėnimi i kurvėrisė mbi femrėn me barrė, deri sa tė lindė foshnja, pastaj tė pėrfundojė edhe gjidhėnia. E gjithė kjo vetėm e vetėm pėr ta shpėtuar jetėn e foshnjės.

- Femrės shtatzėnė, nė Islam i lejohet tė mos agjėrojė nė ramazan, ndonėse agjėrimi i ramazanit ėshtė obligim i fortė pėr myslimanėt, nėse rrezikohet shėndeti i foshnjės nė embrion.

Nė tė gjitha kėto raste, nuk lejohet qė tė abortohet fėmija pėr hir tė obligimeve ndaj Allahut, andaj vallė si tė lejohet aborti pėr hire tė “dėshirave” tė krijesave!?

Abortuesi, mjeku apo kushdo qoftė, i foshnjės, qė ka kaluar 120 ditė, dėnohet me tė njėjtin dėnim sikur tė kishte kryer krim ndaj foshnjės sė lindur. Shumė dijetarė islamė kėtė dėnim e shohin edhe pėr atė qė aborton foshnjėn qė ka kaluar vetėm 40 ditė.

Tė ndalemi pak te fjala e Allahut, subhanehu ve teala, ku thotė: "Vetėm i Allahut ėshtė pushteti i qiejve e i tokės. Ai krijon ēka tė dojė. Ai i falė vetėm femra atij qė do, e i falė vetėm meshkuj atij qė do. Ose u falė ēift, meshkuj e femra, por atė qė do e lė pa fėmijė (steril). Ai ėshtė i Dijshėm, i Fuqishėm." (esh-Shura, 49 dhe 50.

Nga kjo duhet tė jemi tė sigurt se fillimi i formimit tė embrionit nuk varet nga ne. Sa e sa njerėz shpenzojnė kohė e mjete tė mėdha materiale pėr tė arritur shtatzėnėsi. Por kjo nuk varet nga vetė njeriu. Andaj si i jep guxim njeriu vetes qė tė luaj me atė qė Allahu i Madhėrishėm e ka vendosur nė mitėr? A nuk frikėsohet njeriu se mund tė sprovohet pastaj me pėrbuzje nga Allahu?




Aborti nė aspektin sociologjik


Tė lejohet apo jo aborti ėshtė njė temė sa interesante po aq edhe joreale. Kjo do tė thotė tė legalizohet apo jo krimi nė embrion ose mė mirė tė themi, krimi mbi fėmijėt e sė nesėrmes sė afėrt gjegjėsisht krimi mbi njė pjesė tė sė ardhmes sė njė populli.

T’i thuhet po abortit vetvetiu shtrohet pyetja tjetėr, fėmija i lindur me tė meta fizike etj., pėr tė cilin duhet shpenzuar shumė nga pasuria, vetėm e vetėm qė ta shpėtojmė nga vdekja e shpeshherė me aspak optimizėm pėr shėrimin e tij dhe mbi tė gjitha i padėshirueshėm pėr familjen nė atė gjendje. Shtrohet pyetja, pse nė kėtė rast tė mos shkohet me “zgjidhjen” e lirė nė kosto, dalje nga telashet e jetės dhe tė mbytet fėmija i tillė?! A nuk ėshtė vendosje e lirė nė kėtė rast, qė prindėrit tė rehatohen nga ky fėmijė dhe ta largojnė nga jeta?

Besoj se ėshtė e qartė dhe mjaft e kapshme qė dallimi i kėtij fėmije dhe embrionit tė shėndoshė, i cili pas pak muajve mund tė jetė njė dritė e mirė, qė mund ta gėzonte tė drejtėn e tij pėr tė jetuar. Nėse pėr embrionin mund tė themi se ai ende nuk ėshtė i gjallė dhe nuk di, atėherė edhe foshnja ėshtė e tillė.

Pejgamberi paqja dhe bekimi i Allahut qoftė mbi tė, ka thėnė: “Tė thyhet ashti i njeriut tė vdekur ėshtė sikur t’ia thyesh atė kur ai ėshtė gjallė” Kjo ėshtė me tė vdekurin, i cili nuk mund tė kthehet mė nė kėtė jetė, nė Dynja. E ēfarė ėshtė qėndrimi njerėzor me atė, i cili do tė lindet dhe do tė vijė nė jetė?!

Arsyeja e lirisė demokratike se njeriu mund tė veprojė dhe tė shprehet i lirė, nuk guxon t’i shkelė normat e arsyes dhe ta legjitimojė krimin nė fėmijė.

Aborti sot mbyt mė shumė se 102 000 (njėqind e dymijė) foshnje nė Kanada brenda njė viti. Kurse nė SHBA i mbyt 1.5 milion foshnje nė vit.

Nėse shtrohet pyetja a mė mirė ėshtė tė bėhet abortimi i foshnjave tė paplanifikuara apo tė linden e pastaj tė braktisen nėpėr kontinierė e tė mbeten pa pėrkujdesje familjare e tė pėrfundojnė si tė vdekur apo si fėmijė tė paidentifikuar?

Ne themi se tė dy kėto opsione janė tė papranuara, dhe si tė tilla, njėra nuk mund ta justifikojė tjetrėn. Pra, braktisja e foshnjės sė posalindur nuk e arsyeton mbytjen e saj nė barkun e nėnės. Por institucionet shtetėrore mund tė marrin masat e duhura nė parandalimin e kėtyre krimeve duke sanksionuar dhe duke ndaluar me ligj marrėdhėniet seksuale joligjore. Nė kėtė mėnyrė do tė parandalohej aborti kriminal, braktisja e foshnjave tė gjalla si dhe kurvėria, njė krim tjetėr, edhe pse nuk rezultojnė pasoja tė menjėhershme. Pra do tė parandaloheshin sėmundje tė shumta qė vijnė nga kjo vijė tepėr negative pėr shoqėrinė, qė pėrfundon me virusin HIV pozitiv. Pra, liria e abortit ēon deri te legalizimi i prostitucionit dhe kurvėrisė, ndėrsa kėto tė fundit sjellin fatkeqėsitė shėndetėsore qė janė rrezik pastaj edhe pėr pjesėn e pastėr dhe tė moralshme tė shoqėrisė.

Aborti zbeh marrėdhėniet bashkėshortore dhe e humb seriozitetin e jetės, pasi qė martesa ėshtė rrugė e krijimit tė familjes e jo tė zhdukjes sė anėtarit tė ri. Ēfarė privilegji do tė kishte fėmija i parė, i dytė... kundėr tė pestit qė nuk dėshiron ta lejosh tė vijė nė jetė. E nėse aborti duhet tė bėhet si rezultat i shtatzėnisė nga kontakti jo legjitim, ky abort trumbeton kundėr “dashurisė” qė njėri-tjetrit i shkaktuan dhembje shpirtėrore dhe fizike nė kėtė botė, e ēfarė pret pėr daljen nesėr para Allahut?

Aborti ka bėrė tė mundur qė nė disa shtete tė Azisė sė Largėt tė hahet gjegjėsisht dhe tė shitet mishi i njeriut.

Me keqardhje sot i shohim se si njerėzit tregtojnė me ēėshtjen e abortimit si njė tregti e pėrparuar, e mbuluar me gjoja arsyetime legjitime nėn motot e “lirisė sė vendosjes”, “tė drejtat e femrės” etj. nė disfavor tė sė drejtės sė embrionit-foshnjės pėr jetė. Duhet tė kemi kujdes nga thirrjet e ndryshme qėllimkėqija nė nivel kombėtar e botėror pėr “planifikim familjar”, “e drejta e lindjes”, “lindjet e shėndosha” etj. Sepse tė gjitha kėto thirrje mbajnė nė brendinė e tyre abortin e legjitimuar.


Pėrjashtimet pėr abortin artificial terapeutik


Foshnjės i vjen shpirti pasi ka kaluar 120 ditė nė barkun e nėnės, siē e pėrmendėm mė lart.

Qeveria e Arabisė Saudite, duke u mbėshtetur nė vendimin e Komisionit tė Pėrhershėm pėr Hulumtime dhe Vendime tė Sheriatit, tė cilin e pėrbėn njė numėr i konsiderueshėm i dijetarėve mė eminentė islamė, vendosi si vijon:

1. Nėse embrioni i ka kaluar 40 ditė duke mos i arritur 120 ditė, nuk lejohet abortimi, pėrveē nė dy raste:

a) nėse tė vazhduarit e shtatzėnisė i shkakton nėnės sėmundje tė papėrballueshme, ose do tė mbetet me dhembje edhe pas lindjes;

b) nėse vėrtetohet se foshnja do tė lindė me tė meta fizike apo psikike, duke mos pasur shpresė nė shėrimin e saj pas lindjes.

2. Nėse embrioni i ka kaluar 120 ditė, ndalohet rreptėsishtė abortimi i foshnjės, pėrveē rastit kur vihet nė pikėpyetje jeta e nėnės. Nėse nėna ka mundėsi tė mbetet e gjallė nuk lejohet abortimi, e nėse ėshtė e sigurt qė me vazhdimin e shtatzėnisė nėna do tė vdesė, lejohet qė tė ndodh abortimi, pėr tė shpėtuar njėrėn jetė.

3. Ndalohet rreptėsishtė qė mjeku tė kryejė abort, nėse nuk ekziston ndonjėra prej kėtyre arsyeve. Aborti pėr foshnjėn qė ka kaluar 40 ditė nė embrion nuk guxon tė kryhet, pėrveē nė ndonjė spital shtetėror, pasi pėr kėtė tė jetė marrė vendim nga komisioni mjekėsor i pėrbėrė nga tre mjekė, sė paku njėri prej tyre tė jetė specialist i gjinekologjisė dhe obstetrikės, duke miratuar vendimin pėr abort dy prej mjekėve myslimanė, qė dihet se janė tė devotshėm.


Ēfarėdo motivi tjetėr pėr abort Sheriati islam e refuzon. Nėse bėhet nė mėnyrė legale, personi abortues pėrgjigjet edhe para organeve tė drejtėsisė islame aty ku funksionon. E nėse kjo nuk ndodh, ose aborti bėhet nė mėnyrė interne, kjo nuk do tė mbetet kot, por Allahu do t’i llogarisė ata nė gjyqin e madh tė Ditės sė Gjykimit, atėherė kur nuk do tė humbet as detaji mė i vogėl. Allahu thotė: “Dhe kur tė pyeten ato vajzat e mbytura pėr ēfarė mėkati ato janė mbytur.” (et tekvir, 8 dhe 9)

Legalizimi i abortit pra, hap dyert pėr epidemi tė tjera morale, familjare, shoqėrore, ekonomike, shėndetėsore etj. andaj edhe ėshtė i papranueshėm dhe duhet t'i mbyllen rrugėt e jo tė legalizohet.


(marrė nga revista Abislam nr.46)

PM
Top
saraj
Postuar nė: 06.12.2007, 21:05
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 255
Antari Nr: 3784
Bashkangjitur: 02.11.2006



Kur shtohet prostitucioni, shtohen edhe abortet, mendoj se nuk duhet lejuar nje vajze te abortoj pasi asaj i vjen l..... ku e ha,e pastaj ndoshta pendohet por kot.
Ja nje VIDEO SE SI DUKET NJE ABORT.
www.abortionNO.org
PMIntegrity Messenger IM
Top
rina_23
Postuar nė: 06.12.2007, 22:42
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 432
Antari Nr: 11717
Bashkangjitur: 02.12.2007



Saraj,

E shikova videon e abortimit qė e propozove. Ai abortim ishte si njė lloj masakre ndaj foetusit, dhe nuk di nė cilin vend ky abortim qenka i pratikuar.

Nė shumė vende tjera, abortimi ndodh ndryshe: provokohet lindja e foetusin, kshtuqe foetusi lind pa e masakruar fare me mjete aq prerėse, dhe nėna e sheh fėmijėn e vet komplet.

Ajo video ishte e tmerrushme, por nuk ndodhin abortimėt ēdokund me kėtė metodė qė e pash.


----------------------------------------
SHkoni Nlesh krejt...
PM
Top
BigLover84
Postuar nė: 07.12.2007, 00:27
Quote Post


Aldente
*****

Posti: Antarė
Postime: 1218
Antari Nr: 10803
Bashkangjitur: 08.11.2007



Ishte nje video shum trishtuese.Paramndoni se keta vajza qe abortojn kot,cfar llogarie do te japin ne diten e gjykimit kur do te pergjigjen para Zotit vendi i tyre do te jete i sigur ne Xhehnem per akta persona nuk do te falen gabimet qe ja marin shpirtin nje foshnjes kot.
Nese aborton me ndonje shkak qe eshte e martuar dhe vuan nga ndonje semundje apo nuk mund te mabj ok.Por keta kur ju mtekt abortojn njer keta njeres ne diten e gjykimit.




----------------------------------------
G Z, Sch,Z



PM
Top
duki
Postuar nė: 07.12.2007, 10:06
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 419
Antari Nr: 8534
Bashkangjitur: 20.07.2007



A ka femer te arsyeshme qe mund te arsyeton nje krim si aborti??

Datotekat e bashkangjitura ( Shkarkuar: 108 )
Datotekat e bashkangjitura  08_weeks_01.jpg


----------------------------------------
PRANVERE E RE!
PM
Top
didi
Postuar nė: 07.12.2007, 13:57
Quote Post


Tėrė kohėn flas :)
*****

Posti: Antarė
Postime: 87
Antari Nr: 27
Bashkangjitur: 01.12.2004



 Citim (rina_23 @ 06.12.2007, 21:42)
Saraj,

E shikova videon e abortimit qė e propozove. Ai abortim ishte si njė lloj masakre ndaj foetusit, dhe nuk di nė cilin vend ky abortim qenka i pratikuar.

Nė shumė vende tjera, abortimi ndodh ndryshe: provokohet lindja e foetusin, kshtuqe foetusi lind pa e masakruar fare me mjete aq prerėse, dhe nėna e sheh fėmijėn e vet komplet.

Ajo video ishte e tmerrushme, por nuk ndodhin abortimėt ēdokund me kėtė metodė qė e pash.

E nderuar si mendoni se do jet aborti ne muajt e hershem.. Nese jo ne menyr te till, nuk quhet abort vetem nese nxjer frutin kur te jet formuar me pjeset normale.. Une Kam qen prezent ne raste aborti gjat praktikes ne repartin ginekologjik dhe ka qen edhe me tmeruese permes aspiratorit ku nuk shohej gje tjeter vetem grumbuj gjaku dhe inde gjat formimit.
Ska menyra me te vaforshme, ABORTI kur do dhe si do qe te jet vetem masakrim edhe tmer eshte e agje tjeter.
Respekt:


----------------------------------------
Neser rezikon ke gjasa te humbasesh, e nese nuk rezikon i humbur je ..!!
PMEmail PosterUsers Website
Top
twins
Postuar nė: 07.12.2007, 14:18
Quote Post


Jam nė rrjedhoja
***

Posti: Antarė
Postime: 31
Antari Nr: 10820
Bashkangjitur: 08.11.2007



Po nuk ka pse te diskutohet lidhur me abortin pasi qe ai eshte i ndaluar si nga ana fetare ashtu edhe nga ana shteterore pra me ligj esht i ndaluar dhe ai ligj lejon vetem raste te caktuara kur mund te kryhet aborti, nje nder to eshte kur rezikohet jeta e nenes gjer sa eshte femija ne formim e siper
Teme shum te qelluar paskeni zgjedhur
Ju lumte

Ky postim ėshtė ndryshuar nga twins nė 07.12.2007, 14:20
PM
Top

Topic Options Reply to this topicStart new topicStart Poll

 

Postimet janė nė pronėsi tė vet postuesve, redaksia jonė nuk mer asnjė pėrgjegjėsi per permbajtjen e tyre!

© 2004-2017 Studentet.info™ | Kopjimi ėshtė i lejuar nėse theksohet burimi | Developed by: Just5 Studio